Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69535 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1176
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1174

Følg bodybuilding.dk på

Min vej mod VM i Tyskland og Bulgarien

Udskriv emne

Opret en logbog og lad andre følge din træning

Tilbage til Logbog

Ihhhhhhhhhhhhh... Kender I det- så har jeg lige siddet og skrevet en hel roman, og så får jeg lige trykket på en eller anden knap, så forsvinder hele baduljen.... :fighting3:

Nåh, jeg prøver igen... :cool:

Lidt om mig selv:
Jeg har deltaget i fitness konkurrencer i DK de sidste 4 år, hvor jeg har opnået følgende resultater: 4.plads til bodyfit i 2003, 1.plads, 2.plads og 1. plads til miss fitness i 2004-2006. I år har jeg valgt IKKE at deltage, men i stedet opleve showet back stage, da jeg har lavet shows til 4 af pigerne og 1 af fyrerne :wings: Jeg skal så være opvarmer for fyren, og er meget spændt på, hvordan jeg vil reagerer på dagen, når man ikke selv er med... Jeg vil nok være endnu mere nervøs på mine atleters vegne, så jeg tror jeg skal have klippet neglene godt inden, for ellers får jeg nok bidt dem alle af :woot: Men jeg glæder mig VILDT!!

Jeg er så i mellem tiden blevet overtalt til selv at tage til udlandet (selvom jeg ellers havde sagt, at jeg skulle have et fri år, meeeeeeeeeeeen....)- henholdsvis Tyskland, Fulda og Bulgarien. Det i Tyskland er via min diætist, hvor det i Bulgarien er en "personal invitation" fra præsidenten i BNFF (Yanislav), som skrev til mig via min hjemmeside- wauuuuuuuuuuuu :joy: Jeg voksede lige 10 cm. da jeg læste mailen 2.gang! Det var en vildt stor ære for mig, at de gerne vil se mig i deres land.

Så for det ikke skal være løgn, tog jeg beslutningen for 5 uger siden, at det så skulle være :busted: På det tidspunkt havde jeg en temmelig god kampvægt- ikk fordi jeg var fed eller noget, men min fedt% var på 17,61, så det regnede jeg hurtigt ud til at blive et flæsk tab på 600 g. om ugen... :redninja: Puha, ku det virkelig lade sig gøre?? Det er jo ikke ligefrem sundt, at skulle køre SÅ hård diæt, men på den anden side- det var 10 uger det drejede sig om!

Og man må sige, jeg har overrasket mig selv! Det går over alt forventning. Jeg knokler så også røven ud af den bagerste :sick: , men jeg blir vildt motiveret af at se, hvordan kroppen forandre sig. Folk der ikke har set mig i 14 dage, kan ikke tro deres egne øjne- det er for fedt!! :cool:

Min kost ser således ud:
Morgen: prutkage (bestående af 150 g. hvider, 1
banan, 50 g. gryn og 30 g. prutpulver)
Mellem: 50 g. prutpulver
Lunch: 200 g. kød, 100 g. grønt
Mellem: 200 g. kød, 100 g. grønt
Mellem: 50 g. prutpulver (efter træning)
Aften: 300 g. kød, 200 g. grønt

Min træning ser sådan ud:
Hver morgen er jeg ude i 55 min. powerwalk...
Man.: Biceps, baglår og bryst
Tirs.: Skulder, ryg og mave
Ons.: Ben, læg og triceps
Tors.: Fri
Fre.: Biceps, baglår og bryst
Lør.: Skulder, ryg og mave
Søn.: Ben, læg og triceps
Efter træning slutter jeg 25-30 min. på cyklen

Jeg har nu formået at smide så meget flæsk, at jeg nu kun mangler lidt over 2 kg., hvis jeg skal stå med en fedt% på 9 (som er målet). Jeg blev målt i onsdags, og der sagde den 11,94%, så man må sige det går den rigtige vej! :strong:

Jeg må så også sige, at jeg er godt træt, når dagen er overstået, og man skal hjem og spise... Energi-niveauet er på sit lavest, men det er der jo heller ikk noget at sige til med den kost :tomato: Så mit liv i øjeblikket er pænt kedeligt... Træning, arbejde, træning og hjem og lave mad! Det er kun i weekenderne, at jeg lige kan overskue, at tage ud og hygge lidt med en kop kaffe eller lign. Og for det ikke skal være løgn, så skal jeg flytte om 1 uge!! Godt planlagt, ikk?? :rolleyes:

Nåh, det var lige et lille nyk herfra.

Jeg vil løbende skrive mine tanker, udråb m.m. herinde, det sidste stykke mod konkurrencerne :baby:

Hej så længe :dance:
Vedhæftede filer
1738-ryt.jpg
1738-ryt.jpg (28.45 KiB) Vist 608 gange
8004-tit.jpg
8004-tit.jpg (26.4 KiB) Vist 602 gange
8234-tuttelu.jpg
8234-tuttelu.jpg (15.27 KiB) Vist 614 gange
Give a little smile, and you will get a million back c",)
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Ballerup

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hej og tillykke med loggen,

Imponerende indledning til endnu en log, som jeg helt sikkert vil følge.

Rigtig rigtig flot arbejde, du lægger for dagen - tager jeg gerne hatten af for.

Glæder mig til der kommer mere i din log.

Keep up the good work - you rock, girl =D>

//AM

Logbog: Ingen logbog

Velkommen til.. har set dig de sidste mange gange til miss fitness..
Kanon du prøver udlandet :D
Brugeravatar

Geografisk sted: Pårup, Engesvang

Galleri: Vis galleri (6)
Kostplan: Vis kostplan

sådan.... =D>
al held og lykke herfra..
no pain - no gain.
Pain is temporary,Pride is forever
Brugeravatar

Geografisk sted: Avedøre

Galleri: Vis galleri (12)

Velkommen til! Noget af en erfaring du kommer med! Skal nok blive lærerigt!

Du skrev at du har lavet show for nogle af atleterne, er det til miss/mr fitness?

Bliver spændende at følge vejen til VM!
Hjemmeside
:Commitment:

Geografisk sted: Kbh s

Galleri: Vis galleri (7)

Velkommen til Tanja - rigtig fedt at du har valgt at skrive log herinde!!

Skal nok blive rigtig spændende at følge med i =D> =D>
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 220.00

Galleri: Vis galleri (5)

Et stort velkommen Tanja.

Kender alt for godt det med, at man næsten lige har skrevet en super tekst også VUPTI så er den væk. Er efter bitter erfaring blevet rigtig gode venner med Mr. Kopy :)

God og spændende indledning og lækkert at se du nu vil prøve kræfter med udlandet.

Rigtigt flotte billeder og form =D>

Iøvrigt held og lykke med dine athleterne til Mr. og Miss fitness :wink:
Brugeravatar

AM skrev:Hej og tillykke med loggen,

Imponerende indledning til endnu en log, som jeg helt sikkert vil følge.

Rigtig rigtig flot arbejde, du lægger for dagen - tager jeg gerne hatten af for.

Glæder mig til der kommer mere i din log.

Keep up the good work - you rock, girl =D>

//AM

Ja, bedre sent end aldrig, ikk :clap:
Min tid er meget knap i øjeblikket, så det er ikke så tit, jeg lige har tid til at kigge forbi siden her, men vil bestræbe mig på, at få skrevet alle mine tanker og frustrationer ned herinde- så kan det måske være, at I kan hjælpe mig, når jeg syns det hele ser lidt sort ud :drool:

Jeg glæder mig også vildt, til at kunne fortælle endnu mere- det letter mange gange lige at lette hjertet :-k

Og tak for opbakningen- det betyder meget for mig!
:goodpost:
Brugeravatar

Multiman skrev:Velkommen til.. har set dig de sidste mange gange til miss fitness..
Kanon du prøver udlandet :D

Mange gange ligefrem? Nåh ja, det er jo blevet til 3 efterhånden, og nu en 4.gang, bare på en lidt anden måde :ninja: Sådan lidt undercover... Men har stadig en finger med i spillet med mine atleter :busted:

Ja, jeg havde ellers svoret, at jeg IKKE ville til udlandet, da jeg er ALT for lille, men nu tager jeg sgu chancen- hvor tit er det lige, man får den mulighed? :pirate1: Det ville være tosset at lade vær- jeg lærer jo noget af det hver gang :thumpup:
Brugeravatar

Lady Mc skrev:sådan.... =D>
al held og lykke herfra..

Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuusinde mange gange tak :clap:
Brugeravatar

Rosendal skrev:Velkommen til! Noget af en erfaring du kommer med! Skal nok blive lærerigt!

Du skrev at du har lavet show for nogle af atleterne, er det til miss/mr fitness?

Bliver spændende at følge vejen til VM!

Ja, lidt erfa har jeg efterhånden på bagen... Og den er sgu også vokset af det :´) Hehe...

Ja, det er til Mr. og Miss jeg har lavet shows til, så jeg kan kun opfordre til, at I lægger et smut forbi- det blir helt kanont :drink:

Jeg er selv lige så spændt på, hvordan det kommer til at gå mig det ene og det andet sted- lille bitte Tanja, i den store vide verden.. :tomato: Bare jeg nu ikke blir væk....
Brugeravatar

Hey Tanja! :)

Velkommen til :D

Også et stort held og lykke skal lyde fra mig..! Super spændende tiltag du har foran dig. Håber de sidste hårde forberedelser går efter planen og formen kommer til at spille max! :strong:

/Anders
I am the fucking game pal...
http://www.Anders-L-Holm.dk
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C

Træner her: FitnessDK Viby

Styrkeliste
- Bænkpres: 160.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00

Galleri: Vis galleri (21)

MC skrev:Velkommen til Tanja - rigtig fedt at du har valgt at skrive log herinde!!

Tak tak- dejligt med så varme velkomster :wub: Jeg blev så dejligt inspireret af bl.a Lene´s og Anita´s sider! Og pisse misundelig over, alt det mams de går og hygger sig med nu her ovenpå konkurrencen :wtf2: Glæder mig til det blir min tur, selvom jeg ELSKER den form, jeg står i nu- det er ALT for fedt :wings:
Brugeravatar

Bondi skrev:Et stort velkommen Tanja.

Kender alt for godt det med, at man næsten lige har skrevet en super tekst også VUPTI så er den væk. Er efter bitter erfaring blevet rigtig gode venner med Mr. Kopy :)

God og spændende indledning og lækkert at se du nu vil prøve kræfter med udlandet.

Rigtigt flotte billeder og form =D>

Iøvrigt held og lykke med dine athleterne til Mr. og Miss fitness :wink:

Tusinde mange gange tak- som jeg lige skrev ovenfor, så er jeg helt rørt over den varme velkomst! Det er fantastisk :thumpup:

Jeg har også lært Mr. copy godt at kende nu- det er jo til at få lange læber af det andet :lol:

Jeg er selv edder spændt på, hvordan de vil tage imod mig begge steder- håber de kan lide det de ser og møder, og at jeg kan sparke benene væk under dem med mit show :ninja: Det ville være det vildeste EVER!!!

Og tak for lykken til mr. og miss- jeg håber da, at mine shows kommer i toppen :drink: Så kan jeg stolt læne mig tilbage og bare nyde det :clap:
Brugeravatar

AndersHolm skrev:Hey Tanja! :)

Også et stort held og lykke skal lyde fra mig..! Super spændende tiltag du har foran dig. Håber de sidste hårde forberedelser går efter planen og formen kommer til at spille max! :strong:

/Anders

Hi Anders
Og stor tak til dig også :hugs:

Ja det er faktisk noget af en mundfuld jeg har taget mig, men jeg tror godt, jeg kan bide over den- det går indtil videre rigtig godt, så hvis jeg fortsætter stilen, så kommer jeg måske til at stå i mit livs form :woot: Det ville være verdens klasse, især når jeg skal ned og møde de andre piger- har ingen anelse om, hvordan de ser ud, så det må bære eller briste :blackeye:
Jeg håber bare ikk, at det er ligesom til melodi grand prix- at det er sådan noget indspist noget, for så er løber jo allerede kørt... :confused: Men så må jeg spille lidt på charmen i stedet :embaress:
Brugeravatar

fogtmann skrev:Og tak for lykken til mr. og miss- jeg håber da, at mine shows kommer i toppen :drink: Så kan jeg stolt læne mig tilbage og bare nyde det :clap:

Det er jeg da helt sikkert nød til ind og se =D> ! Hvem har du lavet shows for? Er det alle debutanter?

Derudover skal du have rigtig meget held og lykke med dine konkurrencer i udlandet, glæder mig til at følge med herinde.

//AM

fogtmann skrev:

/Anders

Hi Anders

Ja det er faktisk noget af en mundfuld jeg har taget mig, men jeg tror godt, jeg kan bide over den- det går indtil videre rigtig godt, så hvis jeg fortsætter stilen, så kommer jeg måske til at stå i mit livs form :woot: Det ville være verdens klasse, især når jeg skal ned og møde de andre piger- har ingen anelse om, hvordan de ser ud, så det må bære eller briste :blackeye:
Jeg håber bare ikk, at det er ligesom til melodi grand prix- at det er sådan noget indspist noget, for så er løber jo allerede kørt... :confused: Men så må jeg spille lidt på charmen i stedet :embaress:

Det er altid spændende at følge andre atleters vej frem mod deres mål, og nu har du jo også tidligere fremvist virkelig flotte resultater. =D>
Derfor tror jeg ikke du kan træde helt ved siden af..! :wink:

Det bliver i hvert fald super spændende for dig, det er helt sikkert... :)

Kamp til stregen tror jeg sagtens du kan give de andre, så klø på Tanja! :8
I am the fucking game pal...
http://www.Anders-L-Holm.dk
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C

Træner her: FitnessDK Viby

Styrkeliste
- Bænkpres: 160.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00

Galleri: Vis galleri (21)

Søndag d.7.oktober:

Jeg startede dagen med at tage i fit og fedtforbrænde i 1½ time- jeg kom til at voldtage en pose kammerjunkere i går aftes inden sengetid, så jeg måtte lige bøde for det her til morgen :freak: Jeg har sådan en dårlig vane med, at hvis jeg spiser noget, jeg ikke "må", så straffer jeg mig selv dagen efter fuldstændig vildt og uhæmmet... :devil:

Efter fedte-turen tog jeg hjem og lavede mig en prutdrik- namme nam :thumpup: Jeg lavede en 50 g´s med en frossen banan (på vand sæføli)- det smager som at komme i himlen!!

Her til eftermiddag tog jeg så over for lige at styrke lidt. Det blev til en god omgang balle/ben, læg og triceps træning, efterfulgt af 30 min. på cyklen med fed musak i ørerne :cool: Jeg må tilstå, at mine stænger var forholdsvis flade ovenpå morgenens fedtetur, også bentræningen oveni... Puha dada :pirate2: Men dejligt bagefter.

Her til aften står den ellers på madlavning til det meste af ugen, så jeg ikke skal tænke på det de andre dage (det er jo primært kød jeg bare skal lave, så det er bare at stege et par kilo kød :toothygrin: ). Jeg syns det er rigtig rart, at det bare står i køleren klar til pakning- det letter i hvert fald en del for mig.

Om lidt står den på ren afslapning, og opladning til en ny uge, med benhård træning. Måske der kommer en god film :-k ?[/b]
Sidst rettet af fogtmann 7. okt 2007, 17:33, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

AM skrev:
fogtmann skrev:Og tak for lykken til mr. og miss- jeg håber da, at mine shows kommer i toppen :drink: Så kan jeg stolt læne mig tilbage og bare nyde det :clap:

Det er jeg da helt sikkert nød til ind og se =D> ! Hvem har du lavet shows for? Er det alle debutanter?

Derudover skal du have rigtig meget held og lykke med dine konkurrencer i udlandet, glæder mig til at følge med herinde.

//AM

Jeg har 4 af pigerne (ud af 12, som der eftersigende skulle stille op) og 1 fyr. De er alle 5 debutanter til konkurrencen, så der er vildt spændende :clap:

Og tak for støtten- det er simpelthen så dejligt :thumpup:
Brugeravatar

Super med endnu en log fra en pige (kvinde :clap: ), der dyrker BB/fitness på eliteplan, lækkerier Tanja :joy:
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

fogtmann skrev:
MC skrev:Velkommen til Tanja - rigtig fedt at du har valgt at skrive log herinde!!

Tak tak- dejligt med så varme velkomster :wub: Jeg blev så dejligt inspireret af bl.a Lene´s og Anita´s sider! Og pisse misundelig over, alt det mams de går og hygger sig med nu her ovenpå konkurrencen :wtf2: Glæder mig til det blir min tur, selvom jeg ELSKER den form, jeg står i nu- det er ALT for fedt :wings:

Det var så lidt :) Ja det er helt kanon med alle de fantastiske kvindelige atleter vi efterhånden kan pryde os af at have rendende herinde :joy: Og fedt med endnu en :)

Lyder som om dit cut har været vildt vellykket indtil videre - du skulle vel tilfældigvis ikke ligge inde med nogle før/efter billeder? Kunne være sjawt at se :D
Brugeravatar

Fitness World Lyongade

Styrkeliste

AndersHolm skrev:
fogtmann skrev:

/Anders

Hi Anders

Det er altid spændende at følge andre atleters vej frem mod deres mål, og nu har du jo også tidligere fremvist virkelig flotte resultater. =D>
Derfor tror jeg ikke du kan træde helt ved siden af..! :wink:

Det bliver i hvert fald super spændende for dig, det er helt sikkert... :)

Kamp til stregen tror jeg sagtens du kan give de andre, så klø på Tanja! :8

HØRT :goodpost:
Jeg vil simpelthen kæmpe alt jeg kan, og gøre andre stolte af at være dansker :wings:
Brugeravatar

Godt nok noget af en træningsdag =D>

Kammerjunkere ? :D - UD MED DEM, selvom jeg godt kan forstå du ikke kan nænne at sige farvel til de små søde sprøde fætre :D

Kommer vist nok Forbrydelsen på DR1 hvis du følger med i det :wink:
Brugeravatar

Hej Tanja...

Skønt at se dig herinde.. Stort velkommen til...

:wink: - iver

Træner her: OBBC
Chandre Fitness
Fitness4All

8800 skrev:Super med endnu en log fra en pige (kvinde :clap: ), der dyrker BB/fitness på eliteplan, lækkerier Tanja :joy:

Jeg kan jo ikke skjule, at jeg ELSKER sporten, så hvorfor ikke indvige alle jer andre i mine planer/drømme, og samtidig få lidt input eller andet guf på vejen :thumpup: ? Bare se allerede den opbakning I alle giver mig- det er da fantastisk! Hvad mere kan man forlange? :cool:
Brugeravatar

MC skrev:
fogtmann skrev:

Det var så lidt :) Ja det er helt kanon med alle de fantastiske kvindelige atleter vi efterhånden kan pryde os af at have rendende herinde :joy: Og fedt med endnu en :)

Lyder som om dit cut har været vildt vellykket indtil videre - du skulle vel tilfældigvis ikke ligge inde med nogle før/efter billeder? Kunne være sjawt at se :D

Jeg tog faktisk nogle billeder lige inden jeg besluttede mig, hvor måsen fyldte en del mere end den gør nu, men jeg er totalt mongol til at gøre billeder mindre, så jeg må lige spørge om hjælp, inden jeg kan sætte sådanne billeder på :blackeye: ja, man kan ikk være go til det hele, og slet ikk med de små billeder man kun kan putte på herinde :crying:
Jeg må vende tilbage med dem- men klart, dem skal I da se, så I kan se, hvordan det er gået mig!
Brugeravatar

fogtmann skrev:
MC skrev:
fogtmann skrev:

Jeg tog faktisk nogle billeder lige inden jeg besluttede mig, hvor måsen fyldte en del mere end den gør nu, men jeg er totalt mongol til at gøre billeder mindre, så jeg må lige spørge om hjælp, inden jeg kan sætte sådanne billeder på :blackeye: ja, man kan ikk være go til det hele, og slet ikk med de små billeder man kun kan putte på herinde :crying:
Jeg må vende tilbage med dem- men klart, dem skal I da se, så I kan se, hvordan det er gået mig!

Du behøver ikke gøre dem mindre :) Gå ind på http://www.photobucket.com og lav et album - så kan du smide alle dine billeder ind i original størrelse, og poste dem direkte herinde med [img]-funktionen. :dance:
Brugeravatar

Fitness World Lyongade

Styrkeliste

Bondi skrev:Godt nok noget af en træningsdag =D>

Kammerjunkere ? :D - UD MED DEM, selvom jeg godt kan forstå du ikke kan nænne at sige farvel til de små søde sprøde fætre :D

Kommer vist nok Forbrydelsen på DR1 hvis du følger med i det :wink:

Ja, en god træningsdag- god samvittighed igen :laugh: Tossehoved, ville andre nok sige... Ham der var på arbejde deroppe, gloede også lidt, da jeg kom igen her til eftermiddag :ninja3:

Jeg har smidt alt ud, jeg havde liggende- kan simpelthen ikke have noget liggende mere, da det bare ligger og siger: SPIS MIG

Nåh ja, forbrydelsen- den er faktisk meget go! Ku godt være jeg skulle se den. Takker :-))
Brugeravatar

Fitness-iver skrev:Hej Tanja...

Skønt at se dig herinde.. Stort velkommen til...

:wink: - iver

Hi Michael :lol:

Og en stor tak til dig også- you are the best!! :toothygrin:

Ja, jeg tænkte jeg lige måtte sætte mine fodspor herinde også... Det skulle jeg bare have gjort for længe siden... Bedre sent end aldrig, ikk? :thumpup:
Brugeravatar

fogtmann skrev:Jeg har smidt alt ud, jeg havde liggende- kan simpelthen ikke have noget liggende mere, da det bare ligger og siger: SPIS MIG

Nåh ja, forbrydelsen- den er faktisk meget go! Ku godt være jeg skulle se den. Takker :-))

Så er vi to, jeg kan heller ikke have det liggende - det skal simpelthen ikke være i huset. Har prøvet med at lægge det i kælderen, men det er heller ikke nok - det skal ud! hehe

Ja, Forbrydelsen skal du da helt sikkert se, den er da alt for spændende...

//AM

Næste

Tilbage til Logbog

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 66 gæster