Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69538 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1316
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1314

Følg bodybuilding.dk på

Hvad syntes i om det interview om Tanja Fogtmann ?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej folk
Jeg er bare nysgerrig på om hvbad i syntes om det interview med Tanja Fogtmann.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Altså, hvis jeg skal være helt ærligt, så synes jeg da hun har formået at udvikle en meget pæn krop og billedet, hvor hun bruger sine gamle gymnastiske evner er temmelig cool, men...

Jeg synes virkelig ikke hun formår at gøre feminin - prøv at se hendes make-up på et af billederne? (Bemærkning slette af redaktør) Derudover er billedet, hvor hun læner sig op af et bord (eller lignende) heller ikke videre feminint..

Derimod, prøv at læse om Karen Louise - Det er en pige, som både går op i sporten og kan se temmelig væmmelig fræk ud på samme tid! Det var helt klart min favorit blandt pigerne til DM 2006; bare en skam at hun ikke vandt :(
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2007

Geografisk sted: Ringkøbing

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (19)
Kostplan: Vis kostplan

Det var da ellers noget af et komplement af få, mht. min make-up var så flot lagt :? Du har vist ikk set, hvor overdrevet det skal være, for at det ser ordentlig ud på scenen? Hmmm...

Og så er jeg heller ikk feminin? Den har jeg godt nok aldrig fået før :roll: , men okay, vi har jo alle hver vores mening om, hvordan man ser feminin ud....
Brugeravatar

Geografisk sted: Ballerup

hvis min kæreste så ud som dig tanja så vil jeg være mere end glad :) jeg synes du har en kanon flot krop og billederne er helt i top :)
Det er ikke uden grund at du vandt =D> =D> =D>
www.bodyman.dk - super fedt sted at handle.
Brugeravatar

fogtmann skrev:Det var da ellers noget af et komplement af få, mht. min make-up var så flot lagt :? Du har vist ikk set, hvor overdrevet det skal være, for at det ser ordentlig ud på scenen? Hmmm...

Og så er jeg heller ikk feminin? Den har jeg godt nok aldrig fået før :roll: , men okay, vi har jo alle hver vores mening om, hvordan man ser feminin ud....

Det er rigtigt nok, de kvindelige athleter skal virkelig, undskyld udtryket "dulles op" før de går på scenen. Det tæller nemlig med i den samlede vurdering/bedømmelse :wink:

Mht. femininiteten så syntes jeg absolut Tanja har formået at bevare et feminint look og et flot sundt udtryk - ikke noget at komme efter der.

Endvidere synte jeg ikke det er nødvendigt at bringe en nedgørende kommentar om makeup'en ind i debatten -Hold en sober tone :wink:
Brugeravatar

- :hihi: Bummert..!

Som jeg skrev i det topic Kåre postede om Ms. Fitness 2006, blev jeg overrasket over hvad der blev præsteret generelt i hele konkurrencen. Jeg har aldrig set det før, men jeg sad virkelig på kanten af sofaen i forhindringsbanen og musik-/fremvisningsshowet! :shock: =D>
Du præsterede virkelig fremragende i forhindringsbanen må jeg sige. Romaskinen tog pusten fra mig i hvert fald! =D>
Det var ren vilje og råstyrke der strålede ud af jer piger! :)

Det er måske ikke så mærkeligt at der skal lægges en tyk make-up når man i forvejen har et tykt selvbruner på og står ved siden af et dusind andre piger på en stor sort scene. Til theater har man jo også tykt lag make-up på, både hos mænd og kvinder..
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 130.00

Tak for roserne- det var (som man nok også kunne se på udsendelsen) en fantastisk oplevelse/dag, og jeg havde det vildeste overskud.
Jeg har knoklet mig mås ud af bukserne, for at formå at få en fin symmetri, og stadig være feminine, da det betyder meget for mig. Og især ovenpå min tur i Robinson, hvor jeg mistede utrolig meget masse... :(
Så når man pludselig får stukket sådan en bemærkning i fjæset, så kan jeg ikk lade vær med at rynke lidt på næsen :? Men okay, det er jo godt med kritik, så man har noget at arbejde med, så jeg kunne måske overveje et make-up kursus :D ??
Brugeravatar

Geografisk sted: Ballerup

fogtmann skrev:Men okay, det er jo godt med kritik, så man har noget at arbejde med, så jeg kunne måske overveje et make-up kursus :D ??

Ikke for min skyld :P :P :P
-- Smerte er svaghed der forlader kroppen --
Proteinpulver kreatin weight gainer
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 140.00

fogtmann skrev:Tak for roserne- det var (som man nok også kunne se på udsendelsen) en fantastisk oplevelse/dag, og jeg havde det vildeste overskud.
Jeg har knoklet mig mås ud af bukserne, for at formå at få en fin symmetri, og stadig være feminine, da det betyder meget for mig. Og især ovenpå min tur i Robinson, hvor jeg mistede utrolig meget masse... :(
Så når man pludselig får stukket sådan en bemærkning i fjæset, så kan jeg ikk lade vær med at rynke lidt på næsen :? Men okay, det er jo godt med kritik, så man har noget at arbejde med, så jeg kunne måske overveje et make-up kursus :D ??

tilykke med det du :D. Det rigtig stærkt gået, og har sikkert os krævet en del forberedelse, og en masse træning :).

J-S-O skrev:Altså, hvis jeg skal være helt ærligt, så synes jeg da hun har formået at udvikle en meget pæn krop og billedet, hvor hun bruger sine gamle gymnastiske evner er temmelig cool, men...

Jeg synes virkelig ikke hun formår at gøre feminin - prøv at se hendes make-up på et af billederne? Jeg tænker på en lille 10-årig pige, som leger med mors make-up... Derudover er billedet, hvor hun læner sig op af et bord (eller lignende) heller ikke videre feminint..

Derimod, prøv at læse om Karen Louise - Det er en pige, som både går op i sporten og kan se temmelig væmmelig fræk ud på samme tid! Det var helt klart min favorit blandt pigerne til DM 2006; bare en skam at hun ikke vandt :(

Nu må jeg tilstå at jeg jo har et personlig forhold til Tanja og at jeg var nysgerrig over folks reaktion.

Min første reaktion efter den første post var : xxxxxxxxxxxxx (Kommentar slette af redaktør, da flere har følt sig stødt over denne - men i korte træk drejede det sig om Rixrix syn på siden efter at havde læst JSO kommentar - Men se nedenstående, så forstår man sammenhænget )

2 reaktion.... Hvor er det dog rart at se at det slet ikke passer. Der er så 1 person som slet ikke kan finde takt og tone, slet ikke kan skrive seriøst og det er så sørgeligt, men de findes jo nok alle steder :)
Du burde skamme dig !!!

Jeg kan helt sikkert osse finde noget i samme stil at skrive om evt. Karen, men syntes sgu at alle der gør noget ved det som de er utilfredse med eller det som de gerne vil opnå er seriøse og det tager jeg hatten af for.

Jeg ville rigtig gerne svine den person til som skrev disse ddumme ting, men gider ikke at bevæge mig ned på det stadie!!!!!

Jeg vil istedet gerne siger tak for de roser der blev givet til Tanja på vegne af mit indlæg og rart at se et forum som dette :)

Rix

Seje futsko :D

Ej .. Virkelig imponerende form, stort tillykke med sejren herfra =D>
If you work hard enough, you can do whatever you wanna do
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 104.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 182.00

Jeg ville rigtig gerne svine den person til som skrev disse ddumme ting, men gider ikke at bevæge mig ned på det stadie!!!!!

Det har du så allerede gjort.

Der er så 1 person som slet ikke kan finde takt og tone, slet ikke kan skrive seriøst og det er så sørgeligt, men de findes jo nok alle steder
Du burde skamme dig !!!
:)

Det er da glimrende, at du selv kun har roser til overs for Tanja, men at du samtidig bliver nødt til, at svine folk der ikke deler din mening, er for mig uforståeligt. Han har en anden holdning, til hvordan en kvinde skal se ud, end du har, hvilket ikke på nogen måde gør hans mening hverken bedre eller værre end din. Som jeg læser det går J-S-O's kritik udelukkende på, at han ikke finder Tanjas posering feminin. Der er altså ingen tilsvining på nogen måde, blot en anden opfattelse af hvad det vil sige at en kvinde er "feminin" end du har.

Synes bestemt ikke hans indlæg gør din kritik retfærdig.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

TheCzech skrev:

Der er så 1 person som slet ikke kan finde takt og tone, slet ikke kan skrive seriøst og det er så sørgeligt, men de findes jo nok alle steder
Du burde skamme dig !!!

Det er da glimrende, at du selv kun har roser til overs for Tanja, men at du samtidig bliver nødt til, at svine folk der ikke deler din mening, er for mig uforståeligt. Han har en anden holdning, til hvordan en kvinde skal se ud, end du har, hvilket ikke på nogen måde gør hans mening hverken bedre eller værre end din. Som jeg læser det går J-S-O's kritik udelukkende på, at han ikke finder Tanjas posering feminin. Der er altså ingen tilsvining på nogen måde, blot en anden opfattelse af hvad det vil sige at en kvinde er "feminin" end du har.

Det er rigtigt, at når man poster et indlæg så skal man kunne tage imode både kritik og ros. Men kommentaren om lille pige makeup'en er useriøs og hører ikke hjemme på et forum som vores. Så forstår godt Rixrix og Tanjas reaktion.

Det er ikke særligt fedt at bruge tusindvis af hårde timer på træning også folks vurdering går på eksempelvis lille pige makeup i dette tilfælde eller man har for store øre, grim næse eller lign. :wink:

Igen kritk er velkommen - men tænk jer om inden i skriver :wink: Der skulle jo gerne være sådan, at folk stadigvæk har lyst til at dele deres billeder og resultater med os andre :wink:
Brugeravatar

Indlæg slette - HOLD EN SOBER TONE !

Vi tolerere IKKE den slags personlige hetz indlæg.

JBH0007

Geografisk sted: aalborg

Det er rigtigt, at når man poster et indlæg så skal man kunne tage imode både kritik og ros. Men kommentaren om lille pige makeup'en er useriøs og hører ikke hjemme på et forum som vores. Så forstår godt Rixrix og Tanjas reaktion.

Det er ikke særligt fedt at bruge tusindvis af hårde timer på træning også folks vurdering går på eksempelvis lille pige makeup i dette tilfælde eller man har for store øre, grim næse eller lign. :wink:

Det er da ganske rigtigt, at det kan opfattes nedladende at få kritiseret sin makeup. Man skal dog huske at læse teksten som en helhed, og ikke kun vurdere indlægget udfra den sætning. Hans kritik er jo egentlig reel nok: Han synes ikke, det er kønt at bruge så meget makeup som kvinde.

Hefefter svarer Tanja så at makeuppen lægges sådan, for at det skal se godt ud på scenen, fra folk der sidder langt væk, og ikke fra nært hold og dermed burde den diskussion være død. Sætningen med den 10-årige pige skal selvfølgelig ses i den kontekst at J-S-O, i modsætning til Tanja, formentligt ikke har den store sceneerfarring, og han var dermed nok ikke klar over, hvordan det er nødvendigt at "pynte" sig for at det skal se godt ud fra tilskuerpladserne.

Jeg synes ikke, det er fair at kalde det useriøst når det formentligt, skyldes hans manglende sceneerfarring, medmindre man da synes det er useriøst ikke at vide, hvordan det er at stå på scenen. Udover det er det jo også meget svært at kalde sådan et indlæg useriøst, når det udviser en holdning. Der er sikkert mange, der også synes at det er grimt at være så stor som Ronnie Coleman, og at han ikke længere ligner et menneske. Er det useriøst ? (henviser til indlægget, der siger at J-S-O generelt er useriøs)
Brugeravatar

TheCzech skrev:

Det er da ganske rigtigt, at det kan opfattes nedladende at få kritiseret sin makeup. Man skal dog huske at læse teksten som en helhed, og ikke kun vurdere indlægget udfra den sætning. Hans kritik er jo egentlig reel nok: Han synes ikke, det er kønt at bruge så meget makeup som kvinde.

Hefefter svarer Tanja så at makeuppen lægges sådan, for at det skal se godt ud på scenen, fra folk der sidder langt væk, og ikke fra nært hold og dermed burde den diskussion være død. Sætningen med den 10-årige pige skal selvfølgelig ses i den kontekst at J-S-O, i modsætning til Tanja, formentligt ikke har den store sceneerfarring, og han var dermed nok ikke klar over, hvordan det er nødvendigt at "pynte" sig for at det skal se godt ud fra tilskuerpladserne.

Jeg synes ikke, det er fair at kalde det useriøst når det formentligt, skyldes hans manglende sceneerfarring, medmindre man da synes det er useriøst ikke at vide, hvordan det er at stå på scenen. Udover det er det jo også meget svært at kalde sådan et indlæg useriøst, når det udviser en holdning. Der er sikkert mange, der også synes at det er grimt at være så stor som Ronnie Coleman, og at han ikke længere ligner et menneske. Er det useriøst ? (henviser til indlægget, der siger at J-S-O generelt er useriøs)

Vi tolerere ikke den slag nedgørende bemærkninger - længere er den ikke.

Tråden bliver lukket hvis i forsætter i sammen stil ! Og der er en advarsel på vej til flere i denne tråd !
Brugeravatar

Okey.

For at være på den sikre side:

Det er kun bemærkingen "prøv at se hendes make-up på et af billederne? Jeg tænker på en lille 10-årig pige, som leger med mors make-up" den er gal med, eller hvilke elementer af indlægget er det præcis der ikke kan tolereres ? Eller er det kritik af professionelle generelt der ikke tolereres ?
Brugeravatar

TheCzech skrev:Okey.

For at være på den sikre side:

Det er kun bemærkingen "prøv at se hendes make-up på et af billederne? Jeg tænker på en lille 10-årig pige, som leger med mors make-up" den er gal med, eller hvilke elementer af indlægget er det præcis der ikke kan tolereres ? Eller er det kritik af professionelle generelt der ikke tolereres ?

Det er udelukkende denne ene kommentar:

prøv at se hendes make-up på et af billederne? Jeg tænker på en lille 10-årig pige, som leger med mors make-up...

Denne nedladende kommentar var ikke nødvendig og det kunne sagten være præsenteret pænere. Det ved i vist alle godt :wink:

Og det har intet at gøre med hvem det er der bliver kommenteret på. Havde det været i din, min eller i andres tråde eller log's den slags bemærkninger var kommet var der også taget hånd om dette.

Vi har normalt en rigtig god tone på boardet og den vil vi gerne værne om - så lad os finde den frem igen :wink:
Brugeravatar

Godt at det kun er den bemærkning. Synes dog Rixrix's bidrag til tråden var værre end den bemærkning.

OT: Lige til det med loggen:

Og det har intet at gøre med hvem det er der bliver kommenteret på. Havde det været i din, min eller i andres tråde eller log's den slags bemærkninger var kommet var der også taget hånd om dette.

Er det ikke muligt selv at bestemme hvorvidt den slags kommentare er velkomne i ens egen log hvis de er rettet mod en selv ? Eller er den slags heller ikke på nogen måde tilladt i loggen, selvom "ejeren" af loggen og den tilsvinede siger god for kommentaren ?
Vi har normalt en rigtig god tone på boardet og den vil vi gerne værne om - så lad os finde den frem igen :wink:

Ganske enig. Ingen grund til at fare i totterne på hinanden.
Brugeravatar

TheCzech skrev:

Du burde skamme dig !!!

Med dit indlæg rammer du hovedet på sømmet, TheCzech.

=D>

Men hvorom alting er så håber jeg da Tanja smider nogle flere billeder herinde. Dem kan vi kun få for lidt af....efter min mening. :)
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 90.00
- Dødløft: 135.00

Galleri: Vis galleri (3)

Dobbelt post. Sorry.
Sidst rettet af WannaBeBig 6. nov 2006, 21:05, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Styrkeliste

det er rigeligt med at poste det en gang :D.

som jbh siger, lad emnet ligge nu :)

Geografisk sted: aalborg

TheCzech skrev:Godt at det kun er den bemærkning. Synes dog Rixrix's bidrag til tråden var værre end den bemærkning.

OT: Lige til det med loggen:

Er det ikke muligt selv at bestemme hvorvidt den slags kommentare er velkomne i ens egen log hvis de er rettet mod en selv ? Eller er den slags heller ikke på nogen måde tilladt i loggen, selvom "ejeren" af loggen og den tilsvinede siger god for kommentaren ?

Ganske enig. Ingen grund til at fare i totterne på hinanden.

Det er som du kan se også redigeret i rixrix indlæg. Men set ud fra sammenhænget var hans kommentar mere relevant - men kunne igen være præsenteret på en mere sober måde :wink:

Mht.loggen bestemmer du/i selv 100% indholdet og hvad der er tilladt i denne inden for rimelighedens grænser. Der hvor jeg vil hen er, at i kan få slette indlæg som i ikke finder passende. Men generalt gider vi ikke se mudderkastning og grov personlig hetz da det sjældent bidrager til noget godt og dette hurtigt kan bredde sig til resten af forumet !

Man kunne i tråden her og andre sagten have kommenteret på makeup'en - no problem der ! Men der er da ingen grund til at bruge et så nedgørende metafor som der var brugt her :wink:
Brugeravatar

selvfølelig er det den kommentar med makeup og en 10 årig som gør mig ærgelig!!

jeg er slet ikke begyndt at svine til og har heller ikke lyst til det, syntes bare det er en mærkelig måde at skrive det på.
jeg har taget mod masser af kritik af kan osse sagtens tage mod mere.
håber at det klarer tingene lidt op.

Rix

Ikke for at blande mig i jeres hyggesnak, men skal vi ikke vende tilbage til topic?

Endnu vil jeg sige herfra .. Imponerende form .. Kan bare ikke li' Tanjas sixpack er mere markeret end min #-o
If you work hard enough, you can do whatever you wanna do
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 104.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 182.00

fogtmann skrev:Det var da ellers noget af et komplement af få, mht. min make-up var så flot lagt :? Du har vist ikk set, hvor overdrevet det skal være, for at det ser ordentlig ud på scenen? Hmmm...

Puhada, det var ellers noget af en verbal fight jeg har sat i gang! Jeg vil, efter at have genlæst min første svar, dog undskylde min formulering! Det var meget hårdt sagt, og det skal nævnes at jeg ikke havde taget i betragtning at det var konkurrence billeder!

Nu skrev jeg at jeg ikke fandt Tanja Fogtman videre feminin, og det vil jeg gerne specificere; jeg tænker her på det tredje sidste billede i interviewet, hvor Tanja, IMO, ikke står videre feminint, men jeg skal da være den første til at sige at man ikke kan fremstå lækker på alle billeder!

Henvendt til Rixrix, så undskylder jeg også overfor dig, hvis du blev stødt over mit indlæg! Det er dog et debatforum, hvor man kan udtrykke sine meninger, og du spurgte lige nøjagtig ind til meninger om interviewet, hvilket jeg mente jeg gav. Jeg ville eksempelvis ikke poste billeder af mig selv i "Personbilleder", og bede om andres meninger, hvis jeg kun ønskede at høre positive meninger! I så fald, ville jeg skrive det i mit første indlæg!

Kort sagt, så havde jeg ikke til hensigt at såre nogen, hvilket jeg tydeligvis har gjort! Nu synes jeg dog også jeg har undskyldt over for de stødte, og ønsker man stadig at give mig en advarsel (henvendt til mig?), så må jeg ærlig indrømme at jeg overhovedet ikke ved noget som helst om et debatforums oprindelse, idet at jeg troede det var skabt til debat.
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2007

Geografisk sted: Ringkøbing

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 205.00

Galleri: Vis galleri (19)

Er egentligt ikke interesseret i at fortsætte denne tråd men kommentere lige denne og så er jeg færdig her.

Det er som du kan se også redigeret i rixrix indlæg. Men set ud fra sammenhænget var hans kommentar mere relevant - men kunne igen være præsenteret på en mere sober måde :wink:

Jeg havde ikke set, at der var blevet redigeret i hans indlæg, men kan stadig ikke se den store relevans i store dele af indlægget:

Hvor er det dog rart at se at det slet ikke passer. Der er så 1 person som slet ikke kan finde takt og tone, slet ikke kan skrive seriøst og det er så sørgeligt, men de findes jo nok alle steder Smil
Du burde skamme dig !!!

Den Quote siger det hele. En der slet ikke kan skrive seriøst ?? Hvis det stadig er J-S-O, vi snakker om, må jeg indrømme at den kommentar er skudt en hel del forbi. Jeg kan ikke se på hvilken måde, det er relevant, at komme med hele det indlæg, efter Tanja allerede har forklaret brugen af makeup.

Med hensyn til loggen:

Lyder rigtigt godt.

Man kunne i tråden her og andre sagten have kommenteret på makeup'en - no problem der ! Men der er da ingen grund til at bruge et så nedgørende metafor som der var brugt her:wink:

Nej lad os behandle hinanden retfærdigt.

jeg er slet ikke begyndt at svine til og har heller ikke lyst til det

Lyder godt. Ingen grund til den tone i indlæggene.

Ikke for at blande mig i jeres hyggesnak, men skal vi ikke vende tilbage til topic?

Jo den er jeg med på.
Brugeravatar

Jeg tror helt og holdent ærlig talt ikke J-S-O mente hvad han sagde så hårdt. Måske valgte han det forkerte udtryk, men det sker at når man prøver at forklare noget, at man forstærker ens indlæg ved at sammenligne det med ekstremer. f.eks. ''Du er stor som et hus''. Her går man også til ekstremer for at understøtte ens indlæg. Derfor tvivler jeg kraftigt på at han mente hvad han sagde på den måde. Jeg tror der er tale om et forkert ordvalg på den ene sætning, og det er det :). Det skal jeg selfølgelig ikke kunne sige med sikkerhed, men jeg syntes ikke der er nogen grund til at køre længere med det her :).

Mvh Mike

J-S-O skrev:

Puhada, det var ellers noget af en verbal fight jeg har sat i gang! Jeg vil, efter at have genlæst min første svar, dog undskylde min formulering! Det var meget hårdt sagt, og det skal nævnes at jeg ikke havde taget i betragtning at det var konkurrence billeder!

Nu skrev jeg at jeg ikke fandt Tanja Fogtman videre feminin, og det vil jeg gerne specificere; jeg tænker her på det tredje sidste billede i interviewet, hvor Tanja, IMO, ikke står videre feminint, men jeg skal da være den første til at sige at man ikke kan fremstå lækker på alle billeder!

Henvendt til Rixrix, så undskylder jeg også overfor dig, hvis du blev stødt over mit indlæg! Det er dog et debatforum, hvor man kan udtrykke sine meninger, og du spurgte lige nøjagtig ind til meninger om interviewet, hvilket jeg mente jeg gav. Jeg ville eksempelvis ikke poste billeder af mig selv i "Personbilleder", og bede om andres meninger, hvis jeg kun ønskede at høre positive meninger! I så fald, ville jeg skrive det i mit første indlæg!

Kort sagt, så havde jeg ikke til hensigt at såre nogen, hvilket jeg tydeligvis har gjort! Nu synes jeg dog også jeg har undskyldt over for de stødte, og ønsker man stadig at give mig en advarsel (henvendt til mig?), så må jeg ærlig indrømme at jeg overhovedet ikke ved noget som helst om et debatforums oprindelse, idet at jeg troede det var skabt til debat.

Der er mange både at debatere på - herinde holder vi en god debat tone ! Som før nævnt har du lov at have din holdinger og komme med kritik sålænge det har relevans til tråden og præsenteres på en sober måde. Tror godt vi efterhånden alle kan blive enige om at lillepige kommentaren var knap så heldig.

Så længere er den ikke - så lad os komme videre til det tråden realt drejer sig om : kommentare, ris/ros og spørgsmål til fogtmann

Case closed - BE HAPPY :wink:
Brugeravatar

Som tidligere nævnt så synes jeg helt klart at hendes form ser godt ud.

Men hvordan defineres 'ser godt ud'. For er det set med et dommerpanels øjne eller ud fra hvad jeg synes er flot at se på?

Jeg har ikke forstand på at bedømme symetri osv. så kan kun give min personlige holdning: Og den er at hun ser nice ud. Kan godt lide en veltrænet kvinde der dyrker sin krop og holder den fit.
Brugeravatar

Styrkeliste

Næste

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online