Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69540 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Tina73 skrev:Skal til wacken festival for 6 år i træk
De bands der trækker i år er:
Anthrax
Doro
Rammstein
Det blir nok oz umuligt at toppe sidste år med
Amon amarth, hammerfall, testament, gammarat og Scorpions....

Bassen92 skrev:Nu kan jeg godt mærke på det hele at man skal passe på ikke at komme til at fremstå som et skvat i dette selskab... Men jeg har også udsigt til et par festivaler i år![]()
I weekenden står den på Spot Festival for anden gang og i juni skal jeg til Northside hvor jeg tilmed skal være frivillig![]()
Jeg glæder mig især til at høre Artic Monkeys til Northside. Og Spleen United, de plejer at være mega fede live. Det bliver vildt!

BloodJunkie skrev:Bassen92 skrev:Nu kan jeg godt mærke på det hele at man skal passe på ikke at komme til at fremstå som et skvat i dette selskab... Men jeg har også udsigt til et par festivaler i år![]()
I weekenden står den på Spot Festival for anden gang og i juni skal jeg til Northside hvor jeg tilmed skal være frivillig![]()
Jeg glæder mig især til at høre Artic Monkeys til Northside. Og Spleen United, de plejer at være mega fede live. Det bliver vildt!
Jeg anbefaler Biffy Clyro, Bloc Party og Portishead på Northside, specielt de to første hvis du kan lide brit-rock ala Arctic Monkeys.

dwellengers skrev:Portishead og Nick Cave er bestemt værd at opleve!

Bassen92 skrev:dwellengers skrev:Portishead og Nick Cave er bestemt værd at opleve!
Jeg må desværre indrømme at jeg ikke kender særlig meget til Nick Cave selvom jeg mange gange har tænkt at det er på tide at finde ud af hvad det er de laver..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster