Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65712 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049578 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1286
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1284

Følg bodybuilding.dk på

Johannes - Hvidovre Styrkeløft Forening

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Gårsdagens cardio bestod af en tur ud til muren. Wow en oplevelse, det skal ses med egne øjne. Hvordan muren følger bjergene ud i landskabet og forsvinder 1 km væk i en blanding af tåge og forurenet luft. I 35-38 graders varme var det en våd fornøjelse at kæmpe sig op af uoverskueligt mange trappetrin og stigninger der får Alpe d'Huez til at ligne himmelbjerget.

På de ca. 2 timer vi havde der i drak jeg 2L vand og min t-shirt var helt gennemblødt. Jeg har aldrig svedt så meget i mit liv på så kort tid.

Dette var synet efter at jeg havde fået kæmpet den af og vredet den:

IMG_0243.JPG


I morgen står den igen på lejlighedsjagt ](*,)
Vh Johannes
Ejer af Tor Equipment - Magnetiske Bænkpres Boards
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 3276
Tilmeldt: 14. apr 2008, 20:35
Geografisk sted: København
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 307.50
- Dødløft: 292.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Fedt med updates fra Kina! :king: :king: :king: :king: :king: :king:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. nov 2007, 21:34
Geografisk sted: Skive
 
Træner her: BK Limfjord
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 202.50
- Squat: 270.00
- Dødløft: 290.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



solmand skrev:Fedt med updates fra Kina! :king: :king: :king: :king: :king: :king:


:-) Så skal du da få en mere update.

Jeg har fået lejlighed, så er så småt ved at komme på plads. Jeg har desværre erfaret at prisen på mælk, oliven- og rapsolie er voldsom (ca. 2x ift. danmark), så jeg må se om jeg kan finde en anden strategi for mit bulk. Det er lykkes mig at finde yoghurt til 13kr/liter, så lidt håb er der da forude.

I dag var der sportsdag for alle os studerende, så jeg fik spillet en omgang basket. Derefter fandt vi et udendørs træningsareal, hvor der blev kørt bænkpres, dips og oh+uh chins (pavel ladder bl.a.).

Heldigvis var der en 120 kg gut på studiet som kunne give lidt ekstra belastning til bænkpresmaskinen.

IMG_0314.JPG
Vh Johannes
Ejer af Tor Equipment - Magnetiske Bænkpres Boards
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 3276
Tilmeldt: 14. apr 2008, 20:35
Geografisk sted: København
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 307.50
- Dødløft: 292.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Ja, det handler om at være innovativ :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 860
Tilmeldt: 4. okt 2009, 15:38
 
Træner her: Videbæk Styrkesport
SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 240.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Laaarrrsss skrev:Ja, det handler om at være innovativ :)


Det er ikke for sjov at det er en cand.merc i Innovation Management jeg er herovre at tage ;-)

Jeg fortryder dog inderligt at jeg fravalgte at medbringe mine bands, da jeg ellers kunne have fået nogle okay workouts herhjemme, i stedet for blot at lave ingen ting. Men var da på jagt efter et gym i dag, og skal det igen i morgen, så må vi se om det lykkes at finde noget inden for den næste uges tid :-)

Derefter er missionen at få tilsendt en masse proteinpulver, så jeg kan supplere op, da kinesisk mad desværre er meget lavt på protein og højt på carbs og fedt... heldigvis er det også meget rigt på grøntsager og fisk, så helt galt er det da ikke :-P
Vh Johannes
Ejer af Tor Equipment - Magnetiske Bænkpres Boards
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 3276
Tilmeldt: 14. apr 2008, 20:35
Geografisk sted: København
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 307.50
- Dødløft: 292.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvor i Kina er du? Har selv været der i 2 omgange.

Fedt nok land og kineserne er nogle sjove typer :mrgreen:
Brugeravatar
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 2494
Tilmeldt: 4. okt 2006, 09:11
Geografisk sted: Randers
 
Træner her: Randers styrke og motionsklub (Fjeren)
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



JB skrev:Hvor i Kina er du? Har selv været der i 2 omgange.

Fedt nok land og kineserne er nogle sjove typer :mrgreen:


Nord-vest i Beijing.

Ja, det er noget af et kulturchok man får - på trods af at man føler sig forebredt, så er det svært at forberede sig på hvordan det er når man pludselig står midt i det hele.
Vh Johannes
Ejer af Tor Equipment - Magnetiske Bænkpres Boards
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 3276
Tilmeldt: 14. apr 2008, 20:35
Geografisk sted: København
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 307.50
- Dødløft: 292.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Johannes skrev:
JB skrev:Hvor i Kina er du? Har selv været der i 2 omgange.

Fedt nok land og kineserne er nogle sjove typer :mrgreen:


Nord-vest i Beijing.

Ja, det er noget af et kulturchok man får - på trods af at man føler sig forebredt, så er det svært at forberede sig på hvordan det er når man pludselig står midt i det hele.

Det er pænt umuligt og få en ordenlig kost, det var nok min største udfordring.

Var dog så heldig at jeg arbejdede derovre, så spiste ude hver dag, men hold nu kæft det er dyrt i længden
Brugeravatar
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 2494
Tilmeldt: 4. okt 2006, 09:11
Geografisk sted: Randers
 
Træner her: Randers styrke og motionsklub (Fjeren)
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



JB skrev:Det er pænt umuligt og få en ordenlig kost, det var nok min største udfordring.

Var dog så heldig at jeg arbejdede derovre, så spiste ude hver dag, men hold nu kæft det er dyrt i længden


Præcis, jeg er så småt begyndt at se hvad mulighederne er. Med en ordentlig omgang proteinpulver, instant oats og noget olivenolie til at snacke, så tror jeg det hjælper lidt med at få makroerne til at gå op, og holde ok styr på maven.

Dog synes jeg ikke det virker så dyrt at spise ude. Drikkevare må man jo gerne selv medbringe på alle de små lokale steder. Og et solidt måltid kan fint erhverves for ~15 kr. Regner selv med at skulle spise ude de fleste dage til aften, og derudover købe et par gange på gaden om dagen, to-go. Har blandt andet fundet nogle små kyllingespyd til 2 kr stykket (tror det er 50g kød per spyd).
Vh Johannes
Ejer af Tor Equipment - Magnetiske Bænkpres Boards
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 3276
Tilmeldt: 14. apr 2008, 20:35
Geografisk sted: København
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 307.50
- Dødløft: 292.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Johannes skrev:Dog synes jeg ikke det virker så dyrt at spise ude. Drikkevare må man jo gerne selv medbringe på alle de små lokale steder. Og et solidt måltid kan fint erhverves for ~15 kr. Regner selv med at skulle spise ude de fleste dage til aften, og derudover købe et par gange på gaden om dagen, to-go. Har blandt andet fundet nogle små kyllingespyd til 2 kr stykket (tror det er 50g kød per spyd).

Ikke når man er kræsen som mig og bor i Beijing/Shanghai :mrgreen:

Spiste IKKE street food. Ærger mig dog lidt over jeg ikke turde prøve.
Brugeravatar
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 2494
Tilmeldt: 4. okt 2006, 09:11
Geografisk sted: Randers
 
Træner her: Randers styrke og motionsklub (Fjeren)
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Ja okay, så kan det godt være et problem. Jeg er selv helt tosset med at prøve ny mad, det kunne jo tænkes at man støder på noget som man synes smager vildt godt. Derudover har jeg intet problem med at spise mad som jeg egentlig ikke er helt vild med... det er jo bare at tygge og synke det, no big deal.

Har bl.a. fået prøvet æselkød (ved faktisk ikke hvilken af de dele-tallerkner der havde æselkød, da det smagte meget ens med det andet kød vi fik). Og fik en musling den anden dag, og i dag små hele crispy fisk... omend jeg bagefter så at både vores kinesiske venner og min danske kammerat ikke havde spist hovedet på den (hvilket jeg havde da jeg troede man bare skulle kværne det hele :whistle: ). Men det var meget lækkert :-)

Jeg er især blevet glad for deres ret med ris, kylling og grøntsager, blandet ligesom en dansk gryderet, men med deres totalt lækre olie/sukker sauce :D

Generelt synes jeg de er virkelig dygtige til at tilberede grøntsager og gøre noget ekstra ud af dem. Hvor man i det danske køkken tit får kedelige smagsløse og tørre grøntsager.
Vh Johannes
Ejer af Tor Equipment - Magnetiske Bænkpres Boards
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 3276
Tilmeldt: 14. apr 2008, 20:35
Geografisk sted: København
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 307.50
- Dødløft: 292.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Du er sku hardcore =D>

Tror det skøreste jeg har smagt, det var sener. Det kan man fanme ikke tygge i stykker! :P
Brugeravatar
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 2494
Tilmeldt: 4. okt 2006, 09:11
Geografisk sted: Randers
 
Træner her: Randers styrke og motionsklub (Fjeren)
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lækkert med updates! Er der gang i kærligheden derovre? :whistle:
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2008 Månedens skribent: Juli 2008
Moderator
 
Reputation point: 257
 
Indlæg: 17389
Tilmeldt: 15. jun 2006, 18:10
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 275.00
- Squat: 215.00
- Dødløft: 240.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Vis kostplan



JB skrev:Du er sku hardcore =D>

Tror det skøreste jeg har smagt, det var sener. Det kan man fanme ikke tygge i stykker! :P


Jo tak. I dag fik jeg smagt indbagt æsel. Kødet smager meget neutralt synes jeg.

hehe ja, sener og brusk, det får man en del af herovre, det skal man bare kværne igennem og sluge i de stykker man nu kan få dem brudt ned til.

Friche skrev:Lækkert med updates! Er der gang i kærligheden derovre? :whistle:


Udover lidt dryhumping af en kammerat og et efterfølgende slag i nosserne, så nej. Jeg har jo en sød pige, der venter derhjemme :)
Sidst rettet af Johannes 11. sep 2012, 12:50, rettet i alt 1 gang.
Vh Johannes
Ejer af Tor Equipment - Magnetiske Bænkpres Boards
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 3276
Tilmeldt: 14. apr 2008, 20:35
Geografisk sted: København
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 307.50
- Dødløft: 292.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



I dag har jeg været ude og se på 3 forskellige centre. Det er generelt svært at finde frem til herovre når man har en kæmpe sprogbarriere og ikke kender lokalområdet. Men et af centrene var faktisk ganske godt. En del hammerstrenght og lifefitness maskiner. Håndvægte op til 45 kg, et par udemærket bænke og et squat stativ + en masse andet fitness gøjl, div. hold, svimming pool osv..

Downside er at det er 4,5 km væk fra hvor jeg bor, og det er ikke just en hurtig bydel at cykle gennem.

De ville have 800 kr/mdr hvis man kun køber en måned af gangen, men det lykkedes os at forhandle os ned til 2200 kr forudbetalt for 10 mdr, hvis vi var 5 mand der ville signe op. Så nu skal vi se hvor mange vi kan skaffe derudover der vil med, så kan vi forhåbentlig få prisen lidt længere ned :-)


Derudover erfarede jeg i dag, at et vist britisk kosttilskud site, ikke sender til kina :/ Men jeg har tilgengæld fundet en amerikansk shop inde i centrum som jeg skal have besøgt inden længe. Omend jeg ikke er super tryg ved at skulle købe kosttilskud som enten er herfra landet eller importeret fra usa, men de må vel have noget basic proteinpulver, kreatin og evt. instant oats :-)

Sidst men ikke mindst fik jeg lige lavet snigeren i et af centrene i dag, og vejet mig på deres vægt. 91 kg med tøj på, før aftensmad. Ikke fantastisk, men det kunne være langt værre når jeg tænker tilbage på alt den gåen frem og tilbage de sidste par uger, kombineret med for få måltider.
Vh Johannes
Ejer af Tor Equipment - Magnetiske Bænkpres Boards
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 3276
Tilmeldt: 14. apr 2008, 20:35
Geografisk sted: København
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 307.50
- Dødløft: 292.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lækkert at følge med!

Jeg stemmer for flere billeder fra det forjættede land!
Lift until you see God !
___________________
I do it because I can
I can because I want to
I want to because you said I couldn´t
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2181
Tilmeldt: 10. jan 2008, 20:58
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Atletklubben Jyden
Fjerritslev Motioncenter
Sportshøjskolen
SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 160.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 220.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bundgaard90 skrev:Lækkert at følge med!

Jeg stemmer for flere billeder fra det forjættede land!


Det må jeg jo lige sørge så for, hæng på, så skal der komme nogle billeder op :-)
Vh Johannes
Ejer af Tor Equipment - Magnetiske Bænkpres Boards
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 3276
Tilmeldt: 14. apr 2008, 20:35
Geografisk sted: København
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 307.50
- Dødløft: 292.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Så er der lidt af de billeder jeg har fået snappet :-)

I sidste uge var vi i den forbudte by, det var meget interessant at se, omend det er noget kedeligt at gå fra den ene gårdsplads og gennem en port hen til den anden gårdsplads. Men det er generelt sådan Kina er opbygget. Gårdspladser, porte, med vagter. Det ligger der en del historie bag, som jeg ikke vil komme nærmere ind på nu.

IMG_0174.JPG


IMG_0187.JPG


Lækker mad kan også findes herovre, her var bl.a. en fantastisk ret med ris, kylling og grøntsager. Ganske klassisk, men klart en vinder!

IMG_0209.JPG
Vh Johannes
Ejer af Tor Equipment - Magnetiske Bænkpres Boards
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 3276
Tilmeldt: 14. apr 2008, 20:35
Geografisk sted: København
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 307.50
- Dødløft: 292.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Her er en godt billede af hvordan smoggen kan se ud på nogle dage (det variere dog meget, efter en dag med regn så er der normalvis klar himmel dagen efter, men det skifter en del)

IMG_0134.JPG


Som nævnt før var vi på muren, her er et godt billede af hvor fantastisk det ser ud.

IMG_0237.JPG


Og så skal i da også have et billede af vores pimp lysekrone i lejligheden :king:

IMG_0269.JPG
Vh Johannes
Ejer af Tor Equipment - Magnetiske Bænkpres Boards
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 3276
Tilmeldt: 14. apr 2008, 20:35
Geografisk sted: København
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 307.50
- Dødløft: 292.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



I søndags var vi ude og få teppanyaki. Nogle af jer kender det sikkert, det er japansk, hvor bordet er som en hestesko omkring kokken der står og tilbereder mad til alle.

Det er nok noget af det lækreste tilberedte kød jeg har fået i mit liv. Så godt krydret og mørt! Og så var der all you can eat + buffet + drikkevare for ca. 210 kr per mand.

Først startede jeg med en tallerken fra buffeten.

20120902_183904.jpg


Derefter kom kokken i gang, hvor han lavede fisk, store rejer, lammekød og oksebøffer.

20120902_185246.jpg


Da jeg åbenbart som den eneste ville have mine bøffer rare, og gentagende gange skænkede kokken øl, så virkede han pludselig som min bedste ven. Han blev konstant ved med at spørge mig om hvad vi skulle have næst, og der kom rigeligt med kød.

Her er de møre bøffer, det var næsten som smør.

20120902_194300.jpg


Det endte dog med at kokken smuttede førend vi følte os helt færdige med at spise, så han blev hentet igen, til hans store fornøjelse :-P

Jeg husker ikke helt hvor meget jeg fik spist, men det er tæt ved at det er det måltid hvor jeg har fået mest mad på en gang.
1 tallerken buffet.
knap 4 oksebøffer
4 lammeribs
2 store rejer
4-6 stykker fisk
1 tallerkenfuld dessert (vandmelon, is, kage)
+ en god omgang øl og saki

Derefter tog vi til KTV (karaoke, hvor man lejer sit eget rum), hvor det somehow lykkedes mig at crashe deres karaoke maskine, så vi skulle vente et par timer på et nyt rum da de ikke kunne finde ud af at reparere den.

Jeg håber du er stillet tilfreds Bundgaard, ellers må jeg lige komme med lidt flere billeder i morgen når der er tid igen :-)
Vh Johannes
Ejer af Tor Equipment - Magnetiske Bænkpres Boards
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 3276
Tilmeldt: 14. apr 2008, 20:35
Geografisk sted: København
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 307.50
- Dødløft: 292.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det lyder søreme som om du får oplevet noget der ovre! :drink:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. nov 2007, 21:34
Geografisk sted: Skive
 
Træner her: BK Limfjord
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 202.50
- Squat: 270.00
- Dødløft: 290.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Billede

Er især tilfreds med billederne af maden! :D
Lift until you see God !
___________________
I do it because I can
I can because I want to
I want to because you said I couldn´t
Brugeravatar

 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2181
Tilmeldt: 10. jan 2008, 20:58
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Atletklubben Jyden
Fjerritslev Motioncenter
Sportshøjskolen
SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 160.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 220.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



I går fandt jeg et center som jeg bliver meldt ind i + en masse andre danskere, så det er perfekt.

Deres maskinpark er noget imponerende, voldsom meget Hammer Strenght og LifeFitness udstyr. Derudover sauna, 25m bassin, basketkurv, holdtræning. Frivægtene kunne være bedre, men der er håndvægte til 32,5 kg, flad, incline og decline bænke, squat rack. Stængerne er desværre helt glatte der hvor den ligger på ryggen, så det er lidt svært at skulle squatte tungt hvis man samtidig kamp sveder.

Fik pruttet det ned fra 3000 kr/12 mdr til 1700 kr/10 mdr hvis vi er 20 der melder os ind, derudover har jeg fået lovning på at hvis jeg skaffer 24 medlemmer i alt (det virker umiddelbart realistisk på den interesse de andre danskere her, har vist) så får jeg gratis medlemskab i de 10 mdr.

Så hvis det lykkes, så bruger jeg nok pengene på et par håndvægtstænger og en SL-stang (hvis jeg kan finde et sted at købe en ok stang herovre), eller tilbyder dem at betale alligevel, hvis de skaffer de to ting.

I går fik jeg lige trænet en lille smule, det blev noget ala:

2-3-4-5-6 NG chins
5x5x60 kg teknik squat
3x6x32,5 kg DB bænkpres
Vh Johannes
Ejer af Tor Equipment - Magnetiske Bænkpres Boards
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 3276
Tilmeldt: 14. apr 2008, 20:35
Geografisk sted: København
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 307.50
- Dødløft: 292.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det bliver op af bakke med kosten herovre. Har lige endevendt 2 supermarkeder for at se hvad man kan få. Alle de interessante sunde ting, er vildt dyre. Mandler fx + det er ikke lykkes mig at finde nogle som ikke er tilsat sukker og salt. Tun på dåse er helt sindsygt, omkring 15-18 kr får en dåse.. de havde ellers en hvor det var i olivenolie, det lød meget interessant. I stedet endte jeg med at købe 1L olivenolie til 95 kr og 2L icetea til 5 kr.... suk. Nu må jeg bare håbe at jeg kan finde proteinpulver herovre til under 100kr/kg'et, så overlever jeg nok :-)
Vh Johannes
Ejer af Tor Equipment - Magnetiske Bænkpres Boards
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 3276
Tilmeldt: 14. apr 2008, 20:35
Geografisk sted: København
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 307.50
- Dødløft: 292.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Tirsdag d. 11.09.2012

Front squat
4x60 kg
4x80 kg
4x90 kg
4x100 kg
4x100 kg
4x100 kg

Bænkpres
5x60 kg
6x80 kg
6x80 kg
6x80 kg
6x80 kg

NG chins
1
2
3
4
5
6
1
2
3
4
5
6

En arm stem
8x15 kg
8x15 kg
8x15 kg

Seated row
8x45 kg
8x54 kg
8x61 kg
Vh Johannes
Ejer af Tor Equipment - Magnetiske Bænkpres Boards
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 3276
Tilmeldt: 14. apr 2008, 20:35
Geografisk sted: København
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 307.50
- Dødløft: 292.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Johannes skrev:Nu må jeg bare håbe at jeg kan finde proteinpulver herovre til under 100kr/kg'et, så overlever jeg nok :-)

Held og lykke :-#
Brugeravatar
 
Reputation point: 25
 
Indlæg: 2494
Tilmeldt: 4. okt 2006, 09:11
Geografisk sted: Randers
 
Træner her: Randers styrke og motionsklub (Fjeren)
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



JB: Jo tak :mrgreen:

Onsdag d. 12.09.2012

Front squat
4x60 kg
4x90 kg
4x90 kg
4x90 kg
4x90 kg
4x90 kg
4x90 kg

Incline dumbbell bænkpres
8x25 kg
8x25 kg
8x25 kg
8x25 kg

OH chins
5
5
5
5
5
Vh Johannes
Ejer af Tor Equipment - Magnetiske Bænkpres Boards
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 3276
Tilmeldt: 14. apr 2008, 20:35
Geografisk sted: København
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 307.50
- Dødløft: 292.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nice billeder Johannes. Hvilket sted er du begyndt at træne?

Jeg er vild med, at du skænker kokken øl :mrgreen:
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 80
 
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 9. jan 2005, 13:00
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Unifitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



8800 skrev:Nice billeder Johannes. Hvilket sted er du begyndt at træne?

Jeg er vild med, at du skænker kokken øl :mrgreen:


Jo tak - jeg har faktisk lige i dag fået studiejob, som studiemedhjælper hvor jeg skal tage lidt billeder og film af hvad vi laver herovre :-)

Jeg træner et sted der har et så fedt navn som "CSI-Bally Fitness" :D
Vh Johannes
Ejer af Tor Equipment - Magnetiske Bænkpres Boards
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 3276
Tilmeldt: 14. apr 2008, 20:35
Geografisk sted: København
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 307.50
- Dødløft: 292.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Fredag d. 14.09.2012

OH chins
1
2
3
4
5
6

Dips
6
6x10 kg
6x10 kg
6x10 kg
6x10 kg
6x10 kg
6x10 kg

En arm stem
6x15 kg
6x15 kg
6x15 kg
6x15 kg

Cable push down
10x30 kg
10x30 kg
10x30 kg
10x30 kg
10x30 kg

A1 lateral raise
12x10 kg
12x10 kg
12x10 kg
12x10 kg

A2 decline crunch
15
15
15
15

Rotator cuff 2x10
Vh Johannes
Ejer af Tor Equipment - Magnetiske Bænkpres Boards
Brugeravatar
 
Reputation point: 50
 
Indlæg: 3276
Tilmeldt: 14. apr 2008, 20:35
Geografisk sted: København
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 307.50
- Dødløft: 292.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 302 gæster