Gary Oak skrev:DB shoulder press 75 grader - MAPSEN TRIBUTE
<3
Er Gary i virkeligheden sort? Og hedder Leeroy i virkeligheden MONICA?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag
Gary Oak skrev:DB shoulder press 75 grader - MAPSEN TRIBUTE

JMT, 2017 skrev:"Hvad skal man med omega-3 når man har en stor tissemand?"

JMT, 2017 skrev:"Hvad skal man med omega-3 når man har en stor tissemand?"

Jmt skrev:I går havde jeg en erotisk nat med en pige, der dyrker dans, rytmisk gymnastik og muligvis også lidt ballet på internationalt plan. Oh boy.
Hvordan har jeres weekend været, venner?

Jmt skrev:Desværre er det IKKE mig på min avatar. Hvis det var mig ville mine beskedne løft nok være lidt mere imponerende.
Dette er mig, og jeg er vanvittigt charmerende - men dog også ELENDIG til at score piger i byen. Jeg gider slet ikke forsøge. Jeg tør ikke. Jeg aner ikke hvad jeg skal sige. Hvis de dog derimod indvilger i at se en film sammen med mig er det meget lettere. Jeg har ikke tal på hvor meget booty action der er startet ud med bare at se en film.

Leeroy skrev:Jeg kan desværre ikke prale af, at være en sand DON JUANnik, lige som dig. Jeg ville nu gerne, men det ville være at lyve.
Hendes assets lyder tiltalende, men hvordan er det i praksis?
Har hun et charmende ansigt?
Kan hun holde en samtale kørende? Eller er i bare friends with benefits?

Gary Oak skrev:Jmt skrev:Desværre er det IKKE mig på min avatar. Hvis det var mig ville mine beskedne løft nok være lidt mere imponerende.
Dette er mig, og jeg er vanvittigt charmerende - men dog også ELENDIG til at score piger i byen. Jeg gider slet ikke forsøge. Jeg tør ikke. Jeg aner ikke hvad jeg skal sige. Hvis de dog derimod indvilger i at se en film sammen med mig er det meget lettere. Jeg har ikke tal på hvor meget booty action der er startet ud med bare at se en film.
Charming guy, you are. Åh ja, det gode gamle "se film trick". Det er sgu et snedigt move. Det gav ganskevist også punani for mig sidste gang jeg inviterede en over og se BATMAN. Hun var meget ung og havde kolonorme bryster.

Chayen skrev:Lol, det er min kollega fra Fitness World Jmt

Jmt skrev:Leeroy skrev:Jeg kan desværre ikke prale af, at være en sand DON JUANnik, lige som dig. Jeg ville nu gerne, men det ville være at lyve.
Til gengæld er du vanvittigt massiv og stærk og kunne SAGTENS være en DON JUAN hvis du gad.

Chayen skrev:Lol, det er min kollega fra Fitness World Jmt

Jmt skrev:Chayen skrev:Lol, det er min kollega fra Fitness World Jmt
Jeg ville værdsætte det hvis du undlod at sige det til nogen, idet vores "THING" er ganske ny.
Men hun er da charmerende. Lige pt. står hun og børster tænde. Fornuftig pige.

Jmt skrev:Nu sover hun sgu. THE RAPE TRAIN NEVER STOPS.

Gary Oak skrev:Hvis jeg opsøgte det noget mere, så tror jeg dog ikke det ville være så svært - problemet er blot at jeg er en tand misantropisk, et ord jeg har lært af min friend Manutd, og kan derfor sjældent holde stang stive piger ud, medmindre jeg er selv sejler fuldstændig. Når jeg har fået nok at drikke, så slår urinstinktet ind. Så gør og siger man pludselig som det passer en, uden filter.

Jmt skrev:Jeg sad netop og kiggede i din log idet du skrev. Flotte ben har hun. Jeg synes i øvrigt ikke det billede, jeg lagde op tidligere, komplimenterer hendes tightness, så her er et nyt, hvor hun balancerer på en ukendt goodguy. Jeg sletter det når du sletter dit. Måske før.
I morges måtte jeg afslå morgensex grundet min penis var UTROLIGT øm efter hendes besøg i forgårs. Det behagede hende ikke, men hun måtte dog også erkende, at hun var meget øm, og sikkert ikke ville have kunnet gennemføre det alligevel.
BIG JANNIK.

Gary Oak skrev:Det ligner sgu lidt extreme fisting under eksotiske omgivelser. Hendes numse er dog stram som skindet på en bongotromme. Tap it
Leeroy skrev:I det mindste gjorde hun det godt, når hun ikke kunne snakke.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster