Folk der laver øvelserne så det larmer unødvendigt.
Eksempelvis knalder håndvægtene sammen, trækker mega hårdt i kabeltrækket så hele lortet smadrer op i toppen af tårnet, smider vægtskiver rundt istedet for lige at lægge dem bare nogenlunde stille og roligt ned...
Folk der ikke rydder op efter sig!!!! ARH det kan gøre mig så harm. At folk ikke tager skiverne af stængerne kan jeg til nød klare, men jeg synes stadig det er flabet!
Hvis de f.eks. tager EZ stangen ud af preacher bænken og curler stående og så bare lader stangen ligge på gulvet bagefter og skrider.. :evil:
Hvis de bruger små skiver til at ligge under hælene (som de faktisk tit gør når de curler.. =D> ) og så bare går bagefter uden at hænge dem tilbage på stativet.
Generelt bare folk der lader deres lorte rod ligge.. Det er SÅ irriterende
Folk der bruger udstyr til noget det ikke skal bruges til, når der er andre muligheder.
Eksempelvis har vi 4 løse stænger, 1 stang i squat stativet og 1 stang i bænkstativet.
Der er specielt 1 gut (som jeg heldigvis ikke har set i lang tid) som synes at han altid skal curle i bænkstativet.. Brug dog fucking nogle af de 4 andre stænger til formålet.
I samme dur, ville jeg synes det var vildt irriterende hvis der var en der dødløftede med bænk/squat stangen når de andre kan bruges uden problemer.