Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1543
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1542

Følg bodybuilding.dk på

Dagens indrømmelse!

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Lucas1994 skrev:
Flakes skrev:
pumpfmaster skrev:Jeg træner ikke ben og slet ikke dødløft så en der sked i bukserne under et kraftigt træk så den øvelse findes ikke i mit program fra nobell fitness

Man må ikke lyve i den her tråd!! :D så billedet af dine QUADS i den anden tråd - definently trained legz

Efter hans eget udsagn er hjulene produktet af Leg Extensions :-$

](*,) ](*,) ](*,)
< Signaturlinje. Skriv noget flot, f.eks. Arnold 4 president. >
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: 6000, Kolding

Styrkeliste
- Squat: 130.00
- Dødløft: 165.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

hver gang jeg går i habit bliver dagen bare bedre :king: .

Reputation point: 40

Træner her: Mana Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 125.00

G.I Joe skrev:hver gang jeg går i habit bliver dagen bare bedre :king: .

Enig, min selvtillid ryger helt i top. Jeg giver udelukkende min beklædning æren for at jeg scorede i går ;)
Brugeravatar

Reputation point: 80

Kostplan: Ingen kostplan

Tror lidt at nogen har misforstået konceptet booty...eller også har jeg.

Har erfaret at en del af dem der "reklamerer" med at have sådan en. Er tyndfede kvinder først i tyverne med en stor røv. For mig er den slags "booty" sgu lidt på niveau med en ølvom.

Kim Kardashian ser da også helt deform ud. Har indtryk af, at der er flere og flere, der lader sig operere for at få en fed røv, men kan tage fejl.
Brugeravatar

Reputation point: 714

Træner her: Fitness One Kolding

Jeg har stadigvæk ikke fået fjæsing siden april måned.. Det er rygende gak-gak!
Brugeravatar

Reputation point: 240

Logbog: Ingen logbog

Jeg er altid serviceminded og smilende over for kunder på arbejdet, men når der pludselig står en smilende og sød pige foran mig, så bliver jeg helt automatisk lige nummeret flinkere. Forskelsbehandling for life!

Jeg har ikke været hos frisør siden dagen inden jeg skulle konfirmeres.

Jeg er ikke ret meget familiemenneske, og har aldrig været det. Ser min mor et par gange om måneden, min far endnu sjældnere, og mine bedsteforældre skal næsten stille træskoene før jeg kommer i tanker om at jeg også har sådan nogle.
Brugeravatar

Jeg kan sidde og se videoer med Kevin Richardson (ham med løverne) dagen lang, uden at blive træt af det :baby:
Brugeravatar

Fuck, jeg elsker du holder gang i denne tråd Nettohunden.

OT:

Jeg ryster ofte på hovedet når jeg ser piger/yngre kvinder der træner. Det virker mere som en camel toe/moose knuckle opvisning end reel træning. Måske har jeg en chauvinist gemt i mig.
Brugeravatar

Reputation point: 235

Geografisk sted: Vesterbro

Styrkeliste
- Bænkpres: 9.00
- Squat: 18.00
- Dødløft: 27.00

Jeg ved allerede nu, at jeg bliver pisse sur i morgen, hvis steelers ikke vinder i aften.

Min dårligste fødselsdag nogensinde, var iøvrigt da min brors footballhold tabte den dag.
Brugeravatar

Har ikke trænet i 8 måneder, jeg savner det kun en lille smule. Ville ønske jeg kunne spise som jeg gør nu, uden at blive stor. Måske jeg bare skulle blive far hurtigst muligt, så er det legit at være kvabset.

EDIT: Nogle der kender en skruk kælling?
Brugeravatar

Reputation point: 152

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 117.50
- Dødløft: 157.50

Kidd skrev:Fuck, jeg elsker du holder gang i denne tråd Nettohunden.

OT:

Jeg ryster ofte på hovedet når jeg ser piger/yngre kvinder der træner. Det virker mere som en camel toe/moose knuckle opvisning end reel træning. Måske har jeg en chauvinist gemt i mig.

Moose knuckle!! Tak for tilføjelsen til ordforrådet, den havde jeg ikke hørt før :lol: One love, brotha
Brugeravatar

DonKahle skrev:Har ikke trænet i 8 måneder, jeg savner det kun en lille smule. Ville ønske jeg kunne spise som jeg gør nu, uden at blive stor. Måske jeg bare skulle blive far hurtigst muligt, så er det legit at være kvabset.

Haha!

Jeg står i samme situation, men jeg holder formen/vægten ret godt.
Min krop tillader tilsyneladende ikke rigtigt at jeg taber muskelmasse, så længe jeg spiser omkring mit ligevægtsindtag.

Sidste år på denne tid vejede jeg 97 kg. Det gør jeg stadigvæk - og jeg kan vitterligt ikke se forskel på formen. :-k
Har dog trænet kropsvægt og løbet ca. een gang om ugen i gennemsnit.

Jeg læste forresten engang om et atlet fra 1800ish tallet, som angiveligt skulle have bygget en ganske anstændig mængde muskelmasse, blot ved at flexe alle hans muskler hver dag.

Er der nogen der ved hvem jeg taler om? :)
"Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life"
Brugeravatar

Reputation point: 155

Nettohunden skrev:Jeg endte med at stor-svede på arbejdet i dag.. Det bliver jeg aldrig fan af. Det eneste jeg tænkte på, på vej hjem, var om jeg nu har rendt rundt og lugtet af svedig minearbejder :mrgreen:

DI2: Jeg bruger fremmedord jeg ikke kender betydningen af, for at få mig selv til at fremstå mere fotosyntetisk.

Det er lang tid siden jeg har grint højlydt af en sætning fra internettet, men den der ramte mig hårdt! :lol: :lol:
Brugeravatar

Reputation point: 70

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Jeg bryder mig ikk om ret mange mennesker :-) idag sad jeg til noget "familie komsammen noget" og tænkte at det var seriøst spild af mit liv, så jeg kom med en undskyldning og kørte derefter ud og fik noget mad :-)
Brugeravatar

Reputation point: 10

Styrkeliste
- Bænkpres: 185.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 270.00

DonKahle skrev:Har ikke trænet i 8 måneder, jeg savner det kun en lille smule. Ville ønske jeg kunne spise som jeg gør nu, uden at blive stor. Måske jeg bare skulle blive far hurtigst muligt, så er det legit at være kvabset.

Dadbod du ved - det er det nye ;)

Reputation point: 25

Krudt skrev:Jeg bryder mig ikk om ret mange mennesker :-) idag sad jeg til noget "familie komsammen noget" og tænkte at det var seriøst spild af mit liv, så jeg kom med en undskyldning og kørte derefter ud og fik noget mad :-)

Skal du ikke tænke for meget på. Jeg hader vitterligt også mennesker. Synes du gjorde det rigtige. Mennesker < Mad.

Det skal forresten lige nævnes, at jeg har en kæreste. Så alle de kvinder der har skrevet I gerne vil føde mine børn, jeg er ked af at skuffe jer.
Brugeravatar

Reputation point: 152

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 117.50
- Dødløft: 157.50

TBVP skrev:
Nettohunden skrev:Jeg endte med at stor-svede på arbejdet i dag.. Det bliver jeg aldrig fan af. Det eneste jeg tænkte på, på vej hjem, var om jeg nu har rendt rundt og lugtet af svedig minearbejder :mrgreen:

DI2: Jeg bruger fremmedord jeg ikke kender betydningen af, for at få mig selv til at fremstå mere fotosyntetisk.

Det er lang tid siden jeg har grint højlydt af en sætning fra internettet, men den der ramte mig hårdt! :lol: :lol:

:drink:
Brugeravatar

awesome skrev:Jeg ved allerede nu, at jeg bliver pisse sur i morgen, hvis steelers ikke vinder i aften.

Min dårligste fødselsdag nogensinde, var iøvrigt da min brors footballhold tabte den dag.

This might become a problem today. :twisted:
Brugeravatar

Krudt skrev:Jeg bryder mig ikk om ret mange mennesker :-) idag sad jeg til noget "familie komsammen noget" og tænkte at det var seriøst spild af mit liv, så jeg kom med en undskyldning og kørte derefter ud og fik noget mad :-)

Det er jeg glad for at jeg ser en skriver, jeg sidder tit og tænker for mig selv over hvor en lille bitter tyk dreng jeg er. Jeg tror at jeg sammenlagt kan lide 4 mennesker i hele verdenen, min kæreste min kammerat og mine forældre. Selvom jeg har 4 søskende og en relativ stor dansk familie.

Min kæreste vil gerne til alle de der lorte børnefødselsdage som jeg hader, fordi jeg generelt hader børn, og hun bliver ved med at fortælle mig at man skal se sin familie og alt det der, og jeg prøver at forklare hende hver gang at man ikke selv vælger sin familie.

Det skal lige siges min familie er nogen små nærige skabsracister og generelt er de bare meget uintelligente og bruger meget tid på EB

Reputation point: 0

Jeg er en nærig lille skabsracist. Men hvad fuck skal alle de perkere også her til landet for? - de kunne tage til nærområderne hvor deres kultur også passer bedre ind. Ikke det kolde nord som de kun kommer til for at få penge af staten uden at foretage sig en flyvende fuck.

- Men hvad ved jeg, jeg er jo bare jyde, og ikke en smart københavner.

Reputation point: 35

At jeg tænder på mindre årige 18-22 år. Er selv 26 lol. De er bare så satans kedelige at glo på, dem på min egen alder.

Og desuden overvejer jeg at at køre min jomfur kur. Alle er jo på enten det ene eller det andet :lol:

Reputation point: 100

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 180.00

ZinK_ skrev:At jeg tænder på mindre årige 18-22 år. Er selv 26 lol. De er bare så satans kedelige at glo på, dem på min egen alder.

Og desuden overvejer jeg at at køre min jomfur kur. Alle er jo på enten det ene eller det andet :lol:

+1 til det første...

Min kæreste blev 22 år i slutningen af 2015. :baby: Jeg bliver snart 27 år. :D

Reputation point: 5

Jeg synes det tangerer omsorgssvigt at lade sine børn blive fede.

Kan blive helt irriteret når jeg hører at en af mine venner kører sine unger til skole, som ligger under 200m fra hvor de bor.

Edit: 220m....ret skal være ret :lol:
Brugeravatar

I forlængelse af ovenstående: jeg gruer for fremtidens samfund, hvis "curlingbarn"-trenden fortsætter.
Brugeravatar

awesome skrev:I forlængelse af ovenstående: jeg gruer for fremtidens samfund, hvis "curlingbarn"-trenden fortsætter.

Jeg har også ofte nogle diskussioner kørende med nogle af børnene ned i børnehaven omkring hvorfor man ikke bare kan gøre dit og dat.....
Brugeravatar

Reputation point: 140

Geografisk sted: Fyn

Styrkeliste
- Bænkpres: 134.20
- Squat: 155.40
- Dødløft: 206.60

awesome skrev:I forlængelse af ovenstående: jeg gruer for fremtidens samfund, hvis "curlingbarn"-trenden fortsætter.

Jeg underviser en knægt der begynder at græde ved enhver lejlighed. (Er svømmetræner)
Hvis der plaskes vand i hans retning, nogle nåede før ham, han ikke fik præcis det legetøj han ville have eller noget helt fjerde, så bryder han ud i gråd.
Jeg er ikke et sekund i tvivl om at forældrene nurser ham hver gang han græder. Han er det mest uselvstændige barn jeg nogensinde har haft med at gøre.

Reputation point: 255

Lucas1994 skrev:

Jeg underviser en knægt der begynder at græde ved enhver lejlighed. (Er svømmetræner)
Hvis der plaskes vand i hans retning, nogle nåede før ham, han ikke fik præcis det legetøj han ville have eller noget helt fjerde, så bryder han ud i gråd.
Jeg er ikke et sekund i tvivl om at forældrene nurser ham hver gang han græder. Han er det mest uselvstændige barn jeg nogensinde har haft med at gøre.

Har du spurgt forældrene om han måske har et særlig behov som du ikke kender til? Kan jo være han er særlig skrøbelig, har en form for autisme eller noget i den stil? Kunne vel være relevant at vide :-)
“I may look calm, but in my head I’ve killed you 3 times”

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 210.00

troublemaker skrev:
Lucas1994 skrev:

Har du spurgt forældrene om han måske har et særlig behov som du ikke kender til? Kan jo være han er særlig skrøbelig, har en form for autisme eller noget i den stil? Kunne vel være relevant at vide :-)

Hvis han havde det havde forældrene nok fortalt det. Jeg er ret sikker på at de forældre der har et barn med en diagnose gør hvad de kan for at skabe gode rammer for deres barn.
Brugeravatar

Reputation point: 85

Udgaard skrev:
troublemaker skrev:
Lucas1994 skrev:

Hvis han havde det havde forældrene nok fortalt det. Jeg er ret sikker på at de forældre der har et barn med en diagnose gør hvad de kan for at skabe gode rammer for deres barn.

I min optik bør du snakke med forældrene om det. Er det noget de oplevere derhjemme og hvordan håndtere de det? Jeg er selv svømme/gymnastik træner for børn med ADHD og autisme og der er en del af dem der reagere som du beskriver det. Jeg får sjældent noget information fra forældrene, og ja det er tilbud der er målrettet specifikt til den gruppe, men de reagere alle sammen forskelligt, så det undrer mig faktisk at forældrene ikke er mere opsøgende.
Det er self en mulighed han bare er dårligt opdraget, men du ved det reelt ikke.

Reputation point: 40

Udgaard skrev:
troublemaker skrev:
Lucas1994 skrev:

Det er faktisk et stort tabu hos mange (ressourcestærke) forældre, at deres børn har særlige behov/har en diagnose. Så ligesom én nedeunder mig skriver, så vil det give mening at snakke med forældrene omkring det du observerer, så drengen får nogle gode oplevelser i din varetægt. :-)
“I may look calm, but in my head I’ve killed you 3 times”

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 210.00

ForegåendeNæste

Tilbage til Off topic

Brugere online