Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69670 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050011 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Alex789 skrev:Overskriften bør rettes

Kranen skrev:Hvorfor er Patrick og Claus ikke på listen?

mic skrev:Alex789 skrev:Overskriften bør rettes
Fixed!

TheCzech skrev:Kranen skrev:Hvorfor er Patrick og Claus ikke på listen?
Claus er færdig med stærkmand, og har planer om at stille op i SL nu.
Patrick udgik jo med en knæskade til DM sidste år, men jeg ved ikke, hvad der præcis skete.

TheCzech skrev:mic skrev:Alex789 skrev:Overskriften bør rettes
Fixed!
Hvad havde jeg skrevet?

Nicolai Hansen
Mikkel Leicht
Michael Rasmussen
Nicolaj Holstein
Bogi Hammer (Færøerne)
Morten Holt Jensen
Daniel Lund Brix Jørgensen

Mikkel leicht skrev:Jeg vil gerne tilføje, at der efter stævnet kan blive mulighed for at jeg giver lidt råd omkring strongman og også gerne træner lidt med hvis der er tid til det - hvis det har interesse i hvert fald? så vil jeg gerne bruge lidt tid efter i hvert faldGod weekend

Mikkel leicht skrev:TheCzech skrev:Kranen skrev:Hvorfor er Patrick og Claus ikke på listen?
Patrick udgik jo med en knæskade til DM sidste år, men jeg ved ikke, hvad der præcis skete.
Patrick skal som nok komme tilbage, han har lige været igennem knæoperation for at få det der skete sidste år fixet

toto_G4M3R skrev:Mikkel leicht skrev:TheCzech skrev:Kranen skrev:Hvorfor er Patrick og Claus ikke på listen?
Patrick skal som nok komme tilbage, han har lige været igennem knæoperation for at få det der skete sidste år fixet
hvorfor er du med i både sjælland og jylland? :O

TheCzech skrev:Lige en hurtig update!
Nicolai Hansen genvandt titlen som Sjællands stærkeste mand!
Mikkel Hansen blev nr. 2 og dagens overraskelse, Ralf Jakobsen, tog en flot 3. plads i det meget stærke felt.
Der blev virkelig gået til stålet (i bogstaveligste forstand), og deltagerne gav publikum en flot oplevelse i Targets lokaler.
Desuden var der mødt flotte flotte BB.dk'ere op i form af Madsen123, Equus, Eclipse, etc.
Jeg skriver en længere reportage med masser af video i morgen! Stay tuned.

DaBrix79 skrev:Og mig på 4. pladsen :-D

TheCzech skrev:Jeg skriver en længere reportage med masser af video i morgen! Stay tuned.

Flopper skrev:TheCzech skrev:Jeg skriver en længere reportage med masser af video i morgen! Stay tuned.
Venter stadigt spændt :-)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster