Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69535 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bnaz skrev:Hej folkens
Vi har i Aarhus Athletklub besluttet os for at afholde en "løfteskole", som vi har kaldt det. Dette går ud på at hjælpe folk, der går med aspirationer om at blive stærke og deltage i styrkeløft et spark i en god retning.
Arrangementet vil som udgangspunkt løbe tre gange, første gang d. 27 januar, senere i slutningen af februar og sidst i slutningen af marts.
Arrangementet vil være GRATIS, og forløbe sig over 4-5timer, hvor der vil være undervisning i praktisk træning, teknik, udstrækning og opvarmning, samt en spisepause, hvor klubben vil give lidt mad, og der er mulighed for hyggesnak og spørgsmål omkring træning og sporten.
Undervisningen vil foretages af undertegnede, der er konkurrencestyrkeløfter samt potentielt en mere, afhængig af antal tilmeldinger.
Arrangementet afholdes i klubbens lokaler i Brabrand, Århus.
Er der spørgsmål til arrangementet må I bare fyre løs. Tilmelding kan ske her eller på jonatan@aak-styrke.dk

Der går da et par gutter, der fra tid til anden taler lidt om SL og VL.

Vil jeg da helt sikkert rigtig gerne! Kommer der mere info med mere specifike tidspunkter senere?
Og hvor "frisk" skal man være? Altså vil der blive løftet tungt, så det ville være en dårlig idé at træne dagen forinden?
Jeg er 90% sikker på at jeg vil meldes til! Skal lige tjekke lidt op på det

DGammelgaard skrev:Okay jeg omformulerer. Hvornår på dagen kommer det til at foregå? Og bliver det kun let tekniktræning, eller er planen også at man skal se hvordan ens teknik bliver når man løfter tungere?
Som jeg læser Bnaz orinale posts er det jo primært rettet mod folk, der ønsker bliver SL'er - ikke for motionister, der ønsker et teknikeftersyn.
DGammelgaard skrev:Okay jeg omformulerer. Hvornår på dagen kommer det til at foregå? Og bliver det kun let tekniktræning, eller er planen også at man skal se hvordan ens teknik bliver når man løfter tungere?
Nogle vil have rigeligt i få kg på stangen, andre skal måske lidt højere op.

Så jo, jeg har interrese i at blive SL'er 

Har det interesse så send mig en PM eller en mail, og jeg skal prøve at sætte noget op.

sjonas skrev:Husk at medbringe pas.

Bnaz skrev:sjonas skrev:Husk at medbringe pas.
Det burde nu ikke være nødvendigt.

- Og naturligvis, at man tilmelder sig. Netop derfor bør du tilmelde dig! Jo tidligere, man kommer fornuftigt igang, des bedre.

mic skrev:Jeg har delt det på min fb-side. Har du fået DSF til at dele det på deres side?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster