Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65568 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er Jfj

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049544 indlæg i 100419 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1450
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1448

Følg bodybuilding.dk på

The Return of Makker

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Fanme tunge calves, mirin' hard. Dine arme er lækre og ulækre på samme tid. Tror jeg vælger at dukke op kl. 17 i dag.
“Trust me when you love something you don’t need motivation”
Brugeravatar
 
Reputation point: 105
 
Indlæg: 2557
Tilmeldt: 3. feb 2009, 17:29
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg er ikke sikker på at helvedet fryser over i dag.
Brugeravatar
 
Reputation point: 245
 
Indlæg: 4163
Tilmeldt: 25. nov 2008, 15:14
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 210.00
- Dødløft: 215.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Det måtte jo ske en skønne dag, at mine lægge fik positiv opmærksomhed.
Billede

Loggen har ligget stille i mange dage nu. Det betyder dog ikke at jeg ikke har trænet. Og nej, kære venner - I er ikke i gang med at læse Troels log. Men jeg synes jeg skylder jer en update på verdenssituationen gennem min BB-linse.

Vægtfremgang og plan
Jeg er i dag begyndt stuktureret(!) diæt frem mod Newcommers om 70 dage, hvor jeg satser på at veje ind på omkring de 90 kg. Dette er dog et estimat, som vi må justere hen ad vejen. Den nuværende vægt siger 98,5(hvoraf et par kg af dem er væske, grundet kreatin), hvilket med meget lidt og lynhurtig hovedregning betyder, at jeg skal smide ca. 114 gram/dag for at blive sceneklar.
For 5-6 uger vejede jeg 102,5 kg, der er altså blevet skåret mindst 4 kg af, primært ved et par småændringer i buffet-tilgangen på arbejdet, samt justering af dommedagsmorgen-shaken, der er blevet til light-model.

Skadesituation
Mit venstre knæ driller mig noget så frygteligt, hvilket har betydet at roningen har ligget stille i 5 dages tid nu. I dag starter jeg dog op igen, mens jeg beder en stille bøn til de højere magter, om mit knæs ve og vel. Derudover supplerer jeg med behandlinger fra GulKasket og Fardan.
Roningens prioritering, skadesituationen taget i betragtning, betyder at alt quads-træning er taget af programmet lige nu.
Mågens, det fornuftige væsen som han er, har forsøgt at få mig til at overveje, at vente med at stille op til næste år. Jeg lyttede selvfølgelig ikke på ham, selv om han ved meget om film.

Styrke
Styrken lider, selvsagt, men synes ikke jeg har kunne mærke styrkenedgang i dips og pull-ups, hvilket er meget positivt. Jeg er nemlig verdensmester i at placere mit ego derhjemme, inden jeg tager til træning. Store vægte siger mig intet. Hvad der derimod går mig på er, at der ikke synes at være nogen udfordrer til APB i "Flest Reps På Hundrede Kilo I Bænkpres"-konkurrencen til The Gyms Sommerfest, d. 13. Jeg skal selvfølgelig nok gøre et hæderligt forsøg.

I Jobs log kan man - ud over en dugfrisk og vanvittig squat-udrepper af en meget venlig sjæl, med ekstrashorts i tasken - finde et par formbilleder af undertegnede.

Jeg skal nok holde jer opdateret, kære venner.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1354
Tilmeldt: 18. apr 2008, 10:01
Geografisk sted: Nørrebro
 
Træner her: Farum Sol & Motion
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 151.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 240.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg skal forsøge at bedøve APB med alkohol til sommerfesten .. Ellers må vi sætte vores lid til Daniel Hovelsø :D
Brugeravatar

 
Reputation point: 179
 
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 13. okt 2011, 13:37
Geografisk sted: Østerbro, København
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Ved du, hvad der specifikt er galt med knæet?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 615
Tilmeldt: 24. feb 2009, 20:49
Geografisk sted: Silkeborg
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Synes lige jeg ville smide et held og lykke med de sidste forberedelser frem mod n00b DM. Jeg tjekker loggen ud for det meste.

Hvor meget skal man op og reppe for at vinde til TheGyms bænkkonkurrence?
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 80
 
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 9. jan 2005, 13:00
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Unifitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



8800 skrev:Synes lige jeg ville smide et held og lykke med de sidste forberedelser frem mod n00b DM. Jeg tjekker loggen ud for det meste.

Hvor meget skal man op og reppe for at vinde til TheGyms bænkkonkurrence?


+20 reps

konkurrencen er meget simpel - flest reps på 100kg med eller uden alkohol i blodet - helst med!
Brugeravatar

 
Reputation point: 179
 
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 13. okt 2011, 13:37
Geografisk sted: Østerbro, København
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



8800 skrev:Synes lige jeg ville smide et held og lykke med de sidste forberedelser frem mod n00b DM. Jeg tjekker loggen ud for det meste.

Tak, skal du have. Det luner, at der er nogle der følger med :) I øvrigt, afslører din log en habil dagsform og nogle onde træninger!

ST skrev:Ved du, hvad der specifikt er galt med knæet?

Nej, men jeg er 95% sikker på at det har noget med mit baglår at gøre. Jeg er meget spændt i en eller anden sene, som Gulkasket ved hvad hedder. [...] Nu har jeg roet for anden dag i træk og knæet er ikke så mærket, som jeg frygtede, så det er positivt.

BigOzzy skrev:Jeg skal forsøge at bedøve APB med alkohol til sommerfesten .. Ellers må vi sætte vores lid til Daniel Hovelsø :D

Jeg spiller mine penge på Danielo. APB skal ikke kunne stave til sit navn, her på boardet, hvis jeg skal slå ham på dagen.

Dag 2 på diæt.
I går led jeg meget under manglende kalorier. I dag har været værre, da jeg havde 2,5 timer mere at strække dagens måltider over. Jeg sov nemlig ikke til 10.30, men i stedet til kl. 8, hvor uret ringede. Men bare rolig venner, jeg ved godt at kroppen lige skal vænne sig til det lave kalorieindtag. Jeg har trods alt kørt RIGELIGT med kalorier ned i et helt år.

Da jeg sad på arbejdet, ringede APB og overbeviste mig om at vi skulle hjem og se resten af holdtidskørslen i Nice. På trods af at jeg ikke ventede mig meget af denne, var det enormt medrivende. VIVE LE FRANCE. Det hjalp også at jeg dukkede ham i FIFA 2-1. På trods af disse opmuntrende begivenheder, var jeg heeeelt død, da jeg ankom til TG. Jeg var meget sulten -og havde derfor ikke ret meget lyst til at træne. Jeg beklagede mig til alle der var i nærheden og gad lytte. #patheticcutting
- Heldigvis skiftede den berømte ske hånd, umiddelbart efter at jeg tog musik i ørerne og hev en solid høj-intensitetstræning op af hatten. Efter de første par sets, kunne jeg ikke længere mærke sulten, hvilket gjorde mig glad og der var således blod på alle mine tænder, som man siger. Der var i hvert fald sved over det hele. Det gik sågar så vildt for sig, at APB diskret anerkendte min træningsintensitet. -Jamen Makker, skal du aldrig logge din træning? -Jo jo - så slap dog af, den kommer her:

Masser af Pull Ups

A1 Cambered Bar Rows (stangen vejer 25 kg i min log), P45 [Ikke CS]
15 @ 85 kg
4 x 12 @ 95 kg

A2 Rack Pulls, P45
10 @ 120 kg
4 x 10 @ 140 kg

DB Rows
1 x 12 @ 41 kg, yeah

Slow OA Pull Downs, P20
4 x 10-12 @ 30-35 kg

DB SPIDER Curls, P30
4 x 12 @ 11-13,5 kg
*Booooom, lige i biceps

Roning
*Undervejs kom Troels, hvilket var meget glædeligt.

Foam Rolling 'n stretch

Efter træning snakkede jeg med Mågens, der ikke mener at man kan træne sin biceps-PEAK. Men selvfølgelig kan man det, fjolle-Mågens.

I morgen træner jeg med en kollega 1630.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1354
Tilmeldt: 18. apr 2008, 10:01
Geografisk sted: Nørrebro
 
Træner her: Farum Sol & Motion
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 151.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 240.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



MakkerMark skrev:...frem mod Newcommers om 70 dage...


SPÆNDENDE!!!!

Masser af logning fra nu og op til! Tak.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



MetteM skrev:
MakkerMark skrev:...frem mod Newcommers om 70 dage...


SPÆNDENDE!!!!

Masser af logning fra nu og op til! Tak.

Will do! :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1354
Tilmeldt: 18. apr 2008, 10:01
Geografisk sted: Nørrebro
 
Træner her: Farum Sol & Motion
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 151.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 240.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bodybuilding med kollega i dag. Der var rimelig høj intensitet på, selv om jeg var ret mærket af gårsdagen strabadser.

At i går var rigtig hård, afspejlede vægten også i morges: 96,8 kg! Jeg har således tabt mig 1,5 kg på et døgn, hmm.
Diet wise, har i dag dog været markant nemmere end i går. Jeg har ikke været så sulten, og jeg fik omrokeret mine måltider, så jeg indtog mange kalorier lige inden træning. Faktisk så mange, at jeg lige blev nød til at stå på treadmillen i 5 minutter, efter at have gået til TG, for at synke maden. På vej til TG var jeg således i et strålende humør og jeg belærte APB om Jesse Owens, plan-distribuering af penge/værdi og en række fabler, der alle indeholdte meget kloge moraler, som fabler nu oftest gør. På vej hjem fra arbejde, der i dagens anledning var i Hillerød, havde jeg nemlig hygget mig på Quora. #kvalitetstiditoget. Needless to say, efterlod min underholdning på vej til TG, ikke meget tilbage at ønske, og APB var således yderst fornøjet. Jobs mødte os i receptionen og viste endnu en gang hvor dejligt et væsen, at han er.

Dagens træning:
Incline BB Press, P65, Slow excentric
10 @ 70 kg
10 @ 90 kg
10 @ 85 kg
10 @ 80 kg
10 @ 75 kg
10 @ 70 kg
*Kære Presstyrke - i alt andet end dips -:
Billede
-Jeg finder dig på den anden side af DM og fodrer dig med carbs, det lover jeg.

A1 Low-to-high, for muskelformning, ja, P20
4 x 15 @ 17,5-20 lbs

A2 DB BP, P20
4 x 10 @ 31 kg

Slow Xxcentric DB Flies, P30
4 x 12 @ 21 kg

EZ Fransk Pres, Phygge
4 x 12 @ 30-35 kg

Triceps Extensions, P30
3 x 15 @ 40-35 lbs

B1 Standing BB Russian Twists
6 x 22,5-50 kg
*der var som at cruise ned af Memory Lane, til den gang hvor vi[broderskabet, red.] trænede det originale ABC i timevis hver dag, der ofte blev til sene, svedige aftener. I ABC var ABS altid til sidst i programmet -HVER FUCKING DAG. Fuck, vi blev store.

B2 Standing Crunches
3 x 15 @ 80 kg

Lidt stræk.

Jeg tog en tiltrængt hviledag fra roningen og dips. I morgen skal jeg til gengæld op og svede på sædet igen. Jeg rammer nok 1530ish.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1354
Tilmeldt: 18. apr 2008, 10:01
Geografisk sted: Nørrebro
 
Træner her: Farum Sol & Motion
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 151.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 240.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Fedt at du kalder det for receptionen ! <3
Brugeravatar

 
Reputation point: 179
 
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 13. okt 2011, 13:37
Geografisk sted: Østerbro, København
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



*der var som at cruise ned af Memory Lane, til den gang hvor vi[broderskabet, red.] trænede det originale ABC i timevis hver dag, der ofte blev til sene, svedige aftener. I ABC var ABS altid til sidst i programmet -HVER FUCKING DAG. Fuck, vi blev store.


Ahhh, the memories :cry:
Brugeravatar
 
Reputation point: 10
 
Indlæg: 1753
Tilmeldt: 9. mar 2010, 21:32
Geografisk sted: København NV
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Billede
SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.
 
Reputation point: 73
 
Indlæg: 2657
Tilmeldt: 14. maj 2011, 16:33
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Dagens træning blev en lettere spontan affære: Klee og jeg havde nemlig talt helt forbi hinanden, hvorfor jeg var ved at lave en tusindedel "The Shame". Så jeg skyndte mig ned i TG, for fyre den af med ham og se Tour bagefter. Jørgen Leth talte mig som sædvanlig i Tourkoma og det var kun lige med nød og næppe, at jeg holdte mig vågen i dag. Tour de France <3

Diet wise - har det i øvrigt været en glimrende dag.

BTN Press, P30
10 x 10-15 @ 40-30 kg

LR, P30
4 x 15 @ 11 kg

Cable LR, P30
4 x 15 @ 12,5 kg

Seated Face Pulls, P30
4 x 15 @ 20 kg

22 sæts skuldre, bum.

Roning, der gav en efterbrænder i timevis.

Om lidt skal jeg revanchere mig over Mågens i Fifa og i morgen, kære venner, står den på Dips 'n Leg(s curls) kl. 16!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1354
Tilmeldt: 18. apr 2008, 10:01
Geografisk sted: Nørrebro
 
Træner her: Farum Sol & Motion
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 151.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 240.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



I går trænede jeg, men på svigagtig vis, fik jeg ikke logget herlighederne. Jeg trænede lidt ben, dvs. BB SLDL, Leg Curls og lidt Leg ext., som desværre har sat sig lidt i knæet i dag. Jeg har heller ikke fået iset knæet de sidste par dage, hvilket bestemt heller ikke har hjulpet på skadessituationen. Når det så er sagt, leverede knæet varen i dag, så slemmere er det heller ikke :)

Dagens træning:
I dag maxtestede jeg, dvs. Pull-ups - 1 min pause - Disp - 1 min pause - Roning. APB faciliterede max-testen, hvilket han gjorde til UG med kryds og slange. Hemmelighedskræmmeriet fortsætter, men jeg vil dog gerne afsløre at jeg er ganske velfornøjet med dagens præstation, lige som T-coach også er fortrøstningsfuld. Efter testen var jeg selvfølgelig fuldstændig ødelagt, hvorfor det kun blev til:

Undertegnede efter dagens herligheder.
Billede

Resten af dagens træning:
Afroning, Rope Extensions, Standing Calf raises feat. Mågens.

APB, der i øvrigt fyrede en imponerende og overlegen 1 RM PR
af i dag, hjalp desuden med ART til baglåret. What a bro. <3

I morgen står den på OFF, dvs. Roning kl. 13 feat. JeppeBTN.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1354
Tilmeldt: 18. apr 2008, 10:01
Geografisk sted: Nørrebro
 
Træner her: Farum Sol & Motion
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 151.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 240.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hold kæft hvor ser du stor ud på det billede !!

Går Disp i bisp ?
Brugeravatar

 
Reputation point: 179
 
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 13. okt 2011, 13:37
Geografisk sted: Østerbro, København
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Wauw!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 257
Tilmeldt: 9. jan 2013, 19:17
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Du er sgu da lækker, man!.. Og savnet <3
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 2371
Tilmeldt: 26. nov 2011, 19:33
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



BigOzzy skrev:Hold kæft hvor ser du stor ud på det billede !!

Går Disp i bisp ?

Nej, men det gør roning.

MetteM skrev:Wauw!

:)

Vitus skrev:Du er sgu da lækker, man!.. Og savnet <3

Nej, du er. Hvis du træner i morgen 16.30, så ses vi?! -Det gælder også alle jer andre, i øvrigt.

I dag trænede jeg med JBTN, hvilket dels er usandt fordi jeg på vej til træning, besluttede ikke at træne, og dels fordi, at JBTN ikke dukkede op. Derfor kunne jeg ikke ønske ham en god ferie, hvorfor han måtte nøjes med proteinpulver og hjerter.
Til træning foam rollede jeg -og fandt til min store glæd ud af, at Bodylab også læser min log. Det er rart at høre at der er nogen der læser med, derude :) APB imponerede i øvrigt endnu en gang, men nyhedsværdien af denne udtalelse er ca. det samme som de anmeldere der påpeger at Metallica ikke er verdens tighteste band. Dem gad jeg gerne at have set på Roskilde...

Min diæt i dag har været forfærdelig hård, men den har jeg clearet med T-coach.

Det var alt for i dag.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1354
Tilmeldt: 18. apr 2008, 10:01
Geografisk sted: Nørrebro
 
Træner her: Farum Sol & Motion
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 151.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 240.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Du kan cleare et tysk rastepladstoilet med den krop <3 <3
SandyFrink skrev:Jeg kan ikke godkende denne log. Decideret træningsfanatisme.
 
Reputation point: 73
 
Indlæg: 2657
Tilmeldt: 14. maj 2011, 16:33
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg satser på at ramme TG direkte efter arbejde, hvilket er omkring 14:30. Men med mit langsomme væsen, når vi nok at ses alligevel. Tihi.
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 2371
Tilmeldt: 26. nov 2011, 19:33
 
Træner her: The Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



God form og god tid på romaskinen! :thumpup:
"Life is a tragedy for those who feel, but a comedy for those who think" - Horace Walpole

"Censorship reflects a society's lack of confidence in itself" - Potter Stewart
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 4376
Tilmeldt: 27. aug 2007, 14:28
Geografisk sted: 2200
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 62.50
- Squat: 85.00
- Dødløft: 110.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jobs skrev:Du kan cleare et tysk rastepladstoilet med den krop <3 <3

Jeg forstår det slet ikke, men jeg kan lide dig.

Vitus skrev:Jeg satser på at ramme TG direkte efter arbejde, hvilket er omkring 14:30. Men med mit langsomme væsen, når vi nok at ses alligevel. Tihi.

Rart lige at se dig i dag, bro.

Die Doktorin skrev:God form og god tid på romaskinen! :thumpup:

Yeah, det tegner godt -også med formen :)

I dag slappede jeg af, inden jeg skulle til et møde på arbejde kl 15. Jeg fik lige en times tid i prime time i gården, så jeg er snart så brun, at jeg, når jeg skal på scenen, kun skal have tanning-spray på, for at opnå det episke bronze-skær.

Dagens vægt 96,3. Det irriterer mig noget så grusomt, at den ikke var lavere. I morgen tidlig, har den bare at være under 96, så min caring coach, snart approver en tur på Leif's :lol:

Efter mit møde, stod den selvsagt på bodybuilding. Det blev til et glædeligt gensyn med Roskilde-folket, der var vendt tilbage. Jeg teamede dog op med Klee i dag, der fik sin sag for. Umiddelbart var jeg ikke i hopla, men det kom stille og roligt, og træningen endte med at blive helt hæderlig. Dagens højintensitetsaffære kulminerede med roningen, der efterlod mig med en efterbrænder af dimensioner.

Pull Ups

A1 Slow CS BB Rows
3 x 50 kg
2 x 40 kg
*Jeg kommer aldrig til at blive fan af denne øvelse. Ja, den isolerer - men der er ikke skyggen af den POWER over øvelsen, som der er i eksempelvis BB Rows eller Yates Rows. Hvad gør man ikke for at variere?

A2 Rack Pulls
5 x 10 @ 140 kg

Seated NWG Rows
3 x 15 @ 75 kg

Slow OA Pull Downs
3 x 8-10 @ 30-35 kg

DB Spider Curls
3 x 12 @ 13,5 kg

Roning med King Diamond, Slayer & Megadeth i ørerne. Ryggen var godt nok træt, men efter et par minutter, var pulsen min primære fjende.

I morgen 1730ish, eller dvs. 15 minutter efter Touren slutter.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1354
Tilmeldt: 18. apr 2008, 10:01
Geografisk sted: Nørrebro
 
Træner her: Farum Sol & Motion
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 151.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 240.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



MakkerMark skrev:DB Spider Curls
3 x 12 @ 13,5 kg

Roning med King Diamond, Slayer & Megadeth i ørerne. Ryggen var godt nok træt, men efter et par minutter, var pulsen min primære fjende.

I morgen 1730ish, eller dvs. 15 minutter efter Touren slutter.


Lækkert med Spider Curls og King Diamond! :lol: Hørte du så også "The Spider's Lullabye"?

Herudover kan jeg informere om at feltet forventes i mål kl 17:24 i morgen. Favoritter til den 197 km lange etape er Cavendish, Greipel og Kittel. Etapeprofilen må altså beskrives som værende relativt flad.
Brugeravatar
 
Reputation point: 20
 
Indlæg: 216
Tilmeldt: 6. okt 2011, 20:44
Geografisk sted: København, Denmark
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 220.00
- Dødløft: 260.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



APB skrev:Lækkert med Spider Curls og King Diamond! :lol: Hørte du så også "The Spider's Lullabye"?

Herudover kan jeg informere om at feltet forventes i mål kl 17:24 i morgen. Favoritter til den 197 km lange etape er Cavendish, Greipel og Kittel. Etapeprofilen må altså beskrives som værende relativt flad.

Sjovt du siger det, for jeg roede jo slet ikke i går, men i stedet i året 1932. - Og vent, det var da heller ikke i The Gym, når jeg lige tænker efter, - det var en rask rotur op ad Mississippi-floden, for at mødes med mine venner, The Lafayettes.

De 45 spider curls gik dog også i guns.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1354
Tilmeldt: 18. apr 2008, 10:01
Geografisk sted: Nørrebro
 
Træner her: Farum Sol & Motion
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 151.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 240.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bodybuilding i dag efter Tour med Salt, Copah, Klee og APB. Vi hyggede til den store guldmedalje, skal jeg sige jer. Dagens træning var liiiidt mærket af i går, da min rygdag suger helt sindsygt for tiden.

Kampvægten siger stadigvæk 96,3 - hvilket selvsagt irriterer mig helt vildt.

Dips, der blev kørt ekstra hårdt i dag, da jeg lidt synes det er her, at jeg halter i de tre AF-discipliner.

A1 Incline BB Press
4 x 8-15 @ 50-60 kg

A2 Cable Flyers
4 x 12-15 @ 25 lbs

CS BP
4 x 8 @ 60 kg

Triceps Ext.
2 x 15 @ 20 kg
15 @ 20 kg -> 15 @ 10 kg
12 @ 15 kg -> 12 @ 15 kg -> 12 @ 10 kg

B1 Standing Russian Twists
4 x 12 @ 10 kg

B2 Standing Crunches
3 x 15 @ 60-90 kg

Roning.

Derefter lavede jeg en Copah og blev hængende i en 90 minutters tid, hvor jeg kørte lidt forsigtig HS og Leg Ext. Det var rart at køle ned inden jeg gik i bad og selvfølgelig at hygge med Troels. Ozzy og Barbellz fyrede den også af, alt imens jeg ventede på at Sjovhedsministeriet blev færdige med dagens møde, der i øvrigt var lukket for pressen. Derudover skal det også nævnes at jeg så BigBois ryg.

I morgen træner jeg 1545, feat APB, der endnu en gang må fremhæves for dagens løft. Wow. Just Wow.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1354
Tilmeldt: 18. apr 2008, 10:01
Geografisk sted: Nørrebro
 
Træner her: Farum Sol & Motion
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 151.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 240.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nu skriver du jo, at det luner, når folk følger med i din log, og jeg er derfor kommet frem til den geniale ide, at du bør notere antal visninger for hver gang, at du laver et indlæg. Dette laver du selvfølgelig til et Excel-ark, som jeg ved du elsker, og derved kan du lune dig, hver gang du har brug for det.
Brugeravatar
 
Reputation point: 15
 
Indlæg: 1234
Tilmeldt: 16. jun 2010, 21:23
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Dødløft: 10.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Barbellz skrev:Nu skriver du jo, at det luner, når folk følger med i din log, og jeg er derfor kommet frem til den geniale ide, at du bør notere antal visninger for hver gang, at du laver et indlæg. Dette laver du selvfølgelig til et Excel-ark, som jeg ved du elsker, og derved kan du lune dig, hver gang du har brug for det.


Tror du ikke allerede han gør det ???
Brugeravatar

 
Reputation point: 179
 
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 13. okt 2011, 13:37
Geografisk sted: Østerbro, København
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 250.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



BigOzzy skrev:
Barbellz skrev:Nu skriver du jo, at det luner, når folk følger med i din log, og jeg er derfor kommet frem til den geniale ide, at du bør notere antal visninger for hver gang, at du laver et indlæg. Dette laver du selvfølgelig til et Excel-ark, som jeg ved du elsker, og derved kan du lune dig, hver gang du har brug for det.


Tror du ikke allerede han gør det ???

Ozzy kender mig bedre end dig, Barbellz.

I dag trænede jeg også. Der var ikke så mange, thi det er onsdag i dag. Men til gengæld var det et kvalitetsfremmmøde. I dag havde jeg tredje arbejdsdag i ugen. I morgen har jeg den sidste, hvilket jeg glæder mig til at få overstået. Derudover fik jeg overbevist sponsoren for mit projekt i Hillerød, at jeg ikke skal arbejde den 18, fordi der rammer Touren Alp d'Huez. Denne scene var selvfølgelig til resten af kontorets store morsomhed, da cykelsport jo er det kedeligste i hele verden. Sponsoren, som i denne kontekst vel godt kan kaldes min chef, beundrede min ærlighed, og gav mig derfor fri. #winning

I dag på arbejdet, hørte jeg tre albums med ham her:
Billede

Dagens vægt 96,5. +0,2 kg, siden i går. I morgen regner jeg dog stærkt med at havne i det forjættede land, når jeg vejer under 96.

Roning, som jeg valgte at starte med i dagens ben-anledning. Jeg tænkte, at det nok var en god ide, at være varm inden roning, og derudover ville jeg sikre mig at bentræningen ikke gik ud over roningen.

A1 Slow Leg Ext.
4 x 15 @ 30 kg

A2 Slower Leg Curls
4 x 15 @ 30 kg

B1 Hack Squat
10 @ 0
10 @ 0
2 x 10-20 @ 20 kg
*Dejligt at syre lidt på benene igen. Håber ikke knæet tager det for ilde op.

B2 DB SLDL
4 x 12-15 @ 26 kg

C1 Standing Russians
3 x 6 @ 10-12,5 kg

C2 Standing Crunches
3 x 15 @ 80-90 kg

Treadmill
5 minutter = 47 kcal, ja

APB featured ART-helvede og stræk.

I morgen kl 16 til brede skuldre, vaskulære skuldre, hvor jeg har aftalt at rende ind i én, der værdsætter hyacinder mindst dobbelt så meget. Det er altså meget, skulle jeg hilse at sige.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1354
Tilmeldt: 18. apr 2008, 10:01
Geografisk sted: Nørrebro
 
Træner her: Farum Sol & Motion
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 151.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 240.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster



cron