Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65720 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049582 indlæg i 100422 emner

0 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1375
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1372

Følg bodybuilding.dk på

Mågens dagbog <3

Udskriv emne


Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog





Moody skrev:
Mågens skrev:Starter i morgen med et smil på læben.


Hvilken vidunderlig mentalitet :wub:

Det er godt du husker kroppen skal fungere hele livet, man ryster af og til på hovedet når man hører nogle der træner sig til den ene kroniske skade efter den anden.

Det er ikke lige sjovt alle dage, men man må jo bare gøre hvad der kræves.

Jeg bliver glad for det når kroppen er skudsikker. Om det så skal tage et halvt eller helt år. Så har jeg resten af livet til at blive jacked udover alle dimensioner. Tænk på hvor ulækker jeg kan blive når jeg ikke hele tiden skal døje med skavanker :)
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009
 
Reputation point: 302
 
Indlæg: 20081
Tilmeldt: 23. maj 2008, 09:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Die Doktorin skrev:
Mågens skrev:
I dag blev jeg udsat for en masse test for at diagnosticere mine knæ og skuldre. Ud fra det har jeg så fået lagt genoptrænings plan. De første tre uger bliver med fokus på øget blodcirkulation og bevægelighed hvor jeg skal træne programmet der involverer hele kroppen næsten hver dag. Starter i morgen med et smil på læben.

Vi bygger en maskine.



En maskine uden deslige :superman:

Billede
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009
 
Reputation point: 302
 
Indlæg: 20081
Tilmeldt: 23. maj 2008, 09:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Ser frem til dit comeback!! :strong:
Brugeravatar
 
Reputation point: 405
 
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 19. maj 2011, 06:53
 
Træner her: SPH GYM
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Overload skrev:Ser frem til dit comeback!! :strong:

Du er en god mand.

Det tager lang tid, men jeg ser store fremskridt uge til uge.

Nu du er her kan du så ikke lige opklare noget for mig; universet udvider sig med større og større acceleration, men hvad udvider det sig ud i? Det er et spørgsmål jeg har funderet meget over de sidste par uger.
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009
 
Reputation point: 302
 
Indlæg: 20081
Tilmeldt: 23. maj 2008, 09:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mågens skrev:
Overload skrev:Ser frem til dit comeback!! :strong:

Du er en god mand.

Det tager lang tid, men jeg ser store fremskridt uge til uge.

Nu du er her kan du så ikke lige opklare noget for mig; universet udvider sig med større og større acceleration, men hvad udvider det sig ud i? Det er et spørgsmål jeg har funderet meget over de sidste par uger.


Det vil jeg lige undersøge for dig og når jeg har svaret så vender jeg tilbage! :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 405
 
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 19. maj 2011, 06:53
 
Træner her: SPH GYM
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Der er vist generel konsensus om at det ikke udvider sig ud i noget. Det der er, bliver skabt idet universet udvider sig ud i det, udenfor er der ingenting.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2008 Månedens skribent: Juli 2008
Moderator
 
Reputation point: 257
 
Indlæg: 17391
Tilmeldt: 15. jun 2006, 18:10
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 275.00
- Squat: 215.00
- Dødløft: 240.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (3)
Kostplan: Vis kostplan



Billede

Jeg er i fuld gang med at læse Dune. Den er anerkendt som værende en af de bedste (hvis ikke den bedste) science-fiction roman nogensinde skrevet. Det er virkeligt en god historie. Forfatteren Frank Herbert giver også en dybdegående indsigt i hans karakterens tanker, og det skaber en god forståelse for deres handlinger. Det er en sand sci-fi epic.

Det er nu lige over 3 måneder siden jeg sidst trænede bodybuilding. Jeg har naturligvis tabt masse, men har holdt min fedtprocent i skak, og endda sænket den løbende. Det går langsomt fremad med genoptræningen. Det er jo ikke ligefrem en fest, men jeg får lavet det jeg skal. Genoptræning skal ikke være sjov - den skal være effektiv. Jeg savner at bodybuilde utroligt meget. Og så savner jeg at være helt vildt jacked. Det er heldigt at træningen ikke definerer mig som person, men at det blot er én ud af mange interesser. Havde det været hele min identitet havde det nok givet en mindre eksistentiel krise. De 3 måneder er faktisk fløjet afsted med alle de andre ting der sluger ens tid.

Som Friche er inde på er den generelle konsensus at universet udvider sig ud i ingenting. Men hvordan kan universet udvide sig uendeligt. Hvordan kan der være uendeligt plads til universets udvidelse. Måske er sandheden at vi mennesker blot ikke kan forestille os hvad der foregår uden for vores univers grænser. Big Bang burde i øvrigt være religiøse tossers stærkeste argument. Her har vi en ufatteligt lille "klump" af utroligt høj tæthed og temperatur som så pludseligt udvider sig voldsomt - og den skulle være opstået ud af ingenting. Tænk sig hvis der eksisterer flere universer og de fødes og dør i en undelig cirkel. Det kan jeg godt lide at forestille mig.

Jeg har set en del gode film på det sidste. Af dem vil jeg highlighte Jim Jarmusch´s Only Lovers Left Alive og Masahiro Andô´s Sword of The Stranger. Only Lovers Left Alive er på mange måder hans hyldest til god stil. Hvad gør man hvis man både vil hylde de bedste og værste momenter i menneskets historie? Man fortæller en historie om nogle få vampyrer og lader den handle om deres oplevelser med den menneskelige race og vores historie. Filmen kunne have været 1½ time i en stue med vores to hovedpersoner. Deres dialog er rig og interessant, og det er fokus i filmen. Sword of The Stranger er en fremragende nyere animefilm. Den har en dragende historie og den altid elskværdige figur "stranger" som hovedperson. Klassisk actionfyldt anime med en tilpas dyb historie og flotte animationer. Se dem.

Glutes er efterhånden min stærkeste kropsdel. Jeg laver utroligt meget der styrker dem for tiden, og det kan man jo ikke klage over. Der er ikke noget der udstråler styrke som massive glutes. Du kan været jacked som ind i helvede, men har du en lille røv vil du aldrig se rigtig kraftfuld ud. Når man kigger på de mest muskuløse sprintere indenfor sportsgrene er noget der springer i øjnene altid de muskuløse glutes. Man tænker straks på eksplosiv vildskab.

Jeg har opfundet et nyt kostsystem der skal udkonkurrere LCHF, Palæo, IIFYM, Flexible Dieting, mfl. Jeg kalder det SF. Sund Fornuft.

Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009
 
Reputation point: 302
 
Indlæg: 20081
Tilmeldt: 23. maj 2008, 09:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Du mener ikke at SF står for Slik Fisse? Ej, voksen Mads, det er slet ikke voksent at sige, ej stop dog.
"Vi skriver ikke historie, vi smeder den bare" - L.O.C., professionel bodybuilder
Brugeravatar
 
Reputation point: 100
 
Indlæg: 302
Tilmeldt: 17. nov 2013, 21:24
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Nu har jeg ikke været omkring loggen på det seneste, og så finder man pludselig ud af du ikke har bb'et i 3 måneder!

Fornuftigt tilgang dog, held og lykke med genoptræningen.
Mvh Nikolaj Bach
Co-Admin på bb.dk
Skribent på bb.dk og bodylab.dk

Støt dem, der støtter os:
Bodyman Bodylab

Personlig træning i Aalborg I Personlig træning Online I Facebook
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2008
Administrator
 
Reputation point: 675
 
Indlæg: 8990
Tilmeldt: 13. mar 2007, 21:51
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 50.40
- Squat: 37.00
- Dødløft: 75.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Madskulin skrev:Du mener ikke at SF står for Slik Fisse? Ej, voksen Mads, det er slet ikke voksent at sige, ej stop dog.

VoksenMads <3

Nick9000 skrev:Nu har jeg ikke været omkring loggen på det seneste, og så finder man pludselig ud af du ikke har bb'et i 3 måneder!

Fornuftigt tilgang dog, held og lykke med genoptræningen.

Tiden flyver vel afsted når man har en lille hund at holde styr på :mrgreen:

Tak! Jeg bliver glad for det senere når kroppen i sandhed er genoptrænet.
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009
 
Reputation point: 302
 
Indlæg: 20081
Tilmeldt: 23. maj 2008, 09:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg er helt vild med SF. Har derfor spist to cheeseburgere i dag.

Håber snart du er up and building igen, friend :)
Brugeravatar

Moderator
 
Reputation point: 185
 
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 4. jul 2009, 13:42
Geografisk sted: Danmark
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Grumpy skrev:Jeg er helt vild med SF. Har derfor spist to cheeseburgere i dag.

Awesome bro! Spread the good word.

Du huskede vel forhåbentligt også at få spist en masse fiber i dag?!

Håber snart du er up and building igen, friend :)

Tak ven.

Hvis alt går efter planen vil der blive BBet igen omkring midt i juli.
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009
 
Reputation point: 302
 
Indlæg: 20081
Tilmeldt: 23. maj 2008, 09:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mågens skrev:Som Friche er inde på er den generelle konsensus at universet udvider sig ud i ingenting. Men hvordan kan universet udvide sig uendeligt. Hvordan kan der være uendeligt plads til universets udvidelse. Måske er sandheden at vi mennesker blot ikke kan forestille os hvad der foregår uden for vores univers grænser. Big Bang burde i øvrigt være religiøse tossers stærkeste argument. Her har vi en ufatteligt lille "klump" af utroligt høj tæthed og temperatur som så pludseligt udvider sig voldsomt - og den skulle være opstået ud af ingenting. Tænk sig hvis der eksisterer flere universer og de fødes og dør i en undelig cirkel. Det kan jeg godt lide at forestille mig.


En lidt sjov sidebemærkning til det er, at det som sådan ikke udvider sig, nærmere imploderer sig større om sin egen akse fordi universet er kurvet. Så afstanden mellem to punkter bliver længere, men fordi der ikke rigtigt er nogen yderpunkter, kan man vel reelt ikke snakke om at det udvider sig ud i ingenting. Det er i hvert fald hvad min begrænsede viden om astrofysik har lært mig :)

Hvad skal du så læse nu?

Gode store glutes er core i en sund lænd og hoftemobilitet.
Brugeravatar
 
Reputation point: 245
 
Indlæg: 3836
Tilmeldt: 17. maj 2009, 22:09
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Moody skrev:En lidt sjov sidebemærkning til det er, at det som sådan ikke udvider sig, nærmere imploderer sig større om sin egen akse fordi universet er kurvet. Så afstanden mellem to punkter bliver længere, men fordi der ikke rigtigt er nogen yderpunkter, kan man vel reelt ikke snakke om at det udvider sig ud i ingenting. Det er i hvert fald hvad min begrænsede viden om astrofysik har lært mig :)

Jeg læser fysik B, så jeg kan heller ikke ligefrem påstå at være ekspert :mrgreen: Det er sandt at afstanden mellem to punkter bliver længere (ifølge Hubbles lov), men det er netop også brugt som det stærkeste argument for et udvidende univers. Mhs. til teorien om at universet skulle være kurvet om sin egen akse, så er det ikke den eneste teori. Efter hvad jeg har kunnet læse mig til er der også en stor tilslutning til teorien om at universet skulle være fladt. Begge teorier er spændende, særligt med tanke på hvad det betyder for universets endeligt.

Hvad skal du så læse nu?

Jeg har fået en læreplads i Netto som salgsassistent.

Gode store glutes er core i en sund lænd og hoftemobilitet.

Det er så lækkert!
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009
 
Reputation point: 302
 
Indlæg: 20081
Tilmeldt: 23. maj 2008, 09:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mågens skrev:
Moody skrev:En lidt sjov sidebemærkning til det er, at det som sådan ikke udvider sig, nærmere imploderer sig større om sin egen akse fordi universet er kurvet. Så afstanden mellem to punkter bliver længere, men fordi der ikke rigtigt er nogen yderpunkter, kan man vel reelt ikke snakke om at det udvider sig ud i ingenting. Det er i hvert fald hvad min begrænsede viden om astrofysik har lært mig :)

Jeg læser fysik B, så jeg kan heller ikke ligefrem påstå at være ekspert :mrgreen: Det er sandt at afstanden mellem to punkter bliver længere (ifølge Hubbles lov), men det er netop også brugt som det stærkeste argument for et udvidende univers. Mhs. til teorien om at universet skulle være kurvet om sin egen akse, så er det ikke den eneste teori. Efter hvad jeg har kunnet læse mig til er der også en stor tilslutning til teorien om at universet skulle være fladt. Begge teorier er spændende, særligt med tanke på hvad det betyder for universets endeligt.

Hvad skal du så læse nu?

Jeg har fået en læreplads i Netto som salgsassistent.

Gode store glutes er core i en sund lænd og hoftemobilitet.

Det er så lækkert!


Jeg mente nu, at nu hvor du var færdig med Dune. Du skal vel stadig læse bøger?
Brugeravatar
 
Reputation point: 245
 
Indlæg: 3836
Tilmeldt: 17. maj 2009, 22:09
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Moody skrev:Jeg mente nu, at nu hvor du var færdig med Dune. Du skal vel stadig læse bøger?

Stærk misforståelse.

Det skal jeg i hvert fald. Jeg er dog ikke helt færdig med den endnu. Planen er at få den læst færdig inden for de næste to uger, og så skal hovedet begraves i eksamens forberedelse. Efter eksamenerne står den på forberedelse til et sommer fag, og da faget er ekstremt tidskrævende er der ingen fritid prioriteret til skønlitteratur mens det står på. Får nok først tid til at læse for hyggens skyld igen til august.

Jeg har ikke bestemt mig for den næste bog endnu, men det bliver nok noget science fiction eller fantasy. Lige for tiden synes jeg det er rart med noget let læsning, men det kan være det bliver erstattet af noget tungere litteratur til den tid.
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009
 
Reputation point: 302
 
Indlæg: 20081
Tilmeldt: 23. maj 2008, 09:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Logzer du overhovedet ikke dine WO's mere? Stop galskabben.
Uddannet Sportsmassør - Fra Frederiksberg.
250DKK/1 time fysiurgisk massage.
Skriv en PM hvis det har interesse.
Brugeravatar
 
Reputation point: 235
 
Indlæg: 7352
Tilmeldt: 16. feb 2009, 18:13
Geografisk sted: Frederiksberg
 
Træner her: TarGet Fitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 1337.00
- Squat: 1337.00
- Dødløft: 1337.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Bone-14 skrev:Logzer du overhovedet ikke dine WO's mere? Stop galskabben.

Det er ikke interessant at logge, da jeg er i gang med et forløb der fokuserer på at rette op på diverse ubalancer.
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009
 
Reputation point: 302
 
Indlæg: 20081
Tilmeldt: 23. maj 2008, 09:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan





De sidste dage har udelukkende stået på MJ i mine ører. Kvalitet går aldrig af mode.

Jeg er gået igang med 5. uge af mit 12 uger lange genoptræningsforløb, og det har også betydet nogle øvelser er skiftet ud til fordel for mere udfordrende varianter. Det hele går efter planen.

I dag har stået på skriftlig eksamen i Matematik A. Det er kulminationen på ~8 måneders undervisning der har haft et pensum der vel svarer til 3 års gymnasial matematik (C-, B- og A-niveau). Disse former for kursuser er hæsblæsende, men man må sige det overordnet set har været en succes. Nu skal der arbejdes intensivt op mod den mundtlige eksamen. Matematik har aldrig været min stærke side, da jeg faldt fra på et tidspunkt halvvejs igennem folkeskolen. Så man kan roligt sige jeg startede fra bunden. Men man kan heldigvis lære det meste så længe man investerer tid og kræfter i det.

Jeg har i denne uge ændret mine spisevaner, og prøvet en anden måltids-frekvens af. Det har været en stor succes. Jeg finder diskussioner om ernæring på generel basis ret uinteressante, men da der måske er nogen der vil finde min erfaring interessant vil jeg knytte et par ord til det. Jeg har aldrig været en "big-eater". Blev som regel ret hurtigt mæt, og at spise små måltider har derfor altid passet mig fint. Små måltider gør at sulten vender tilbage 2-4 timer senere, og har derfor altid spist med denne frekvens efter devisen "spiser når jeg er sulten". Dette har både fordele og ulemper udfra et mål om en velfungerende dagligdag. Disse vil jeg ikke belyse. Jeg vil i stedet fortælle om hvad jeg har gjort anderledes. Jeg har ændret min frekvens således jeg i stedet spiser tre store måltider; morgen, middag og aften. Og så et lille måltid før træning/arbejde. Dette har gjort at jeg ikke længere føler sult på bestemte tidspunkter af dagen eller efter et forudsigeligt tidsrum, hvilket giver en større frihed og mere tid i dagligdagen. Jeg vil helt sikkert fortsætte med denne mere fleksible frekvens fremadrettet.

Jeg dansede lidt rundt i stuen herhjemme den anden dag, da jeg fik nyheden om Manchester Uniteds nye manager og assistent. Van Gaal lyder til at være den rette mand til at føre klubben tilbage hvor den hører til, og Giggs kan som assistent til van Gaal lære en masse om jobbet. Det er en passende fortsættelse af klubbens historie at Giggs får chancen som assistent. Dette er med til at give den kontinuitet klubbens historie har haft i mange, mange år. Der er brug for et par forstærkninger til truppen, og det bliver et interessant transfervindue. Vi er tilbage næste sæson som titeludfordrer nok engang.

Billede

Jeg har lige spist en Sun Lolly med cola smag. Nick9000 tribute.
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009
 
Reputation point: 302
 
Indlæg: 20081
Tilmeldt: 23. maj 2008, 09:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Billede

For at promovere albummet Jazz - og singlerne derfra; Bicycle Race og Fat Bottomed Girls, arrangerede Queen et mindre event der indebar et cykelløb med nøgne kvinder på racercykler. Jeg behøver ikke lære andet nyt i dag. You gotta love Queen.



Den her log er ved at udvikle sig til en regulær blog. Sikke noget lort.
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009
 
Reputation point: 302
 
Indlæg: 20081
Tilmeldt: 23. maj 2008, 09:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Har du hørt det nye MJ-post-mortem-album?
"Lærling er fårking ripped. Han er meget Zaneonian og burde faktisk bruge sin tid på at rende rundt på Roskilde i et par små 80'er shorts med slids. Aesthetics!"
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 4149
Tilmeldt: 3. jun 2009, 15:08
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Lærling skrev:Har du hørt det nye MJ-post-mortem-album?

Nej, og jeg har heller ikke særligt meget lyst til det. Jeg tvivler stærkt på det kan være godt. Også med tanke på der nærmest er ligeså mange producers som der er sange på albummet. Så den frygtelige hologram optræden fra Bilboard Music Awards i går. Det hele virker som et ulækkert stunt for at presse de sidste dollars ud af hans navn. Jeg anser det ikke som værende et Michael Jackson album.

Har du lyttet til det?
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009
 
Reputation point: 302
 
Indlæg: 20081
Tilmeldt: 23. maj 2008, 09:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Ja. Jeg synes, det er glimrende. Lol.

Men jeg har heller ikke noget særligt forhold til MJ.

Man kan dog ikke rigtig kalde det MJ - så meget kan jeg høre. Men fed musik.

Og corporate interest - most def. Det er det meste jo (også) these days.

/Edit: Og jeg syntes faktisk ikke om det første de udgav sådan et år( ???) eller noget efter - skal måske lige med.
"Lærling er fårking ripped. Han er meget Zaneonian og burde faktisk bruge sin tid på at rende rundt på Roskilde i et par små 80'er shorts med slids. Aesthetics!"
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 4149
Tilmeldt: 3. jun 2009, 15:08
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



<33
Raspberry er dog bedst.
Mvh Nikolaj Bach
Co-Admin på bb.dk
Skribent på bb.dk og bodylab.dk

Støt dem, der støtter os:
Bodyman Bodylab

Personlig træning i Aalborg I Personlig træning Online I Facebook
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2008
Administrator
 
Reputation point: 675
 
Indlæg: 8990
Tilmeldt: 13. mar 2007, 21:51
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: SPH GYM
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 50.40
- Squat: 37.00
- Dødløft: 75.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Lærling >> Jeg har ikke hørt nogle af de plader de har udgivet efter hans død. Så jeg kan selvfølgeligt ikke drage endegyldige konklusioner om dem. Men jeg har dog en meget stærk bullshit detector ;O)

Nik >> Protip! Vil jeg prøve næste gang :-D
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009
 
Reputation point: 302
 
Indlæg: 20081
Tilmeldt: 23. maj 2008, 09:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvordan går det med dine ubalancer - skrider det fremad? :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 47
Tilmeldt: 4. jan 2010, 20:50
Geografisk sted: København
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg har lavet en top-5 over mine favorit bodybuildere - tænker den også ville pynte i loggen:

Efter mange overvejelser og rettelser har jeg fundet frem til en top-5. Det er utroligt svært at lave en top-5 - selv en top-10 ville være en udfordring.

5. Lee Labrada

Billede

Labrada får en plads på listen for at være en bedste poser jeg nogensinde har set. Hans rutiner var kreative, innovative, dramatiske og fejlfri i overgangene samt poseringerne. Han havde desuden en meget æstetisk og velbalanceret fysik. For mig er en stor del af bodybuildings essens den forsvundne poserings kunst.

Se denne rutine som stor afspiller: https://www.youtube.com/watch?v=DZ0fjfvcdEA

Alle hans rutiner fra Mr. O er værd at se. 87 og 89 skal særligt ses.


4. Tom Platz

platz81.jpg


Platz fortjener en plads på listen for hans tanker omkring træning. Når han deler hans filosofi om bl.a. sine squat sessions, kan man ikke undgå at beundre hans dybere tanker. Hans underkrop var den bedste nogensinde, og hans fysik var som helhed kraftfuld at beskue. Hans tilgang til træning var smuk, kunstnerisk og vild. Billedet er fra 81, året hvor mange mener Columbu stjal titlen fra ham.

3. Frank Zane

zane-autograph.jpg


Gode gamle Frank Zane. En del af The Golden Era. Vandt Mr. O tre år i streg fra 77-79. Han var en af de bedste posers nogensinde. Hans evne til at kunne konstant posere med flydende overgange i flere minutter af gangen er en kunst der er gået tabt for længe siden. Han har uden tvivl arbejdet længe og hårdt på den evne. Hans fysik var simpelthen fantastisk. Den komplette pakke. Han var mere massiv end han får kredit for, og han var helt shredded. En af de mest æstetiske bodybuildere nogensinde.

Hans poserings rutine til Pink Floyds fantastiske "One of These Days" er en af mine favorit rutiner. Den er desværre forsvundet fra youtube.


2. Steve Reeves

Billede

The original Godfather of aesthetics. Oldschool legende. Reeves var stor, stærk og et gudsbenådet talent indenfor bodybuilding. Han havde en uovertruffen fysik med fantastiske linjer. Han konkurrerede fra 46-50 og det er derfor meget plausibelt han var clean. Efterfølgende tog han Hollywood med storm. En vinder.

1. Arnold Schwarzenegger

Billede

Her var der ingen tvivl. The one and only. Der er ingen der har gjort ligeså meget for sporten som han har. Hans evne til at sætte mål og opnå dem er meget imponerende. Hans fysik toppede i 73/74, og for at forstå hvor god han egentlig var til bodybuilding skal man gøre sig selv den tjeneste at opstøve billeder derfra. Alle beretninger om hans træning fortæller om en vanvittig volume og intensitet. Budskabet er tydeligt. Hårdt arbejde betaler sig.

Flere fortjener at blive nævnt i vilkårlig rækkefølge:
6. Dorian Yates; for at tage thick ripped muscle til et nyt niveau, og for at være en utrolig dedikeret og hårdtarbejdende mand.
7. Ronnie Coleman; GOAT
8. Reg Park; for at være stor, stærk og hugget (sandsynligvis) pre-steroids. Desuden var han Arnolds mentor, og en sand gentleman.
9. Bob Paris; for at være en af de mest æstetiske bodybuildere nogensinde, og en af de bedste posers man har set.
10. Ed Corney; for at være en sand bodybuilder i alle aspekter.
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009
 
Reputation point: 302
 
Indlæg: 20081
Tilmeldt: 23. maj 2008, 09:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jekyll skrev:Hvordan går det med dine ubalancer - skrider det fremad? :)

Tak for interessen :)

Det går hastigt fremad - lige efter planen.
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009
 
Reputation point: 302
 
Indlæg: 20081
Tilmeldt: 23. maj 2008, 09:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Mågens skrev:
Det går hastigt fremad - lige efter planen.


Det gør det nemlig :superman: Man kan se på dine lår, primært quads, at du får dem trænet 2 gange om ugen igen. Og nu kan du snart vinke elastikkerne Farvel på din overkropsdag, så kommer der hurtigt mere tryk også der. Især regner jeg med at dine lower trapz kommer at eksplodere :devil: 1 more month to go, så begynder det sjove...
"Life is a tragedy for those who feel, but a comedy for those who think" - Horace Walpole

"Censorship reflects a society's lack of confidence in itself" - Potter Stewart
Brugeravatar
 
Reputation point: 75
 
Indlæg: 4376
Tilmeldt: 27. aug 2007, 14:28
Geografisk sted: 2200
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 62.50
- Squat: 85.00
- Dødløft: 110.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Die Doktorin skrev:Det gør det nemlig :superman: Man kan se på dine lår, primært quads, at du får dem trænet 2 gange om ugen igen. Og nu kan du snart vinke elastikkerne Farvel på din overkropsdag, så kommer der hurtigt mere tryk også der. Især regner jeg med at dine lower trapz kommer at eksplodere :devil: 1 more month to go, så begynder det sjove...

:wub:
Brugeravatar
Månedens skribent: August 2009
 
Reputation point: 302
 
Indlæg: 20081
Tilmeldt: 23. maj 2008, 09:46
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan


ForegåendeNæste

Tilbage til Logbog




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 306 gæster