Friche skrev:Kæmperen skrev:Friche skrev:Kæmperen skrev:Friche skrev:Hehe, så dit billede ind på facebook, og et par timer senere så jeg du havde luret inde på meetyourmessengerKæmperen skrev:Friche skrev:Der er fantastisk meget gang i den derinde for tidenOg godt initiativ Kæmperen, du har da iøvrigt også profiler overalt synes jeg
Hehe, meetyourmessenger?![]()
Synes nok jeg så dig derindeMen det er nu også hyggeligt med lidt uforpligtende en gang imellem
Bruger nu ikke den messenger ting mere. Var ikke mere end et par uger. Facebook til gengæld har tagett lidt overhånd
Samme her, og så koster det endda penge på meetyourmessenger, og jeg er for nærig til at betale for noget jeg kan få gratis andetsteds, så det er kun en gang om ugen jeg tjekker den. Facebook er tilgengæld super fordi det er internationalt og gratis:-) Den tjekker jeg dagligt
Samme her![]()
Koster det gryn på meetyourmessengerDet var jeg s.. ikke klar over.
Der er sådan en addicted to facebook test derinde. Jeg lå på 22 %, så det er heldigvis ikke så slemt. Kæresten ligger på 49 %
Der er noget af det der koster penge inde på mym, er ikke helt klar hvor meget. Men man kan vist få noget der hedder plus eller ekstra profil så man kan bruge det hele derinde. Jeg har bare en basis en så jeg kan læse mine beskeder og sådan lidt.
Ved ikke helt om jeg tør tage en addicted to facebook test, er lidt nervøs for resultatet
Give it a shot
Jeg var sikker på at kæresten ville ligge på over 80 % Så der skal en del til, for at man føler sig alt for dum.