Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1433
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1430

Følg bodybuilding.dk på

Alien vs Predator

Udskriv emne

Brug søgefunktionen og/eller læs i artikel-arkivet før du stiller flere spørgsmål

Tilbage til Skraldespanden

EL ULTIMO skrev:Jeg sys og på nogle punkter i herinde blander jeg lidt for meget!

På punkter mht. kosttilskud blander i jer Fuldstændig latterligt meget! Nu har jeg ikke set den tråd som blom nævner med cell tec men hvis det er rigtigt at den er blevet slettet pga. b man og b lab sys jeg det er plat. Jeg har os lagt mærke til at man ikke kan skrive en del links osv herinde uden de bliver slettet... det er virkelig grænseoverskridende irriterende! Je mener: Hvis de 2 førnævnte firmaer ikke har en forretning der kan køre rundt og er mere stabil end at den kan holde til at vi herinde på bb.dk kigger på andre sider så burde de nok overveje om det kan betale sig. Jeg sys det er duldt ud i orden at man ikke må direkte reklamere for ting herinde pga. dem da de sponsorere en del hertil men at man ikke må linke til ting sys jeg er plat!

Selvfølgelig må du ikke reklamere for konkurrenters produkter - det er vel meget logisk?

Sådan er det desuden på de fleste boards.
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007

Reputation point: 0

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 220.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (5)
Kostplan: Vis kostplan

8800 skrev:
MC skrev:
BodyBlom skrev:Jeg vil da ikke på nogen som helst måde komme med navne. De må selv stå frem.

Det kan vi desværre bare ikke bruge til særlig meget :wink: Hvis du kommer med sådan en påstand, så er du også nødt til at bakke den op med nogle beviser. Hvis du ikke gider poste dem her er du velkommen til at smide dem i en PM, ellers kan vi desværre ikke tage dine påstande seriøst.

Selvfølgelig skal BodyBlom ikke give navne her i tråden eller over PB, det kan vi ikke bruge til noget.

Det vi derimod kan bruge til noget, er at de pågældende brugere giver sig til kende her i tråden med deres kritikpunkter :)

Mener bare at vi ikke kan bruge "tomme" påstande til noget - I mine ører lyder det bare som noget han siger for at det han siger skal lyde mere overbevisende. Men du kan ikke bare påstå en masse ting uden at have nogle beviser at bakke dem op med.
Brugeravatar

Fitness World Lyongade

Styrkeliste

MC skrev:
EL ULTIMO skrev:Jeg sys og på nogle punkter i herinde blander jeg lidt for meget!

På punkter mht. kosttilskud blander i jer Fuldstændig latterligt meget! Nu har jeg ikke set den tråd som blom nævner med cell tec men hvis det er rigtigt at den er blevet slettet pga. b man og b lab sys jeg det er plat. Jeg har os lagt mærke til at man ikke kan skrive en del links osv herinde uden de bliver slettet... det er virkelig grænseoverskridende irriterende! Je mener: Hvis de 2 førnævnte firmaer ikke har en forretning der kan køre rundt og er mere stabil end at den kan holde til at vi herinde på bb.dk kigger på andre sider så burde de nok overveje om det kan betale sig. Jeg sys det er duldt ud i orden at man ikke må direkte reklamere for ting herinde pga. dem da de sponsorere en del hertil men at man ikke må linke til ting sys jeg er plat!

Selvfølgelig må du ikke reklamere for konkurrenters produkter - det er vel meget logisk?

Jeg skrev heller ik reklamere... det forstår jeg godt man ikke må... men at man ikke må linke sys jeg da er plat... Det vil jo så sige at hvis der er ting man søger og b man og b lab ikke har dem skal man ikke ha mulighed for at linke til andre sider som har det? Det er da en dårlig politi ligemeget om det er normalt på andre boards eller ej. Det er MIN mening!
Sidst rettet af EL ULTIMO 20. nov 2007, 18:54, rettet i alt 1 gang.
IN BODYBUILDING THE SIZE OF THE WEIGHTS YOU LIFT DOESN'T MATTER... BUT THE SIZE OF YOR BODY DOES!!!

>>>SE MINE PERSONBILLEDER HER<<<
Brugeravatar

Geografisk sted: Herning

Træner her: Herning Styrke & Motionsklub

Galleri: Vis galleri (1)

BodyBlom skrev:Det føler jeg sku også!

Og det er selvfølgelig ikke så godt, men Folmands og dermed også min pointe er, at den følelse er selvforskyldt.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

Galleri: Intet galleri

BodyBlom skrev:
Alien skrev:
BodyBlom skrev:
Alien skrev:Jeg føler næsten at jeg er nødt til at ytre min mening da jeg stadig er forholdsvis ny på siden kan jeg huske hvorfor jeg valgte dette forum frem for mange af de andre..

Doping
ja cencur er skidt.. MEN jeg synes personligt at sidens og brugernes afstand til brugen at doping, ja direkte behager mig.. Det er ikke kun for sjovt, det er rart at vide (ja kan jo ikke være 100 sikker) at de folk der giver hjælp ikke skyder sig og derfor kan give reel hjælp..

Det er også godt for hele BB.dk's image at tage afstand fra doping, så folk ved at denne side kan hjælpe og at det er en seriøs side..

Reklame..
Igen synes jeg det er fint at i skal have dækket jeres udgifter, dog så jeg gerne her en lille modifikation, hvis en side tilbyder et produkt hvor ikke selv kan tilbyde ligende, bør det være ok at linke... Men det er i jo nok uenige med :).. Mener bare at hvis der er forespørgsel på et produkt i ikke fører bør det være ok at smide linket til en der gør..

Generalt modering
Igen cencur er skidt, men lad det nu ikke blive et skræmme ord ligesom terrorisme..
Hvis nogle poster ting der er direkte misvisende og kan "skade" bruger der ikke ved bedre, så ser jeg hellere end gerne at det bliver slettet, da det ellers kan misvise folk som mig..
Dog skal det lige siges at i ikke skal gå helt amok, eks. alt det der med testbooster og stack mm. folk er nogle gange ret hurtig til at råbe "PLACEBO", synes jeg godt kan være synd, ville hellere hører fra folk der har prøvet det.. det har ikke noget med mods at gøre men lidt en holdning nogle få har...

Der er nogle få der kan lide at lege "crusader" og mener det var mikkel licht eller hvad han nu hedder der blev mere eller mindre angrebet fordi han gav en "efter min mening" en god og korrekt forklaring af kreatin. kan ikke lige finde linket..

Min pointe er nu mest at jeg der er få (meget få) der nogle gange er lidt for hidsige med at angribe folk.. Men ellers er jeg ret uenig med topicstarter.. Mener at forkerte oplysninger skal rettes så andre bruger kan vide sig sikker på at denne side kan hjælpe dem med deres træning...

Okay, det er meget det samme som jeg prøvede at komme frem til. Jeg har bare meget svært ved at udtrykke mig når det gælder om at skælde ud. Er den type som let bliver tosset i skalden :oops:

Udover det så gider jeg ikke rigtig blive ved at med at skrive fordi jeg netop føler at folk er meget efter mig som Folmand skrev og så gider jeg sku heller ikke sidde og høre på kommentare som: Du er måske selv på sprøjten :? Der var lyn hurtigt i starten allerede nogle som lød forfærdelig fornermet og så bliver jeg det også. Svare automatisk igen med den tone jeg får smidt i hovedet og mange gange fejlfortolker jeg og det må i undskylde. Men kommentare som den jeg skrev før, så bliver jeg først gal. Og så starter bjørnen også med at smide sådan en kommentar i hovedet af mig
Nu hvor du ikke vil komme med nogle argumenter for din påstand kan jeg jo give et eksempel:
Uden jeg havde en chance for at komme igang.

Jeg ville frem til at jeg synes der er alt for meget censur på siden, især inde i doping sektionen. Jeg synes godt man må diskutere omkring et emne som for eksempel Insulin+løb. Der var jo ikke tale om vejledniing af noget som helst.. Mine sidste kommentare var om at insulin nok havde en nedbrydende effekt istedet for og at tråden skulle lukkes af den årsag forstår jeg ikke.

Edit: Jeg er kølet godt ned nu, så skal nok holde en ordentlig tone.

Ved ikke hvor enige vi kan siges at være.. Jeg siger jo mere eller mindre at cencur i doping er super fantastisk.. Og at jeg er glad for den afstand det tages til det, da det giver mig mere tiltro til siden..

Efter min mening bor doping sektionen kun bruges til oplysning om faren og være til hjælp med folk der kender nogen eller selv har været ude i det.. skal for alt i verden ikke kunne bruges som nogen form for hjælp, for begyndere der ønsker at starte med det..

Vil faktisk gå så langt at sige at hvis man laver et indlæg hvor man roser AS eller andet, bør man bannes..
Det er jo noget fis det sidste der. Har du overhovedet nogen som helst forstand på AS ? Ellers kan du ikke rigtig udtale dig om det.

Jeg synes det skal være frit at kunne diskutere om doping. Fair nok vi ikke snakker doser og vejledning. Men alt andet skal være okay

Har du BodyBlom, forstand på det? Ro på champ!

At bannes pga. man taler for AAS eller lign. kommer selvfølgelig ikke på tale.
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

EL ULTIMO skrev:
MC skrev:

Jeg skrev heller ik reklamere... det forstår jeg godt man ikke må... men at man ikke må linke sys jeg da er plat... Det vil jo så sige at hvis der er ting man søger og b man og b lab ikke har dem skal man ikke ha mulighed for at linke til andre sider som har det? Det er da en dårlig politi ligemeget om det er normalt på andre boards eller ej. Det er MIN mening!

Jamen ved at linke til deres konkurrenter reklamerer du jo også (indirekte) for dem. Det må du da kunne se?
Brugeravatar

Fitness World Lyongade

Styrkeliste

MC skrev:
EL ULTIMO skrev:
MC skrev:

Jamen ved at linke til deres konkurrenter reklamerer du jo også (indirekte) for dem. Det må du da kunne se?

Det er muligt du mener det er det samme... det mener jeg dog ikke det er... Jeg sys herller ikke der er nogen grund til at gøre den store diskution ud af det jeg ville bare gøre opmærksom på min mening om at jeg sys det er ualmindeligt irriterende hvis man har en snak kørende ang. noget og man vedlægger et link og det så bliver slettet!
IN BODYBUILDING THE SIZE OF THE WEIGHTS YOU LIFT DOESN'T MATTER... BUT THE SIZE OF YOR BODY DOES!!!

>>>SE MINE PERSONBILLEDER HER<<<
Brugeravatar

Geografisk sted: Herning

Træner her: Herning Styrke & Motionsklub

Galleri: Vis galleri (1)

Folmand skrev:Alien, Karl Æg, Rasmus og Bodyblom :goodpost: alle sammen. Nu kommer der endelig lidt mere konstruktiv tale ud af det. Tror bare at vi skal runde den her tråd af med:

1) minimal censur i dopingforaet så længe der ikke diskuteres DIREKTE vejledning i doser og frekvens.

2) Moral og Etik SKAL holdes ude af dopingforaet, da det desværre ALTID vi tilmudre enhver tråd og forkvakle den oprindelige mening. Har man lyst til at diskutere moral og etik, kan man oprette en separat tråd til det.

3) Personlige angreb i tråden bør holdes til PM's og er det af vedvarende chikanerende karakter, kan vedkommende der udsender dem risikere banning!

Det her synes jeg er et godt indlæg - jeg mener at det kan være vigtigt at debatere emner som doping, da der er, om man vil det eller ej, mange der bruger det, bla. på topniveau i DK!. Men man kan sagtens debatere uden at skrive noget om mængder, vejledninger og tilsvininger.
Så godt indlæg Folmand, men vil sige at jeg jeg også har undret mig over nidkærheden i doping forummet i visse tilfælde.. Men også at jeg er enig i BB.dk holding til doping.
Brugeravatar

Træner her: TarGet Fitness

Kostplan: Ingen kostplan

EL ULTIMO skrev:Det er muligt du mener det er det samme... det mener jeg dog ikke det er... Jeg sys herller ikke der er nogen grund til at gøre den store diskution ud af det jeg ville bare gøre opmærksom på min mening om at jeg sys det er ualmindeligt irriterende hvis man har en snak kørende ang. noget og man vedlægger et link og det så bliver slettet!

Nu er det heldigvis sådan, at det ikke er op til dig eller andre brugere at tegne sidens holdning til debat og henvisning til konkurrerende mærker. Det er i øvrigt en problemstilling, der gentagne gange har været oppe at vende internt, og når tingene er som de er, er det selvfølgelig fordi ledelsen står inde for dem.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

BodyBlom skrev:Og så starter bjørnen også med at smide sådan en kommentar i hovedet af mig
Nu hvor du ikke vil komme med nogle argumenter for din påstand kan jeg jo give et eksempel:
Uden jeg havde en chance for at komme igang.

Som jeg skrev, rettede du dit indlæg efter at jeg havde postet mit indlæg. Desuden har jeg beklaget - selvom det blot var et uheld.
Jeg forsøgte jeg at vise tingene fra din side, da jeg godt kunne sætte mig ind i din situation, da det hurtigt kunne føles voldsomt at skulle stå overfor så mange mennesker der er uenige med én. Men det så ikke ud til at virke helt tror jeg. :)

Jeg ville frem til at jeg synes der er alt for meget censur på siden, især inde i doping sektionen. Jeg synes godt man må diskutere omkring et emne som for eksempel Insulin+løb. Der var jo ikke tale om vejledniing af noget som helst.. Mine sidste kommentare var om at insulin nok havde en nedbrydende effekt istedet for og at tråden skulle lukkes af den årsag forstår jeg ikke.

Edit: Jeg er kølet godt ned nu, så skal nok holde en ordentlig tone.

Det var ikke din kommentar der afgjorde om hvor vidt tråden skulle lukkes eller ej.

Alien skrev:Jeg føler næsten at jeg er nødt til at ytre min mening da jeg stadig er forholdsvis ny på siden kan jeg huske hvorfor jeg valgte dette forum frem for mange af de andre..

Doping
ja cencur er skidt.. MEN jeg synes personligt at sidens og brugernes afstand til brugen at doping, ja direkte behager mig.. Det er ikke kun for sjovt, det er rart at vide (ja kan jo ikke være 100 sikker) at de folk der giver hjælp ikke skyder sig og derfor kan give reel hjælp..

Det er også godt for hele BB.dk's image at tage afstand fra doping, så folk ved at denne side kan hjælpe og at det er en seriøs side..

Reklame..
Igen synes jeg det er fint at i skal have dækket jeres udgifter, dog så jeg gerne her en lille modifikation, hvis en side tilbyder et produkt hvor ikke selv kan tilbyde ligende, bør det være ok at linke... Men det er i jo nok uenige med :).. Mener bare at hvis der er forespørgsel på et produkt i ikke fører bør det være ok at smide linket til en der gør..

Generalt modering
Igen cencur er skidt, men lad det nu ikke blive et skræmme ord ligesom terrorisme..
Hvis nogle poster ting der er direkte misvisende og kan "skade" bruger der ikke ved bedre, så ser jeg hellere end gerne at det bliver slettet, da det ellers kan misvise folk som mig..
Dog skal det lige siges at i ikke skal gå helt amok, eks. alt det der med testbooster og stack mm. folk er nogle gange ret hurtig til at råbe "PLACEBO", synes jeg godt kan være synd, ville hellere hører fra folk der har prøvet det.. det har ikke noget med mods at gøre men lidt en holdning nogle få har...

Der er nogle få der kan lide at lege "crusader" og mener det var mikkel licht eller hvad han nu hedder der blev mere eller mindre angrebet fordi han gav en "efter min mening" en god og korrekt forklaring af kreatin. kan ikke lige finde linket..

Min pointe er nu mest at jeg der er få (meget få) der nogle gange er lidt for hidsige med at angribe folk.. Men ellers er jeg ret uenig med topicstarter.. Mener at forkerte oplysninger skal rettes så andre bruger kan vide sig sikker på at denne side kan hjælpe dem med deres træning...

:goodpost:

Generelt er jeg enig i at mange tænker lidt sort på hvidt bl.a. mht. kosttilskud og mange andre ting.
Vi havde en lignende tendens, hvor en nybegynder postede sit program med en masse arm og brystøvelser, hvorefter han blev stemplet som "diskopumper".
Det er bare et spørgsmål om at mange brugere har en ens opfattelse af eksempelvis amerikanske kosttilskud og denne opfattelse kan godt til tider eskalere lidt.
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 130.00

Advarsel denne besked er ikke i pæn tone!!

Bodyblom nu må du sku tage dig sammen, klaphat.. Hvordan fanden kan du tillade dig, at tude i lange baner omkring cencur..
Hvorefter DU direkte siger til en person at han ikke skal ytre sin holdning til doping.. bare fordi han lufter sin holdning om hvad der bør indfinde sig i doping sektionen..

Der skulle ikke meget uenighed fra din side før du retter et direkte angreb mod mig.. så nu kan jeg ikke sige andet end..

Din hykler, hvad med at du afslutter tudefjæs og kommer vidre i dit liv..

// sry for mangel på ontopic, har ytret hvad jeg ønsker om emnet.. Synes bare han addityde var for latterlig.
Mål:
Bænk 5x5x100kg
Squat 4x10x100kg
Dødløft 5x5x150kg

Geografisk sted: KBH

Styrkeliste
- Squat: 120.00
- Dødløft: 140.00

Karl Æg skrev:
EL ULTIMO skrev:Det er muligt du mener det er det samme... det mener jeg dog ikke det er... Jeg sys herller ikke der er nogen grund til at gøre den store diskution ud af det jeg ville bare gøre opmærksom på min mening om at jeg sys det er ualmindeligt irriterende hvis man har en snak kørende ang. noget og man vedlægger et link og det så bliver slettet!

Nu er det heldigvis sådan, at det ikke er op til dig eller andre brugere at tegne sidens holdning til debat og henvisning til konkurrerende mærker. Det er i øvrigt en problemstilling, der gentagne gange har været oppe at vende internt, og når tingene er som de er, er det selvfølgelig fordi ledelsen står inde for dem.

Well spoken Karl!
Brugeravatar

Fitness World Lyongade

Styrkeliste

Alien skrev:Advarsel denne besked er ikke i pæn tone!!

Bodyblom nu må du sku tage dig sammen, klaphat.. Hvordan fanden kan du tillade dig, at tude i lange baner omkring cencur..
Hvorefter DU direkte siger til en person at han ikke skal ytre sin holdning til doping.. bare fordi han lufter sin holdning om hvad der bør indfinde sig i doping sektionen..

Der skulle ikke meget uenighed fra din side før du retter et direkte angreb mod mig.. så nu kan jeg ikke sige andet end..

// sry for mangel på ontopic, har ytret hvad jeg ønsker om emnet.. Synes bare han addityde var for latterlig.

Hvordan i al verden kan du tillade dig at snakke sådan til BodyBlom. Det er forkasteligt at folk ikke kan debattere på nettet uden at skulle komme med personlige tilsvininger.

Er der noget jeg ikke kan fordrage på nettet, så er det netop når en debat bliver ødelagt af mudderkastning.

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 98.00
- Dødløft: 140.00

Velkommen til 4A på bb.dk skolen :D :lol:

Tag jer nu sammen og snak pænt til hinanden :wink:
Månedens skribent: December 2007

Alien skrev:Advarsel denne besked er ikke i pæn tone!!

Så slår vi lige koldt vand i blodet drenge og Alien, du finder lige den rette debattone frem :)

Lad os nu holde debatten og debattonen på et fornuftigt niveau :)
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

BodyBlom skrev:
Bjørnen skrev:Det var ikke din kommentar der afgjorde om hvor vidt tråden skulle lukkes eller ej.
.

Det ved jeg godt det ikke var :) Det var heller ikke det jeg mente med det.. Det jeg manglede var noget feedback på det jeg skrev istedet for den bare blev lukket.

Jeg forstod det som om at du havde fået en PM af Folmand omkring det.
Brugeravatar

Styrkeliste

BodyBlom skrev:
Bjørnen skrev:
BodyBlom skrev:
Bjørnen skrev:Det var ikke din kommentar der afgjorde om hvor vidt tråden skulle lukkes eller ej.
.

Det ved jeg godt det ikke var :) Det var heller ikke det jeg mente med det.. Det jeg manglede var noget feedback på det jeg skrev istedet for den bare blev lukket.

Jeg forstod det som om at du havde fået en PM af Folmand omkring det.

Det gjorde jeg også. Men derfor er jeg stadig utilfreds med den bare blev lukket. Som jge forklarede Folmand så havde jeg brugt rigtig meget energi og tid på at finde en masse omkring det emne og så blev det bare lukket ned..

Men jeg synes egentlig på nogle punkter at det har været en go debat vi har fået.. Det var rart nok lige at få snakket tingene igennem.. Ved godt jeg startede hårdt ud og det skulle jeg ikke ha gjort. Men har også undskyldt for det.. Vi er blevet lidt enige om nogle tingene og jeg er egentlig godt tilfreds. Så skal vi ikke bare lade den ligge?

:)

Ja jeg synes nemlig også at det var godt at der blev løst op i tingene, som jeg sagde skal der være plads til at ytre sig, hvis man har oplevet at tingene ikke er iorden. Derfor synes jeg det var godt at du tog det på banen og prøvede så godt jeg kunne at lade være med at reagere på måden du havde skrevet dit indlæg på, netop fordi det er godt at rense luften.
:wink: :thumpup:
Brugeravatar

Styrkeliste

Tilbage til Skraldespanden