Jeg deltog i nogle tråde ang. cut, hvor jeg kom med mine inputs. Jeg havde selv fået lavet en personlig kostplan af Lazar Angelov og kom bl.a. med inputs baseret på dette. Min kostplan fra Lazar var carb-cycling, hvilket jeg gjorde til kende i mine udtalelser, og nævnte, at jeg på nogle dage kom helt ned på 1200kcal. Derefter blev jeg HØVLET ned og kastet i hovedet hvor uvidende jeg var og ved ikke hvad. Jeg lovede nogle før/efter billeder efter 2 måneder. Tog et i går og prøvede at sammenligne med mit førbillede, og tænkte at jeg vil vise hvad jeg har opnået på bare 6 uger indtil videre. Der kommer flere billeder senere, også af ryg, tydeligere af arme, samt ben. Følte bare at det var på tide af vise hvad jeg havde lovet, selvom det er "før tid" end lovet. Sagde blot, at "nogle dage er jeg helt nede på 1200kcal". Ja lyder af lidt, men der er ting som refeed days og de rigtige supplementer, på de rigtige tidspunkter.
Ved godt der ikke er SUPER meget at vurdere på dette første billede, men det er det eneste jeg har pt. Så vil tråden blive opdateret løbende med flere billeder
og pointerer, at der er kun tale om 6 uger - så om man mener det er en lille eller stor forbedring, skal man lige have det med i tankerne

Flere billeder kommer. Er stadig langt fra mit mål

bruger selvfølgelig selv vægten, for at se om det går i den rigtige retning, og om det går for hurtigt/langsomt. Ikke fordi jeg er flov over min vægt