Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1455
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1452

Følg bodybuilding.dk på

Thez - 6 weeks progress

Udskriv emne

Upload et billede af dig selv og få andres kommentarer

Tilbage til Personbilleder

Hej alle,

Jeg deltog i nogle tråde ang. cut, hvor jeg kom med mine inputs. Jeg havde selv fået lavet en personlig kostplan af Lazar Angelov og kom bl.a. med inputs baseret på dette. Min kostplan fra Lazar var carb-cycling, hvilket jeg gjorde til kende i mine udtalelser, og nævnte, at jeg på nogle dage kom helt ned på 1200kcal. Derefter blev jeg HØVLET ned og kastet i hovedet hvor uvidende jeg var og ved ikke hvad. Jeg lovede nogle før/efter billeder efter 2 måneder. Tog et i går og prøvede at sammenligne med mit førbillede, og tænkte at jeg vil vise hvad jeg har opnået på bare 6 uger indtil videre. Der kommer flere billeder senere, også af ryg, tydeligere af arme, samt ben. Følte bare at det var på tide af vise hvad jeg havde lovet, selvom det er "før tid" end lovet. Sagde blot, at "nogle dage er jeg helt nede på 1200kcal". Ja lyder af lidt, men der er ting som refeed days og de rigtige supplementer, på de rigtige tidspunkter.
Ved godt der ikke er SUPER meget at vurdere på dette første billede, men det er det eneste jeg har pt. Så vil tråden blive opdateret løbende med flere billeder :) og pointerer, at der er kun tale om 6 uger - så om man mener det er en lille eller stor forbedring, skal man lige have det med i tankerne :)

Billede

Flere billeder kommer. Er stadig langt fra mit mål :)
Sidst rettet af Thez 20. feb 2014, 08:50, rettet i alt 1 gang.
If you always do what you’ve always done, you will always get what you’ve always got.
Brugeravatar

Reputation point: 81

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Fitnessworld Aalborg, Eternitten

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 165.00
- Dødløft: 195.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Og beklager grimassen :lol:
If you always do what you’ve always done, you will always get what you’ve always got.
Brugeravatar

Styrkeliste

Højde vægt før og efter.
Og det tyder på du har cuttet lidt vel hårdt:-) så hvor meget er du faldet i fx. De 3 store øvelser?
Ellers ser din fremgang jo godt ud

Reputation point: 60

Styrkeliste
- Bænkpres: 67.50
- Squat: 80.00
- Dødløft: 110.00

Taekwondo body skrev:Højde vægt før og efter.
Og det tyder på du har cuttet lidt vel hårdt:-) så hvor meget er du faldet i fx. De 3 store øvelser?
Ellers ser din fremgang jo godt ud

Jeg hader når folk spørger efter vægt, det er det eneste folk går op i. Så det har jeg som princip aldrig nævnt og gør det ikke. Folk kan vurdere ud fra hvad de ser :D bruger selvfølgelig selv vægten, for at se om det går i den rigtige retning, og om det går for hurtigt/langsomt. Ikke fordi jeg er flov over min vægt overhovedet. Synes bare folk stirre sig total blindt på det. Har altid haft den holdning :)
Jeg er ikke faldet i styrke i nogen øvelser overhovedet.

Af supplementer har jeg under hele mit cut-forløb, og gør stadig, taget: Whey, Casein, BCAA, Glutamin, L-Carnitine, Grøn te extract. Når jeg har haft brug for det inden træning; koffein og Arginine.
Har selvfølgelig også dyrket hård cardio.

Jeg har mistet størstedelen af mit fedt på overkroppen først. Man kan lige ane lidt vascularity på skuldrene, men lyset er lidt ringe. Det er helt vildt så meget fedt jeg har smidt på skulder, nakke og arme. Jeg har været ryger, så det bliver lidt sværere med maven, at få det hele væk. Men jeg kæmper hårdt.
Brugeravatar

Styrkeliste

Ingen tvivl om, at resultatet er godt, men kom sådan til at tænke på denne Mest af alt, fordi du ser temmelig bloated ud, på før billedet :lol:

Det er dog klart at dit resultat er bemærkelsesværdigt, om jeg selv ville cutte ligeså hårdt, tja, det tror jeg ikke, men det kommer jo an på ens tilgang mv.

Flot resultat Thez :8

EDIT: Må jeg spørge om, hvorfor du har valgt at supplerer med glutamin, når det ingen bevist effekt har? :)

Reputation point: 15

Træner her: S.A.T.S Frederiksberg Svømmehal

Styrkeliste
- Bænkpres: 10.00
- Squat: 20.00
- Dødløft: 30.00

Flot cuttet! Må indrømme at jeg var skeptisk, men det ser sq godt ud.
Off topic, går du i solcenter eller er det spray tan? Er blevet fucking bleg henover vinteren.

Reputation point: 0

Geografisk sted: Downtown Aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Ingen logbog

Ser godt ud:)

Vesterling
Lyset har måske lidt at sige. Stadig vil jeg sige der er temmelig stor fremgang :D Men primært fedt der er røget. Har smidt omkring 10kg. Og ja, med de rigtige supplementer (specielt BCAA spiller ind her) og store mængder proteiner hver dag, har jeg holdt stort set alt mit muskelmasse. Så der er røget MEGET fedt! Og det ses også. Fra nu af er det baby-steps. Kickstartede bare med det carb cycling. Nu har jeg lavet min egen kostplan(er) og går efter at smide 3-500g ugentlig. Tror ikke at jeg - i længden - vil kunne holde muskelmasse på så hård cut. Men havde en del fedt at tage af, så det var effektivt i starten, uden at røre for meget masse.
Ang. glutamin - Lazar anbefalede det. Han anbefalede mig en masse (ikke noget PR, ikke nogle brands han får sponsoreret) og jeg bedte ham om at tage x antal fra, så det kun var, ifg. hans vurdering, de vigtigste der var tilbage. Der var stadig Glutamin, så jeg gav det et skud :)

Clemmen
Har aldrig været i spray tan. Er i sol engang imellem.. Men billede 2 er taget lige efter min træning. Træner af meget høj intensitet så jeg bliver sindsygt varm og sveder som et SVIN. Og det gør det ikke mindre med mine kosttilskud (bl.a. grøn te er jeg sikker på spiller en stor rolle her), får mig til at svede heeelt vildt, og bliver total rød/brunlig end jeg var inden jeg begyndte mit træningspas :D
Brugeravatar

Styrkeliste

Vesterling skrev:Ingen tvivl om, at resultatet er godt, men kom sådan til at tænke på denne Mest af alt, fordi du ser temmelig bloated ud, på før billedet :lol:

Det er dog klart at dit resultat er bemærkelsesværdigt, om jeg selv ville cutte ligeså hårdt, tja, det tror jeg ikke, men det kommer jo an på ens tilgang mv.

Flot resultat Thez :8

EDIT: Må jeg spørge om, hvorfor du har valgt at supplerer med glutamin, når det ingen bevist effekt har? :)

Nice video:-) Troede sku ikk man kunne komme til at se så fed ud på så kort tid

Reputation point: 60

Styrkeliste
- Bænkpres: 67.50
- Squat: 80.00
- Dødløft: 110.00

Godt arbejdet!!! =D>

Hvor har du fået lavet en kostplan af Lazar Angelov henne? :)
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 230.00

AndersT skrev:Godt arbejdet!!! =D>

Hvor har du fået lavet en kostplan af Lazar Angelov henne? :)

Mange tak :D På hans hjemmeside. Tror ikke jeg må skrive links herinde, men googl hans navn, så kommer den som det første :)

Koster vist $69,99. Pænt billigt, når man tænker på hvem der er tale om, og hvad andre danske halv-proffer tager for det, lol.
Brugeravatar

Styrkeliste

Fantastisk fremgang, skulderklap herfra :)

Hvordan har din træningsplan set ud? ( øvelser,sæt,dage)

Hej thez. Godt resultat. Ved du hvad de forskellige kosttilskud gør i forhold til Cut? Tænker eksempelvis på bcaa!

Kostplan: Ingen kostplan

kristian2010 skrev:Hej thez. Godt resultat. Ved du hvad de forskellige kosttilskud gør i forhold til Cut? Tænker eksempelvis på bcaa!

Hej Kristian,

BCAA hjælper med at holde på din muskelmasse, når kroppen eventuelt skule begynde at tære på muskelmassen for at få energi. Dette er ideelt under cut, da man jo her ligger i kalorieunderskud og kroppen godt ville kunne tære på muskelmassen, for at få den energi den mangler, fra kalorieunderskuddet.

Acetyl L-Carnitine, Glutamine, Arginine, Green tea (extract), Whey og Casein protein kan du prøve at google :)
Sidst rettet af Thez 20. feb 2014, 13:48, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Styrkeliste

Thez skrev:
kristian2010 skrev:Hej thez. Godt resultat. Ved du hvad de forskellige kosttilskud gør i forhold til Cut? Tænker eksempelvis på bcaa!

Hej Kristian,

BCAAhjælper med at holde på din muskelmasse, når kroppen eventuelt skule begynde at tære på muskelmassen for at få energi. Dette er ideelt under cut, da man jo her ligger i kalorieunderskud og kroppen godt ville kunne tære på muskelmassen, for at få den energi den mangler, fra kalorieunderskuddet.

Acetyl L-Carnitine, Glutamine, Arginine, Green tea (extract), Whey og Casein protein kan du prøve at google :)

Findes der noget videnskabeligt studie som beviser dette ?

Mine tanker er: kroppen nedbryder sev protein til diverse aminosyrer (eller peptider/polypeptider, er ikke helt skarp i termerne) som en del af fordøjelsen.
Optagelsen vil måske gå langsommere grundet end mindre nedbrydning er nødvendig (protein ifht. aminosyrer), hvorfor man bør lære at time sit protein-indtag bedre.
Ydermere tror jeg ikke at de få gram aminosyrer er det der redder skuden, det er virkelig små brikker ifht det daglige protein-indtag.
Endnu mere ydermere, så ligger du jo stadig i kalorieunderskud aminosyrer eller ej, hvorfor kroppen blot kan vælge at benytte dem som energikilde.

Dette er blot mine tanker, jeg er IKKE uddannet inden for biologi osv, og jeg tror tydeligvis at kosttilskud er MEGET overvurderet :)
Men jeg synes diskussionen er spændende :D

Reputation point: 5

Træner her: Olympia-Gym

FaMo skrev:Fantastisk fremgang, skulderklap herfra :)

Hvordan har din træningsplan set ud? ( øvelser,sæt,dage)

Hejsa, tusinde tak.

Jeg træner 5-split som ser således ud:

1: Bryst, mave
DB press
Incline bench
Low cable flyes
DB flyes
Dropset cable flyers

Hanging leg raises
Side bends DB
Reverse crunches
Alt. side bends

2: Ryg, nakke, underarme
Chin-ups
Pulldowns wide
Pulldowns underhånd
Lat pulldowns
Cable rows
Romanian DL

Shrugs smith
Dropset med skiver i hænderne

Behind back curl
Wrist curls

3: Skulder, mave
Shoulder press smith
Shoulder press behind nech standing smith
DB upright rows
Front raise plate
Front raise bar
Rev. pec flyes
"Shoulder Training with Jim Cordova" på youtube, 02:42

- Mave -

4: Biceps, triceps, underarme
Bicep curls
Hammer curls
Concentration curls
Overhånd curls

Close grip benchpress
French press
Pushdowns
Rope pushdown
Kickback

- Underarm -

5: Ben, mave
Squat
Deadlift
Legpres close
Leg extensions
Leg curls
Læg pres

- Mave -

6: Hvil

Jeg har selvfølgelig justeret intensiteten på mave og underarme, efter at de bliver trænet hver anden dag. Så ingen problemer i det. Før i tiden har jeg altid kørt 3-split men valgte at prøve 5-split, da jeg med tiden har skruet rigtig højt op for intensiteten (korte pauser, mange øvelser,sæt,reps osv.) og følte til sidst, at min krop havde brug for mere hvile.
Der er ikke nogen "sammenhæng" i mit SxR. Jeg kører forholdsvis høje reps i alt (min. 10 reps). Ligger generelt på 10-14 stykker. Jeg kører det som fungere for mig, der får mig til at føle det bedste pump. I nogle øvelser er det færre reps, ved andre er det flere :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Fenzter skrev:
Thez skrev:

Hej Kristian,

BCAAhjælper med at holde på din muskelmasse, når kroppen eventuelt skule begynde at tære på muskelmassen for at få energi. Dette er ideelt under cut, da man jo her ligger i kalorieunderskud og kroppen godt ville kunne tære på muskelmassen, for at få den energi den mangler, fra kalorieunderskuddet.

Findes der noget videnskabeligt studie som beviser dette ?

Mine tanker er: kroppen nedbryder sev protein til diverse aminosyrer (eller peptider/polypeptider, er ikke helt skarp i termerne) som en del af fordøjelsen.
Optagelsen vil måske gå langsommere grundet end mindre nedbrydning er nødvendig (protein ifht. aminosyrer), hvorfor man bør lære at time sit protein-indtag bedre.
Ydermere tror jeg ikke at de få gram aminosyrer er det der redder skuden, det er virkelig små brikker ifht det daglige protein-indtag.
Endnu mere ydermere, så ligger du jo stadig i kalorieunderskud aminosyrer eller ej, hvorfor kroppen blot kan vælge at benytte dem som energikilde.

Dette er blot mine tanker, jeg er IKKE uddannet inden for biologi osv, og jeg tror tydeligvis at kosttilskud er MEGET overvurderet :)
Men jeg synes diskussionen er spændende :D

Jeg er på ingen måde ekspert på området, så vil ikke kunne sige dig for eller imod, med belæg for det. Den måde jeg skrev det på, var for Kristian der umiddelbart ikke rigtig kendte til det, så jeg "skar det ud i pap" og forklarede det, sådan så en ny i gamet, ville kunne forstå det.

Jeg tager "kun" BCAA om morgenen efter mange timers faste, inden og efter træningen hvor muskelmassen er mest "udsat" for at blive tærret. Jeg er overbevist om, specielt da jeg kørte mit carb cycling og smed 10kg på en måneds tid, at BCAA har hjulpet mig (primært min hårde træning, blot hjulpet) til at bibeholde.. ja, hvis du spørger mig - alt min masse. Nogen vil nok sige, at det ikke kan lade sig gøre, når jeg har smidt så mange kilo så hurtigt, men jeg kan ikke selv se, at jeg umiddelbart skulle have smidt noget masse, så det er jo godt nok :dope:
Brugeravatar

Styrkeliste

Hvad er dine erfaringer med arginin? Tænker særligt i forhold til den efter sigende øgede blodgennemstrømning, der skulle give et større pump under træning ?

Styrkeliste
- Squat: 175.00
- Dødløft: 222.50

Hvor er Houd når man skal bruge ham.
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009

Reputation point: 302

M.H.S skrev:Hvad er dine erfaringer med arginin? Tænker særligt i forhold til den efter sigende øgede blodgennemstrømning, der skulle give et større pump under træning ?

Ganske god :) dog ved jeg ikke om det bare er placebo - men det er jo ligeså godt ;)
Godt nok behøves aminosyrer jo ikke at blive cycled, men har gode erfaringer med at gøre det på den måde. Kører det et par dage on, og et par dage off. Synes ikke jeg får den samme virkning i længden hvis jeg bliver på det. Men sådan er det jo også med NO-produkter.. Men når jeg har haft et par dage off og går på det igen, slår det hårdt! Dét, blandet med koffein og træning af høj interval - så kan man mærke at man lever :D mit hjerte har været på vej ud af røven på mig et par gange :dope:
Langt hellere at foretrække, end diverse NO-produkter som er fyldt med carbs, og jeg kører low på carbs under cut og derfor dyrebare for mig, så hellere bruge dem på god mad :8

Mågens skrev:Hvor er Houd når man skal bruge ham.

wat?
Brugeravatar

Styrkeliste

Hvilke kosttilskud bruger du thez? Celltech?
Der Weg ist das Ziel

U mirin brah?

#TEAM HARDEN

BiggunzZ666 skrev:Hvis FW var et land, så var det Afghanistan.
Brugeravatar

Reputation point: 115

Geografisk sted: Fuarkistan

Styrkeliste
- Bænkpres: 25.00
- Squat: 40.00
- Dødløft: 65.00

Metapod skrev:Hvilke kosttilskud bruger du thez? Celltech?

Bruger Whey, Casein, BCAA, Glutamin, L-Carnitine, Grøn te extract. Når jeg har haft brug for det inden træning; koffein og Arginine. Størstedelen af dem er dog kun under cut.
Bruger ikke kreatin eller NO-produkter.
Brugeravatar

Styrkeliste

Thez skrev:

Bruger Whey, Casein, BCAA, Glutamin, L-Carnitine, Grøn te extract. Når jeg har haft brug for det inden træning; koffein og Arginine. Størstedelen af dem er dog kun under cut.

Nåårh ok tak for svar :)
Der Weg ist das Ziel

U mirin brah?

#TEAM HARDEN

BiggunzZ666 skrev:Hvis FW var et land, så var det Afghanistan.
Brugeravatar

Reputation point: 115

Geografisk sted: Fuarkistan

Styrkeliste
- Bænkpres: 25.00
- Squat: 40.00
- Dødløft: 65.00

Metapod skrev:
Thez skrev:

Nåårh ok tak for svar :)

+1 :mrgreen:

Reputation point: 35

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 107.50
- Squat: 145.00
- Dødløft: 190.00

Har du taget AAS i denne periode, og hvad har du taget? Hvis du ikke har, er det vel altid et meget positivt spørgsmål at blive stillet :) Ligemeget hvad, er det ekstremt godt cuttet, og jeg 'mirer totalt på din form.
"Second by second, you lose the opportunity to become the person you wanna be. When are you gonna stop making excuses, and take charge of your fucking life?"

-Greg Plitt

My skin is too thick and bulletproof, to touch me!
Brugeravatar

Reputation point: 47

hjælpervenner skrev:Har du taget AAS i denne periode, og hvad har du taget? Hvis du ikke har, er det vel altid et meget positivt spørgsmål at blive stillet :) Ligemeget hvad, er det ekstremt godt cuttet, og jeg 'mirer totalt på din form.

Har aldrig rørt det :) Mange tak. Er langt fra "tilfreds", men er super tilfreds med min fremgang på så kort tid!
Med andre ord, jeg vil meeeget længere ned i BF. Når jeg er super langt nede vil jeg leanbulke størstedelen af året, og lige lidt hård cut hvis jeg kommer for langt op i BF igen. Mit mål er at ligne Ryan Terry :D total optimistisk, men at have et mål skader ikke!
Brugeravatar

Styrkeliste

Thez skrev:Tror ikke jeg må skrive links herinde

Det må du godt. Hvis det strider mod sidens politik at vise linket, så har vi et stykke software der sorterer linket fra.

Hvorfor har du i grunden kun censureret det ene billede?
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

The Juice skrev:
Thez skrev:Tror ikke jeg må skrive links herinde

Det må du godt. Hvis det strider mod sidens politik at vise linket, så har vi et stykke software der sorterer linket fra.

Hvorfor har du i grunden kun censureret det ene billede?

Nå okay :)
Både fordi jeg var pisse grim, men primært fordi det var en lidt sjov måde at vise, hvor utilfreds jeg var med det jeg så :o :D
Brugeravatar

Styrkeliste

Stærkt, ser sku godt ud! :dope:
Cardio?? Is that spanish??
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: Helsingør

Træner her: Mana Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00

Synes du viser god form.

Hvor er bentøjet?

Vægten spiller en rolle, for vejer du 70 kg og er 170 høj er det vil ikke vildt kontra du vejer 90 kg og er 180 høj.

Højde og vægt er vigtig hvis man skal virder din form og kan samligne den med andet. Er det kun for billedets skyld kanhøjde og vægt jo være llige meget.

Så hvad siger vægten og højden nu?

Reputation point: 30

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 130.00

Næste

Tilbage til Personbilleder

Brugere online