Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

cookie_sq skrev:Streamingen var rigtig god. Men savnede live scoresheet.

Legend skrev:Eneste problem med streamingen (hvis det var det samme billeder der var i opvarmningen) var at skiverne i bænk dækkede for lystavlen.

Legend skrev:Eneste problem med streamingen (hvis det var det samme billeder der var i opvarmningen) var at skiverne i bænk dækkede for lystavlen.

MC skrev:Legend skrev:Eneste problem med streamingen (hvis det var det samme billeder der var i opvarmningen) var at skiverne i bænk dækkede for lystavlen.
Det var ikke samme kamera, men de stod placeret lige ved siden af hinanden. Mon ikke vi finder en løsning til næste år - ellers må vi ud i noget live update.

Johannes skrev:Hvis der er nogle som har billeder derovre fra så må de meget gerne linke til dem herinde så vi alle kan se

SVea skrev:Johannes skrev:Hvis der er nogle som har billeder derovre fra så må de meget gerne linke til dem herinde så vi alle kan se
Jeg sender dig en PM med link, når jeg engang får taget mig sammen, til at ligge dem op et sted

Legend skrev:Jeg synes at jeg har spottet en fejl i den protokol.
Det er heldigvis ikke i en klasse hvor det betyder noget.

Eclipse skrev:..og et billede fra overall'en. Mig, min traeningsmakker og lille beerman.

Legend skrev:Jeg synes at jeg har spottet en fejl i den protokol.
Det er heldigvis ikke i en klasse hvor det betyder noget.

SVea skrev:Johannes skrev:Hvis der er nogle som har billeder derovre fra så må de meget gerne linke til dem herinde så vi alle kan se
Jeg sender dig en PM med link, når jeg engang får taget mig sammen, til at ligge dem op et sted

MC skrev:Godt arbejde Lithium

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster