Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

New Dude skrev:Det afhænger af hvor stor workload man træner med. Man har brug for en længere restitutionstid, hvis man laver 15 sæt i alt i bryst, i forhold til hvis man lavede 5-6 sæt. Husk på kroppen ikke kører en syvdages kalender. Man bør tænke lidt mere over ens frekvens i træningen, og fastlægge sit program ud fra ud fra kroppens måde at reagere på træning på, og ikke udelukkende efter en syvdages kalender cyklus. Derfor kan/skal nogle muskler have længere tid til at restituere - hvis du fx kører dit bryst til max 3 gange i ugen, er det forståeligt at du stadig er smadret i næste trænigspas - af den grund bør man ikke inddrage for mange øvelser i et FB.
Den opbyggede muskelmasse taber ikke "bare" over nogle få dage - flere bodybuilder træner en muskelgruppe hver 4-6 dage...

Misterhamper skrev:Hvorfor ikke splitte dit program op, hvis hver muskel kræver mere hvile?

A Menace To Chicken skrev:Misterhamper skrev:Hvorfor ikke splitte dit program op, hvis hver muskel kræver mere hvile?
.. ku' du ikke give en skitse af det program, du kører?
Just me be curiouz.

Misterhamper skrev:A Menace To Chicken skrev:Misterhamper skrev:Hvorfor ikke splitte dit program op, hvis hver muskel kræver mere hvile?
Just me be curiouz.
Bare et normalt 3-split for mig 6x om ugen i øjeblikket, 4-5 øvelser og ca 20-25 tunge sæt pr gang.

Misterhamper skrev:Hvorfor ikke splitte dit program op, hvis hver muskel kræver mere hvile?

Misterhamper skrev:A Menace To Chicken skrev:Misterhamper skrev:Hvorfor ikke splitte dit program op, hvis hver muskel kræver mere hvile?
Just me be curiouz.
Bare et normalt 3-split for mig 6x om ugen i øjeblikket, 4-5 øvelser og ca 20-25 tunge sæt pr gang.

androide skrev:Misterhamper skrev:A Menace To Chicken skrev:Misterhamper skrev:Hvorfor ikke splitte dit program op, hvis hver muskel kræver mere hvile?
Just me be curiouz.
20-25 øvelser er du sindsyg![]()
![]()
Du træner vist udelukkende for styrke hva

TheCzech skrev:androide skrev:Misterhamper skrev:A Menace To Chicken skrev:Misterhamper skrev:Hvorfor ikke splitte dit program op, hvis hver muskel kræver mere hvile?
Just me be curiouz.
![]()
http://bodybuilding.dk/artikler/

androide skrev:TheCzech skrev:androide skrev:Misterhamper skrev:A Menace To Chicken skrev:Misterhamper skrev:Hvorfor ikke splitte dit program op, hvis hver muskel kræver mere hvile?
Just me be curiouz.
![]()
http://bodybuilding.dk/artikler/
?

androide skrev:Misterhamper skrev:A Menace To Chicken skrev:Misterhamper skrev:Hvorfor ikke splitte dit program op, hvis hver muskel kræver mere hvile?
Just me be curiouz.
![]()

androide skrev:Misterhamper skrev:Hvorfor ikke splitte dit program op, hvis hver muskel kræver mere hvile?
Hvad skulle det hjælpe? Ved et 2 split skal jeg så ikke træne 6 dage i træk for at ramme hvert muskel gruppe 3 gange om ugen? Jeg ved ikke om mine muskler kræver mere hvile, jeg kan bare ikke løfte så meget hvis jeg træner hver 2 dag, end hvis jeg træner hver 3 dag

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster