Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Benjamin Reilly skrev:Dette er en tematræning. Jeg vil derfor bede om at der klikkes play inden træningen med tilhørende vrøvl læses.[/b]

TheDupont skrev:Benjamin Reilly skrev:Dette er en tematræning. Jeg vil derfor bede om at der klikkes play inden træningen med tilhørende vrøvl læses.[/b]
Er jeg idiot, fordi jeg rent faktisk gjorde dette? Det passede i øvrigt rigtig godt, at 'droppet' kom ved 2:00 da jeg læste om 1/3 squatteren

peter n skrev:Hvor længe har du egentlig trænet, Spider-man?

Nicklas B skrev:Jeg er først nu kommet over, at du brugte ordet ''homo'' i forbindelse med den hetoroseksuelle Gavin DeGraw. Håber du har det godt. Hej hej.

andreas7074 skrev:Jeg troede din adventskalender om skurkene i Batman-universet gik i gang i søndags. Nu har jeg glædet mig i 5 dage.
Jeg er ved at blive rasende.

Benjamin Reilly skrev:andreas7074 skrev:Jeg troede din adventskalender om skurkene i Batman-universet gik i gang i søndags. Nu har jeg glædet mig i 5 dage.
Jeg er ved at blive rasende.
Det var lige godt satans. Der er ikke andre end jeg, der skal være rasende i min log!
#Rasende
Jeg har et indlæg i adventskalenderen undervejs, men først nu på søndag vil kalenderen se dagens lys, fordi jeg har besluttet således.

andreas7074 skrev:Lol. Så får vi kun 3 episoder, din skøge! - Du har snydt os for...1/4 af kalenderen, for helvede. Spoderman, wir sind enttäuscht

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

ThomasMN skrev:Vil sige at du ikke kører tungt nok, på de tunge dage, hvis du har tænkt dig at kører 8 x 8 . Men det kan være det bare er mig
Du kunne evt. kører 8 x 3, det tror jeg at jeg havde gjort

Benjamin Reilly skrev:ThomasMN skrev:Vil sige at du ikke kører tungt nok, på de tunge dage, hvis du har tænkt dig at kører 8 x 8 . Men det kan være det bare er mig
Du kunne evt. kører 8 x 3, det tror jeg at jeg havde gjort
Intentionen er egentlig at det skal forløbe som efter en DUP-cyklus i de "tunge" øvelser. Noget i dur med 8x8 -> 6x6 -> 4x4. Baggrunden for at skrive "tung" var egentlig, at jeg ikke havde et bedre begreb at notere. 8x3 lyder hellere ikke dumt, hmm. Decisions decisions. Jeg har dog heldigvis en del tid at tænke over det i.

Dtrip650 skrev:Jeg tænker ofte på, at prøve Jack3d eller kokain, tage det hver dag, så jeg kan gå amok og vise folk at jeg ikke giver en fuck... Men det virker bare forkert et eller andet sted.

peter n skrev:Dit post-workoutmåltid.... Wow.

andreas7074 skrev:Genesis er guddommeligt. "I can't Dance" er specielt ret fin. Hører du Dio? Dio er en af mine favoritter.
Derudover; Hvilken skurk i Batman var din yndlings, igen? - Jeg synes personligt at Cobblepot, Wesker og selvfølgelig Jokeren er de mest spændende karakterer.

TC87 skrev:Er det stenet at jeg så denne her og med det samme tænkte på din log?

Benjamin Reilly skrev:Derimod fornuftgigt og intelligent.[/b][/color]

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster