Kan jo lige starte med Kim Kold - Hørt af Flexi.
Flexi skrev:"Her kommer POK så ind... wanna be bodybuilder... I EN BETTER BODIES TRØJE! SOM ER FORBEHOLDT FITNESS FYRE!!!"

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag
Flexi skrev:"Her kommer POK så ind... wanna be bodybuilder... I EN BETTER BODIES TRØJE! SOM ER FORBEHOLDT FITNESS FYRE!!!"

R0mmel skrev:Får ikke noget endnu, selvom jeg er i fast forhold hehe.

KingKong skrev:Backbone skrev:Nice Pics. Formen er ved at komme.
Utroligt du kan få så brune arme med skåneærmer![]()
Jeg har ikke brune arme, jeg er bare afsindig Bleg på resten af kroppen.![]()

S.K skrev:KingKong's log
KingKong skrev:Backbone skrev:Nice Pics. Formen er ved at komme.
Utroligt du kan få så brune arme med skåneærmer![]()
Jeg har ikke brune arme, jeg er bare afsindig Bleg på resten af kroppen.![]()

Søren1986 skrev:Seated Dumbbell Overhead Presses or Barbell Military Presses = skulderpres med håndvægte eller stang
Seated Dumbbell Lateral Raises = Siddene sideløft
Bent-Over Rear Lateral Raises or Reverse Pec-Deck Lateral Raises = Lig dig på maven på en bænk og flyv som en fugl![]()
Barbell Shrugs = Løft dine skuldere op til ørene med stang i strakte hængende arme
Seated Calf Raises= Øvelse for Læg
Standing Calf Raises = Øvelse for læg
Ab crunches on a bench = Mave bøjninger på en bænk svær at forklare
Hanging Leg Raises (knees bent) = Hæng dig i en stang og træk benene så højt op til så muligt.
Hva alle øvelserne hedder på dansk kunne jeg sgu ikke svare på.

p0ulsen skrev:Søren1986 skrev:Seated Dumbbell Overhead Presses or Barbell Military Presses = skulderpres med håndvægte eller stang
Bent-Over Rear Lateral Raises or Reverse Pec-Deck Lateral Raises = Lig dig på maven på en bænk og flyv som en fugl![]()
Barbell Shrugs = Løft dine skuldere op til ørene med stang i strakte hængende arme
Hanging Leg Raises (knees bent) = Hæng dig i en stang og træk benene så højt op til så muligt.
Jeg synes denne formidable udtaling fortjener en plads

Søren1986 skrev:p0ulsen skrev:Søren1986 skrev:Seated Dumbbell Overhead Presses or Barbell Military Presses = skulderpres med håndvægte eller stang
Jeg synes denne formidable udtaling fortjener en plads
Det var ikke engang menningen at det skulle være sjovt. Men kan da godt se det i bakspejlet. Den var bare lidt svær at beskrive

Curls skrev:Hvor kg. løfter du i barbell curls??
(Den maskine hvor man sidder ned og løfter vægten)

Følger med på sidelinien, kan desværre ikke finde alle dem jeg har i tankerne, men skal da nok poste, så snart de små grå begynder at virke lidt 
Kan begynde at ane mavemuskler i dag, emget specielt oplevelse efter 25 års bulk haha. Nej har altid syntes mavemuskler var for undertøjsmodeller, ikke for rigtige mænd, der spiser ristede hotdogs m cocio til

jamand skrev:Citeret fra Backbone fra hans egen log.Kan begynde at ane mavemuskler i dag, emget specielt oplevelse efter 25 års bulk haha. Nej har altid syntes mavemuskler var for undertøjsmodeller, ikke for rigtige mænd, der spiser ristede hotdogs m cocio til

Hvornår har jeg postet denp0ulsen skrev:Nupset fra et Dingo-upload:

Dingo skrev:Hvornår har jeg postet denp0ulsen skrev:(..)?
Har ledt efter det billed i mega lang tid

The-Champ skrev:Hey hey ..
Er der nogen her som har bænkpress til salg, skal kun bruge bænken, har stang og nogle vægte til den.
Skal helst være fra Nordsjælland eller københavn, da jeg selv bor i Nordsjælland, gider ikk ta den lange køre tur
NoRegrets skrev:Købe bænkpress?
Du må da gerne købe mine 3x8 reps
The-Champ skrev:okey, er der mulighed for at se billeder af den ?

MC skrev:The-Champ skrev:Hey hey ..
Er der nogen her som har bænkpress til salg, skal kun bruge bænken, har stang og nogle vægte til den.
Skal helst være fra Nordsjælland eller københavn, da jeg selv bor i Nordsjælland, gider ikk ta den lange køre turNoRegrets skrev:Købe bænkpress?
Du må da gerne købe mine 3x8 repsThe-Champ skrev:okey, er der mulighed for at se billeder af den ?
Haha, ikke ligefrem en oneline, men den kostede mig nu et nyt tastatur![]()

Morrison skrev:MC skrev:The-Champ skrev:Hey hey ..
Skal helst være fra Nordsjælland eller københavn, da jeg selv bor i Nordsjælland, gider ikk ta den lange køre turNoRegrets skrev:Købe bænkpress?
Du må da gerne købe mine 3x8 repsThe-Champ skrev:okey, er der mulighed for at se billeder af den ?
Haha, ikke ligefrem en oneline, men den kostede mig nu et nyt tastatur![]()
![]()
![]()

p0ulsen skrev:Dingo skrev:Hvornår har jeg postet denp0ulsen skrev:(..)?
Dét kan jeg ikke huske, men kan bare huske jeg var færdig af grin da jeg så det, så hentede det lige ned![]()
Det var vist i din egen logbog? - ej kan ikke helt huske det. Hehe, men nu kan du få det i hvert fald!

Sniper skrev:p0ulsen skrev:Dingo skrev:Hvornår har jeg postet denp0ulsen skrev:(..)?
Dét kan jeg ikke huske, men kan bare huske jeg var færdig af grin da jeg så det, så hentede det lige ned![]()
Det var vist i din egen logbog? - ej kan ikke helt huske det. Hehe, men nu kan du få det i hvert fald!
Mener det var i MR. vains dagbog.. aka Martin G..![]()
Og MC.. Rigtig fed en den der.. Var flad af grin.. :´)
btw. bondi kan jeg ikke købe dine rows..?
Men du kan selvfølgelig også vente til jeg kommer lidt længere ned, så bliver de sikkert billigere 

Bondi skrev:Sniper skrev:p0ulsen skrev:Dingo skrev:Hvornår har jeg postet denp0ulsen skrev:(..)?
Mener det var i MR. vains dagbog.. aka Martin G..![]()
Og MC.. Rigtig fed en den der.. Var flad af grin.. :´)
btw. bondi kan jeg ikke købe dine rows..?![]()
Jo, men så skal du slå til hurtigt - mens de er på toppenMen du kan selvfølgelig også vente til jeg kommer lidt længere ned, så bliver de sikkert billigere
Hvad er kgprisen da.. Og skal man også betale fragt eller er det inklusiv.. :toothygrin:

)
Karl Æg skrev:Hvis man partout skulle lave dips uden dip-stativ, kunne man så ikke bare spænde sine fødder fast til loftet, tage et par (TUNGE) håndvægte i hænderne og lave samme bevægelse som ved dips? Reverse hanging dumbbell dips, babyTror det bliver et hit.

eLPeDRoMagNiFico skrev:Jeg har længe overvejet om jeg skulle købe en muskelstimulator, men så vidt jeg ved, har den et dårligt rygte om at den ikke giver noget/virker. Er der nogen, der har en muskelstimulator der vil dele lidt af sine erfaringer?
Energizer skrev:haha du kan da ligså godt holde fast i et stødhegn så :D. du kan ev.t lave progression på søtd hegnet så du tager 5x5 hvert sæt skal vare 10 sec. første uge. og næste uge er det 12 sec. du forsætter til du besvimer eller dør! =D>

woLLe skrev:S.K skrev:et amerikanerkøleskab er en del større end de små alm. danske. Ergo han er en bred og massiv mand
På DEN måde!så forstår jeg bedre ;)
for ligemeget hvilken måde jeg vendede og drejede billedet, så lignede det aldrig et amerikanerkøleskab![]()
men HOLD KÆFT et ordentligt skur!

chrizzle skrev:MASSKINEN skrev:Træning fra 22 og frem da jeg havde været til fuckin skod teori.
Har du mistet kort, MASS?![]()
masskinen skrev:Nææh, er bare først ved at tage det nu... brugte alle mine penge på tun da jeg var ung![]()

jamand skrev:8800 skrev: ...Købte en ny håndbold i dag, spændende spændende
Ja jeg har personeligt allerede fået orgasme og blodnæse af indestængt spændthed over dit dristige og rebelske køb!

Dingo skrev:Haha god griner fra 8800's logjamand skrev:8800 skrev: ...Købte en ny håndbold i dag, spændende spændende
Ja jeg har personeligt allerede fået orgasme og blodnæse af indestængt spændthed over dit dristige og rebelske køb!

Dingo skrev:chrizzle skrev:MASSKINEN skrev:Træning fra 22 og frem da jeg havde været til fuckin skod teori.
Har du mistet kort, MASS?
masskinen skrev:Nææh, er bare først ved at tage det nu... brugte alle mine penge på tun da jeg var ung![]()

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster