Lower Body Pas Lav Hvad Du Vil Og Kan Nå Og Holde Til Og Har Det Godt Med, Sådan Fysiologisk Set, That Is:
SLDL - forfoden hævet for that extra stretch und burnz on ze hammies:
10x60
10x90
10x90
10x100
10x100
10x110
Ekusse Extensioner - fokus på squeeeeze:
10x100
10x100
10x100
10x110
10x110
SLDL - forfoden hævet fordi jeg er sej:
10x110
10x110
10x110
Ekusse Extensiones - fokus på alt muligt, bl.a. også skvis:
10x110
10x110
10x110
Walking Lunges:
60 x bw
Boom. I'm back bitches! Jeg var svært tidspresset i dag og mit understel og mig er stadig ikke gode venner. Derfor ville jeg lave noget alternativt og That Juice anbefalede mig ovenstående, hvilket jeg var meget svært begejstret for. Jeg tror at resten af mine bendage denne uge kommer til at være meget lig denne, bare med lidt mere fyld. Træningen var rigtig hyggelig og foruden nogle gode snakke med Juice, fik jeg også en god snak med MamboMads. Vi var begge meget imponerede over hans glutes og wheels. Vi er ret sikre på at hans glutes måler mere end hans bryst. Derudover er peaket på hans glutes det punkt der er længst bagude på hans back. Jeg foreslog så at han skulle begynde at træne den ene af dem unilateralt, sådan at han fik en dominerende balle. Bare for at se hvordan det så ud og hvor meget folk ville lolle af ham. Derudover kom Svea (long time no see) også forbi og spiste en Pro50 og snakkede. Efterfølgende var jeg til flotmandscut hos en frisør Saften har anbefalet mig. Damn den var god. Sjældent har jeg været så lækker, hvis jeg selv skal sige det. Derudover har jeg erfaret at mine nyindkøbte bøsseshorts er Gustav approved. Han har nogle der minder om dem i stilen. How epic is that?
Nu til billeder folkens:
Super tjekket gentlemayn:

Lækker fixie:

'Dat Ass:

Også en ret fantastisk pige:

Her i øvrigt et link til en helt fantastisk hjemmeside. Vidste i at der var noget der hed mantyhoes og meggings?
http://fuckyeahmeggings.tumblr.com/

Jeg havde en lidt mere luksuriøs udgave med til Skive, og den dag et regnede blev der lidt vådt derinde, selvom det var lukket. Jeg lavede os så mange festival rookie mistakes at man skulle tro det var løgn