Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69535 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

krang skrev:Jeg får af og til en intens smerte i testiklerne, når jeg er på druk? Er der nogen, der har nogen idé om, hvad det kan skyldes?
Jeg døjede meget med det i sommer, og nu kom det så igen i går. Har søgt en masse på Google, men det er ikke til at finde noget.

krang skrev:But I don't want to be a girl

androide skrev:
Det er seriøst køb nogen større boxer, har også det problem nogen gange, men det fordi bare det strammer lidt og man laver en forkert bevægelse kan man have ondt i langtid. Ellers tror jeg bare du bliver crazy med de damer du drikker med, og så er det bare om at få lettet trykket

Critter skrev:Post et billede af dem, så vi kan se hvad der er galt

krang skrev:androide skrev:
Det er seriøst køb nogen større boxer, har også det problem nogen gange, men det fordi bare det strammer lidt og man laver en forkert bevægelse kan man have ondt i langtid. Ellers tror jeg bare du bliver crazy med de damer du drikker med, og så er det bare om at få lettet trykket
Der kan måske godt være noget om det, for lige præcis i går var mine underbukser alt for stramme til hvad jeg synes er komfortabelt. Og ja, det hjælper at få lettet trykket! Det er bare ikke sådan ligetil, hvis man står på et diskotek lol![]()
Lithium: Det er nærmere fordi, man bliver så horny af at glo på letpåklædte tøser hele aftenen haha!
Henriksen: Jeg er så ninja at de ikke når at ramme dem, inden jeg har befamlet deres kroppe

krang skrev:This ain't 4chan
Hvis nogen sidder med et bud på en slags diagnose, så må I meget gerne komme med det!!
Androide: Jeg var nærmest for vissen til at stå op, så det var ikke muligt..

krang skrev:Lithium: Nej, cykler aldrig..
Mikkel Leicht: Ja, det kunne måske godt være derfor, er det forholdsvist normalt? Mine bukser er bare ikke ret stramme.. Nej, ingen knuder tror jeg.
Rottegris: Der står bare, at det skyldes "The cause is the prolonged sexual stimulation of the erect penis (intentional or unintentional), that does not result in orgasm and ejaculation. This can, in some circumstances, be a consensual sexual act as part of erotic sexual denial."
Og det er jo ikke ligefrem fordi jeg nægter mig selv udløsning eller render rundt med boner. Men ellers kunne det godt lyde som det..

Karl Æg skrev:Jeg får tit ondt i leveren når jeg drikker. Nogen bud på hvad det kan skyldes?

krang skrev:Lol weird.
Det eneste, der er lidt underligt, er vel, at det kun kommer når jeg drikker.

Ville gå til speciellæge hvis jeg var dig, det kan sagtens være kræft.
*
Rottegris skrev:Jeg får selv usandsynligt ondt i mine testikler hver gang jeg kaster op.

Karl Æg skrev:Rottegris skrev:Jeg får selv usandsynligt ondt i mine testikler hver gang jeg kaster op.
Får du ondt i testiklerne eller muskelspændinger i mellemkødet? Jeg oplever som regel sidstnævnte, og er ret sikker på det er helt normalt.

Det kan godt være det er muskelspændinger i mellemkødet, måske føler jeg bare det er mine testikler der dør eftersom det er sådan et ømt område. Jeg prøver at få en til at massere mit mellemkød næste gang jeg kaster op.

TrainingDay skrev:Ville gå til speciellæge hvis jeg var dig, det kan sagtens være kræft.
*Tænker over hvad denne form for læge kan have vundet, siden han åbenbart er "speciel"*

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 68 gæster