Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69538 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Karl Æg skrev:Tjo, hvorfor ikke. Jeg har eksaminer til og med d. 21. januar, så det skal helst være derefter.

Andro skrev:Karl Æg skrev:Tjo, hvorfor ikke. Jeg har eksaminer til og med d. 21. januar, så det skal helst være derefter.
Det er nok heller ikke noget større problem, kan selv alle weekender, har fri fra arb ;)

Karl Æg skrev:D. 27. lyder umiddelbart som en fin dato. Count me in :)

Andro skrev:schulz > du er også lige startet dernede, har jeg ikke ret i det ?træner selv meget sent om aftenen normalt plejer de fleste at være færdig med træningen på det tidspunkt.

)

MC skrev:Hvor er i nogle fuckers... hvorfor kan i ikke arrangere noget i KBH snart?

HAV skrev:MC skrev:Hvor er i nogle fuckers... hvorfor kan i ikke arrangere noget i KBH snart?
Fordi eliten bor i jylland - det ved du jo godt

Karl Æg skrev:Søndag er indiskutabelt den bedste dag at holde arrangementet på. Folk (læs: jeg) har jo aaalt for mange tømmermænd om lørdagen til at træne noget som helst

Andro skrev:Det var også det jeg tænkte, Hvad tid synes i vi skal starte, kunne jo være tidligt på eftermiddagen så kan det være vi kan nå en bid brød som cj nævner.

cj8000 skrev:Useriøst at droppe lørdags ideen fordi folk har tømmermænd![]()
![]()
Jeg kommer bare og kigger om søndagen så

kuglen skrev:cj8000 skrev:Useriøst at droppe lørdags ideen fordi folk har tømmermænd![]()
![]()
Jeg kommer bare og kigger om søndagen så
jeg kan både lørdag og søndag... men ja.. useriøst at droppe det fordi folk skal på druk.. det må man da kunne lade være med den ene fredag!!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster