BodyBlom skrev:Og så starter bjørnen også med at smide sådan en kommentar i hovedet af mig
Nu hvor du ikke vil komme med nogle argumenter for din påstand kan jeg jo give et eksempel:
Uden jeg havde en chance for at komme igang.
Som jeg skrev, rettede du dit indlæg efter at jeg havde postet mit indlæg. Desuden har jeg beklaget - selvom det blot var et uheld.
Jeg forsøgte jeg at vise tingene fra din side, da jeg godt kunne sætte mig ind i din situation, da det hurtigt kunne føles voldsomt at skulle stå overfor så mange mennesker der er uenige med én. Men det så ikke ud til at virke helt tror jeg.

Jeg ville frem til at jeg synes der er alt for meget censur på siden, især inde i doping sektionen. Jeg synes godt man må diskutere omkring et emne som for eksempel Insulin+løb. Der var jo ikke tale om vejledniing af noget som helst.. Mine sidste kommentare var om at insulin nok havde en nedbrydende effekt istedet for og at tråden skulle lukkes af den årsag forstår jeg ikke.
Edit: Jeg er kølet godt ned nu, så skal nok holde en ordentlig tone.
Det var ikke din kommentar der afgjorde om hvor vidt tråden skulle lukkes eller ej.
Alien skrev:Jeg føler næsten at jeg er nødt til at ytre min mening da jeg stadig er forholdsvis ny på siden kan jeg huske hvorfor jeg valgte dette forum frem for mange af de andre..
Doping
ja cencur er skidt.. MEN jeg synes personligt at sidens og brugernes afstand til brugen at doping, ja direkte behager mig.. Det er ikke kun for sjovt, det er rart at vide (ja kan jo ikke være 100 sikker) at de folk der giver hjælp ikke skyder sig og derfor kan give reel hjælp..
Det er også godt for hele BB.dk's image at tage afstand fra doping, så folk ved at denne side kan hjælpe og at det er en seriøs side..
Reklame..
Igen synes jeg det er fint at i skal have dækket jeres udgifter, dog så jeg gerne her en lille modifikation, hvis en side tilbyder et produkt hvor ikke selv kan tilbyde ligende, bør det være ok at linke... Men det er i jo nok uenige med

.. Mener bare at hvis der er forespørgsel på et produkt i ikke fører bør det være ok at smide linket til en der gør..
Generalt modering
Igen cencur er skidt, men lad det nu ikke blive et skræmme ord ligesom terrorisme..
Hvis nogle poster ting der er direkte misvisende og kan "skade" bruger der ikke ved bedre, så ser jeg hellere end gerne at det bliver slettet, da det ellers kan misvise folk som mig..
Dog skal det lige siges at i ikke skal gå helt amok, eks. alt det der med testbooster og stack mm. folk er nogle gange ret hurtig til at råbe "PLACEBO", synes jeg godt kan være synd, ville hellere hører fra folk der har prøvet det.. det har ikke noget med mods at gøre men lidt en holdning nogle få har...
Der er nogle få der kan lide at lege "crusader" og mener det var mikkel licht eller hvad han nu hedder der blev mere eller mindre angrebet fordi han gav en "efter min mening" en god og korrekt forklaring af kreatin. kan ikke lige finde linket..
Min pointe er nu mest at jeg der er få (meget få) der nogle gange er lidt for hidsige med at angribe folk.. Men ellers er jeg ret uenig med topicstarter.. Mener at forkerte oplysninger skal rettes så andre bruger kan vide sig sikker på at denne side kan hjælpe dem med deres træning...
Generelt er jeg enig i at mange tænker lidt sort på hvidt bl.a. mht. kosttilskud og mange andre ting.
Vi havde en lignende tendens, hvor en nybegynder postede sit program med en masse arm og brystøvelser, hvorefter han blev stemplet som "diskopumper".
Det er bare et spørgsmål om at mange brugere har en ens opfattelse af eksempelvis amerikanske kosttilskud og denne opfattelse kan godt til tider eskalere lidt.