Nåh, jeg prøver igen...
Lidt om mig selv:
Jeg har deltaget i fitness konkurrencer i DK de sidste 4 år, hvor jeg har opnået følgende resultater: 4.plads til bodyfit i 2003, 1.plads, 2.plads og 1. plads til miss fitness i 2004-2006. I år har jeg valgt IKKE at deltage, men i stedet opleve showet back stage, da jeg har lavet shows til 4 af pigerne og 1 af fyrerne
Jeg skal så være opvarmer for fyren, og er meget spændt på, hvordan jeg vil reagerer på dagen, når man ikke selv er med... Jeg vil nok være endnu mere nervøs på mine atleters vegne, så jeg tror jeg skal have klippet neglene godt inden, for ellers får jeg nok bidt dem alle af
Men jeg glæder mig VILDT!!
Jeg er så i mellem tiden blevet overtalt til selv at tage til udlandet (selvom jeg ellers havde sagt, at jeg skulle have et fri år, meeeeeeeeeeeen....)- henholdsvis Tyskland, Fulda og Bulgarien. Det i Tyskland er via min diætist, hvor det i Bulgarien er en "personal invitation" fra præsidenten i BNFF (Yanislav), som skrev til mig via min hjemmeside- wauuuuuuuuuuuu
Jeg voksede lige 10 cm. da jeg læste mailen 2.gang! Det var en vildt stor ære for mig, at de gerne vil se mig i deres land.
Så for det ikke skal være løgn, tog jeg beslutningen for 5 uger siden, at det så skulle være
På det tidspunkt havde jeg en temmelig god kampvægt- ikk fordi jeg var fed eller noget, men min fedt% var på 17,61, så det regnede jeg hurtigt ud til at blive et flæsk tab på 600 g. om ugen...
Puha, ku det virkelig lade sig gøre?? Det er jo ikke ligefrem sundt, at skulle køre SÅ hård diæt, men på den anden side- det var 10 uger det drejede sig om!
Og man må sige, jeg har overrasket mig selv! Det går over alt forventning. Jeg knokler så også røven ud af den bagerste
, men jeg blir vildt motiveret af at se, hvordan kroppen forandre sig. Folk der ikke har set mig i 14 dage, kan ikke tro deres egne øjne- det er for fedt!!
Min kost ser således ud:
Morgen: prutkage (bestående af 150 g. hvider, 1
banan, 50 g. gryn og 30 g. prutpulver)
Mellem: 50 g. prutpulver
Lunch: 200 g. kød, 100 g. grønt
Mellem: 200 g. kød, 100 g. grønt
Mellem: 50 g. prutpulver (efter træning)
Aften: 300 g. kød, 200 g. grønt
Min træning ser sådan ud:
Hver morgen er jeg ude i 55 min. powerwalk...
Man.: Biceps, baglår og bryst
Tirs.: Skulder, ryg og mave
Ons.: Ben, læg og triceps
Tors.: Fri
Fre.: Biceps, baglår og bryst
Lør.: Skulder, ryg og mave
Søn.: Ben, læg og triceps
Efter træning slutter jeg 25-30 min. på cyklen
Jeg har nu formået at smide så meget flæsk, at jeg nu kun mangler lidt over 2 kg., hvis jeg skal stå med en fedt% på 9 (som er målet). Jeg blev målt i onsdags, og der sagde den 11,94%, så man må sige det går den rigtige vej!
Jeg må så også sige, at jeg er godt træt, når dagen er overstået, og man skal hjem og spise... Energi-niveauet er på sit lavest, men det er der jo heller ikk noget at sige til med den kost
Så mit liv i øjeblikket er pænt kedeligt... Træning, arbejde, træning og hjem og lave mad! Det er kun i weekenderne, at jeg lige kan overskue, at tage ud og hygge lidt med en kop kaffe eller lign. Og for det ikke skal være løgn, så skal jeg flytte om 1 uge!! Godt planlagt, ikk??
Nåh, det var lige et lille nyk herfra.
Jeg vil løbende skrive mine tanker, udråb m.m. herinde, det sidste stykke mod konkurrencerne
Hej så længe

Sådan lidt undercover... Men har stadig en finger med i spillet med mine atleter
Jeg blev så dejligt inspireret af bl.a Lene´s og Anita´s sider! Og pisse misundelig over, alt det mams de går og hygger sig med nu her ovenpå konkurrencen
Glæder mig til det blir min tur, selvom jeg ELSKER den form, jeg står i nu- det er ALT for fedt
Men så må jeg spille lidt på charmen i stedet 
Jeg har sådan en dårlig vane med, at hvis jeg spiser noget, jeg ikke "må", så straffer jeg mig selv dagen efter fuldstændig vildt og uhæmmet...

Tossehoved, ville andre nok sige... Ham der var på arbejde deroppe, gloede også lidt, da jeg kom igen her til eftermiddag