Så svarer jeg, at jeg ikke forstår hvad der er i vejen med at træne? Det er ligesom alle dem som spiller håndbold og fodbold? "Nej, ikke så meget som du træner søde ven
Og hun svarer: Din træning styrer dit liv. WHAT!? HAHAH. Det eneste jeg kunne svare til det, var "Ja, mega." Så skriver hun, at det er dét, der er et problem. Jeg svarer derefter tilbage, at det ikke er et problem, og at jeg ikke gider høre på sådan noget pis. Jeg er glad for at træne, ligesom hun er glad for at ryge, som ØDELÆGGER hendes liv. Til det svarer hun så: "Det eneste der virkelig betyder noget for dig, er din træning, og ved du hvad? Den ødelægger dit sociale liv. Men hvis du er glad for at gå i din egen lille jeg-er-imod-alt-hvad-der-ikke-hjælper-min-træning-verden, så gør det."
Til det svarer jeg så, fredeligt, at hun intet kender til mit sociale liv. At det er så latterligt som noget kan være det hun skriver der, og at hun kun tænker på at drikke som være en social ting. Det er klart jeg ikke gider drikke hver weekend som hun gør, da det er så pisse usundt. Jeg går i byen hver anden uge. Til det svarer hun bare kort: "Jeg tænker ik' kun på og ta' i byen?"
Nå, men hele meningen med dette er, at høre om i selv har oplevet, at folk virkelig tror, at i intet socialt liv har pga. jeres træning? At folk tror I går så meget op i træning, at I aldrig drikker og har det sjovt med vennerne? At I ikke har noget liv, pga. jeres træning?
Jeg synes det er dybt latterligt at tro, at bare fordi man går op i sin træning, at man pludselig intet socialt liv har tilbage, og at træningen styrer ens liv.
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Det er sådan jeg på en måde tænker også, virkelig. Det er mit eget liv, jeg elsker hvad jeg gør, jeg gør ting jeg vil, ingen anden skal bestemme det. Som jeg også skrev til pigen; jeg stopper ikke med at træne for en piges skyld. 

Og poste billeder, jaeh, de kommer først ind igen når jeg er tilfreds med formen, desværre!