Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

MuscleTech skrev:Supplement Facts:
Serving Size: 1 Scoop (34g)
Servings Per Container: 16
Amount Per Serving:
Total Calories 100
Total Carbohydrates 24 g 8%
Sugars 14 g
GAKIC Glycine-l-arginine-alpha-ketoisocaproic acid calcium 10.2 g
Other Ingredients:
Dextrose, maltodextrin, citric acid, sodium citrate, sodium gluconate, polyvinylprrolidone, natural and artificial flavors (modified food starch, corn syrup solids, gum acacia, silicon dioxide), acesulfame-potassium, sucralose, fd&c red no. 40.

jbh0007 skrev:Ja, jeg har prøvet det. Bildte mig selv ind at det virkede i starten - men vil skyde på at man får lige så meget ud af at blande en skefuld mel op i noget vand istedet for. Med andre ord - tro kan flytte bjerge og jeg har endnu ikke set noget dokumentation/underøgelser af, at det skulle virker bortset fra det der kommer fra producenten. Indtil da vil jeg forholde mig tvivlsom !
Produktet skulle gøre, at man primært kan køre flere tunge rep's. Men denne evne udeblev hurtigt hos mig - så jeg har selv 1/4 bøtte stående som snart ryger i lokummet. Men somsagt følte jeg noget i starten, så kan ikke udelukke at der er et eller andet virksomt i det - Men tror nu mest der er "hokus pukus mel"...Altså for dyrt og udokumenteret til at jeg vil anbefale det.
Hvis nogen kan finde noget real dokumentation, så trækker jeg nogle af mine ord i mig igen![]()
Mener også at GB har prøvet det - Hvad er din vurdering ??

Bjarne! skrev:
Firmaernes beskrivelser er dog stort set altid virkelig overdrevne, for de vil jo gerne vise at de har opfundet den dybe tallerken igen.
Bjarne! skrev:
Normalt når jeg kigger på ting og sager, vælger jeg også at huske på, at hvis det virker så godt som de siger, eller det virkelig har en effekt, så kan det sjældent være vildt godt for min krop, og hvis det virkelig skal op og batte hvor det kan gøre en forskel i træningen, så er vi allerede der stort set over grænsen for doping.
Bjarne! skrev:Tilgengæld går jeg også ind for at man må gøre sig sine egne erfaringer med produkterne.
jeg har ikke selv prøvet Gagic.

Bjarne! skrev:jo jo . du skal prøve det hele, for så at fortælle din ven om det. .
men jo det kan vel godt stride imod markedsføringsloven, men deres produkt beskrivelse er sikkert beskyttet af at det ikke er dokumenteret.
plus at produkt beskrivelsen er fra usa, hvor reglerne for hvad man må sige ,og derefter gøre helt sikkert er anderledes end her.
Godt nok siger pakken at der er "immediate 10% more strength", men de kan vel beskytte sig under at det er kun på 10 ud af 100 testpersoner?
vel som hårprodukter der siger at de virker?

GoingBiG skrev:Der findes faktisk et par studier som siger god for GAKIC. Det skal altså lige siges at det ikke kun er Muscletech som laver GAKIC, men det er der mange producenter som gør.

kuglen skrev:her er de 2 studier fra pubmed
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?db=pubmed&cmd=Retrieve&dopt=AbstractPlus&list_uids=15064584&query_hl=1&itool=pubmed_docsum
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?db=pubmed&cmd=Retrieve&dopt=AbstractPlus&list_uids=11128858&query_hl=1&itool=pubmed_docsum

jbh0007 skrev:Tjaaa - umiddelbart ser det fint nok ud. Men kan det tænkes at de er blevet betalt for opgaven eller producenten støtter Universitetet med MANGE penge. Stoler ik rigtigt på de amerikanere.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster