Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Hansi skrev:hvordan kan man finde ud af om man har det?
mine bryster er sku store ved dog ikke om det bare er muskler eller tævepatter?

lydiksen skrev:Hej alle sammen
Jeg har en fedt% på 9 og har virkelig store bryster med kæmpe knuder i, hvad gør jeg. Det er et kæmpe problem, kan ikke viser mig uden en sweater mere. Nogen der ved noget om operation når man er under 18, kan man så ikke få det gratis skriv... Hjælp mig Drenge.

buono1988 skrev:lydiksen skrev:Hej alle sammen
Jeg har en fedt% på 9 og har virkelig store bryster med kæmpe knuder i, hvad gør jeg. Det er et kæmpe problem, kan ikke viser mig uden en sweater mere. Nogen der ved noget om operation når man er under 18, kan man så ikke få det gratis skriv... Hjælp mig Drenge.
Jeg tror godt at du kan få det lavet gratis. Jeg h blev opereret for åreknuder (varicer) på venstre ben for halvandet år siden, og der var jeg endda over 18.

Inzire skrev:Bare flex patterne så forsvinder de

Støttrup skrev:buono1988 skrev:lydiksen skrev:Hej alle sammen
Jeg tror godt at du kan få det lavet gratis. Jeg h blev opereret for åreknuder (varicer) på venstre ben for halvandet år siden, og der var jeg endda over 18.
Blev også opereret for åreknuder i venstre ben for halvandet år siden

Støttrup skrev:buono1988 skrev:lydiksen skrev:Hej alle sammen
Blev også opereret for åreknuder i venstre ben for halvandet år siden

lydiksen skrev:har nu været ved lægen og fået taget en blod prøve hvad sker der så nu
Havde det ikke været lidt nemmere lige at få ham til at fortælle hvad der videre frem skal ske? 

Mikkel leicht skrev:Havde lidt (faktisk ikke ret meget, men hva fanden) knuder i mine brystvoret i puberteten som var til gene, og som ikke forsvandt, saa fik dem fjernet kirugisk.. Saa det er bestemt muligt at faa lægen til at ordne det for en, ogsaa selvom du er ung, tror jeg var 16 eller 17.. Du kan faktisk medicinere dig ud af problemet ogsaa, men tror ikke det er noget man gør herhjemme..
Mikkel leicht skrev:Fik mine fjernet af kosmetisk årsager af lægen som 16 årig.. var nu ikke fordi det var noget kæmpe, bare mangel på tålmodighed..![]()
Ellers kan der medicineres fra det, dog er det med nogen trælse bivirkninger, hvis det overhovedet er muligt at få på recept.. men spørg lægen..

krzbn skrev:Mikkel leicht skrev:Havde lidt (faktisk ikke ret meget, men hva fanden) knuder i mine brystvoret i puberteten som var til gene, og som ikke forsvandt, saa fik dem fjernet kirugisk.. Saa det er bestemt muligt at faa lægen til at ordne det for en, ogsaa selvom du er ung, tror jeg var 16 eller 17.. Du kan faktisk medicinere dig ud af problemet ogsaa, men tror ikke det er noget man gør herhjemme..Mikkel leicht skrev:Fik mine fjernet af kosmetisk årsager af lægen som 16 årig.. var nu ikke fordi det var noget kæmpe, bare mangel på tålmodighed..![]()
Ellers kan der medicineres fra det, dog er det med nogen trælse bivirkninger, hvis det overhovedet er muligt at få på recept.. men spørg lægen..
Synes du gentager dig selv lidt![]()
Korttidshukommelsen?
ikke desto mindre sandt, og det kan godt taale at blive sagt to gange..

](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 28 gæster