Fysio terapeuten sagde mine skuldreblade i sig selv ikke flagerede og var stabile nok, så de var helt okay.
Problemet ligger mere ude i "ledet", der hvor den lille muskle kan komme i klemme pga der ikke er nok plads, netop fordi jeg trækker mine skuldre frem af, så hvis du forestille dig at mine skuldre skulle køre i en lige linie, bue de ind af i hver side, svært at forklare, men kan klipse nogle billeder hvis det hjælper.
Mit længesvaj? Ved jeg sq ikke helt, vil da mene det er normalt? Ved ikke lige hvordan man tjekker men er meget opmærksom på at rette mig op.
Min fysio terapeut sagde også at jeg også skulle tænke på at få skulderne på "linje" før jeg bænkpresser osv.
Holdning i nakke regionen? Skal snart til kiroprakter for jeg er sq noget stram (

) i nakken, og hvis jeg læner hovedet til siden, og køre hagen ned mod brystkassen så trækker der op fra hele den ene side af nakken, og ret voldsomt faktisk.
Har haft problemer med at have en lille bule i "bunden" af nakken men den er væk efter jeg arbejdede på at ændre min holdning.
Nogle rows? Ved ærlig talt ikke lige hvad det helt konkret er men skal da igang med at lede, og finde noget info, det helt sikkert.
Tak for posten