I må meget gerne give det kritik!

SDH v1.3 er selvfølgelig den nyeste version..

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Illisher skrev:har da selv lavet et som for mig er meget mere overskueligt

ællingen skrev:fordi du mildt sagt brænder hurtigt ud hvis du skal squatte OG dødløfte tungt 5 gange om ugen
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Crip'O skrev:ællingen skrev:fordi du mildt sagt brænder hurtigt ud hvis du skal squatte OG dødløfte tungt 5 gange om ugen
hov sorry, vidste ikke hvad SDH var for et program, og valgte desværre at undersøge det EFTER min dumme indlæg

Søren W skrev:Crip'O skrev:ællingen skrev:fordi du mildt sagt brænder hurtigt ud hvis du skal squatte OG dødløfte tungt 5 gange om ugen
hov sorry, vidste ikke hvad SDH var for et program, og valgte desværre at undersøge det EFTER min dumme indlæg
Du mener ikke det tydeligt fremgår alene ved at kigge på regnearket?

Illisher skrev:Nej men hvis man lige læser artiklen og vælger sine øvelser, så er det ganske nemt og let og ligetil. indtast øvelsesnavnet i den nederste del også bliver hele arket selv udfyldt ;)
ja åbnede din i 07. Men vil tro den kan åbnes i 7 og alle nyere.
Ellers kan du jo bare gemme den i .xls format istedet, så kan alle åbne den, uanset deres version.. (vælg gem som, og under filnvan kan du vælge format)

... Vil spørge jer SDH folk om det er muligt at køre kun 4 dage om ugen? altså tirsdag til fredag?

ckp2906 skrev:Please somebody ? :b svar li på min ovenstående post :b Er super glad for SDH men vil li høre om det jeg har gang i er spild af tid

Dingo skrev:ckp2906 skrev:Please somebody ? :b svar li på min ovenstående post :b Er super glad for SDH men vil li høre om det jeg har gang i er spild af tid
Dit spørgsmål har stået der i 10 minutter?
Take a chill pill![]()
Kan ik se nogle umiddelbare problemer i det, du får stadig en høj frekvens på dine øvelser...

ckp2906 skrev:Dingo skrev:ckp2906 skrev:Please somebody ? :b svar li på min ovenstående post :b Er super glad for SDH men vil li høre om det jeg har gang i er spild af tid
Dit spørgsmål har stået der i 10 minutter?
Take a chill pill![]()
Kan ik se nogle umiddelbare problemer i det, du får stadig en høj frekvens på dine øvelser...
ha ha ja sorrytak Dingo

ckp2906 skrev:Super tråd... Vil spørge jer SDH folk om det er muligt at køre kun 4 dage om ugen? altså tirsdag til fredag?

Illisher skrev:Men det ikke det optimale. 4 dage i steg er meget hårdt med et FB program.

vJacques skrev:Jeg skal lige have noget på det rene ... Hvordan kan det på nogen måde være anbefalelsesværdigt at træne fullbody 5 dage i streg?

Each workout consists of two groups of movements. Alternate between the A movements of Group 1, then perform the B movement via straight sets. Repeat for Group 2.
Group 1
A1) Upper body horizontal push
A2) Upper body horizontal pull
B) Quad-dominant lower body
Group 2
A1) Upper body vertical push
A2) Upper body vertical pull
B) Hip-dominant lower body

Ioxer skrev:har lige et spørgsmål mht artiklen på tnation
jeg forstår ikke helt, hvad man skal her:
Umiddelbart ville jeg gætte på, at man supersetter gruppe 1 A1) til A2). Når man er færdig med det, så laver man gruppe 1 B). Derefter laver man gruppe 2. Er det korrekt? det virker lidt mærkeligt stillet op.Each workout consists of two groups of movements. Alternate between the A movements of Group 1, then perform the B movement via straight sets. Repeat for Group 2.
Group 1
Group 2

Dingo skrev:Illisher skrev:Men det ikke det optimale. 4 dage i steg er meget hårdt med et FB program.
Du ved godt at man, efter planen, laver 5x fullbody pas i SDH ik ?

JannikB skrev:Mandag: Squat og leg-curl
Tirsdag: Legpress og dødløft
Onsdag: Fri
Torsdag: Squat og leg-curl
Fredag: Legpress og dødløft
Mandag: Forfra.
Kan det lade sig gøre?

Dingo skrev:Ioxer skrev:har lige et spørgsmål mht artiklen på tnation
jeg forstår ikke helt, hvad man skal her:
Umiddelbart ville jeg gætte på, at man supersetter gruppe 1 A1) til A2). Når man er færdig med det, så laver man gruppe 1 B). Derefter laver man gruppe 2. Er det korrekt? det virker lidt mærkeligt stillet op.Each workout consists of two groups of movements. Alternate between the A movements of Group 1, then perform the B movement via straight sets. Repeat for Group 2.
Group 1
Group 2
Ja, du har egentlig bare oversat den sætning fra T-nation til danskrigtigt forstået

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 68 gæster