Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

bottler skrev:Hvad skal jeg gøre for at ligne bare lidt til sommer, vil bare ikke have den mave :<

bottler skrev:Hvad skal jeg gøre for at ligne bare lidt til sommer, vil bare ikke have den mave :<

MC skrev:bottler skrev:Hvad skal jeg gøre for at ligne bare lidt til sommer, vil bare ikke have den mave :<
Nu må jeg hellere være ærlig over for dig - Men du får ikke sixpack til sommer. Det kommer nok til at tage længere tid, eftersom du har en del løs hud/fedt på maven. Enten skal du begynde at bygge muskler op (bulke) nu, og så cutte ned når du har fået bygget en solid masse på kroppen. Og ellers skal du cutte ned og smide det fedt du har på maven, men du kan ikke nå at cutte ordentligt ned på 6 måneder, da en ordentlig sixpack også kræver at du har nogle nogenlunde trænede abs. DU skal nok hellere satse lidt længere sigtet, så du må affinde dig i at være "offseason" i et par år endnu, og først have en fed fysik efter det.

Misterhamper skrev:MC skrev:bottler skrev:Hvad skal jeg gøre for at ligne bare lidt til sommer, vil bare ikke have den mave :<
Nu må jeg hellere være ærlig over for dig - Men du får ikke sixpack til sommer. Det kommer nok til at tage længere tid, eftersom du har en del løs hud/fedt på maven. Enten skal du begynde at bygge muskler op (bulke) nu, og så cutte ned når du har fået bygget en solid masse på kroppen. Og ellers skal du cutte ned og smide det fedt du har på maven, men du kan ikke nå at cutte ordentligt ned på 6 måneder, da en ordentlig sixpack også kræver at du har nogle nogenlunde trænede abs. DU skal nok hellere satse lidt længere sigtet, så du må affinde dig i at være "offseason" i et par år endnu, og først have en fed fysik efter det.
Man kan godt opbygge muskler mens man cutter. Og man kan godt få en sixpack på 6 måneder selvom man har lidt fedt på kroppen.

MC skrev:Misterhamper skrev:MC skrev:bottler skrev:Hvad skal jeg gøre for at ligne bare lidt til sommer, vil bare ikke have den mave :<
Man kan godt opbygge muskler mens man cutter. Og man kan godt få en sixpack på 6 måneder selvom man har lidt fedt på kroppen.
Ja det har du fuldstændig ret i at man KAN! Men nu ligner topicstarter (no offense) ikke som en som har trænet i lang tid, og virkelig har sin baggrundsviden i orden. Så vil ikke tro at topicstarter kan. Synes du da selv det virker sådan?
Man er sku nødt til at være realistisk engang imellem...

Misterhamper skrev:MC skrev:Misterhamper skrev:MC skrev:bottler skrev:Hvad skal jeg gøre for at ligne bare lidt til sommer, vil bare ikke have den mave :<
Ja det har du fuldstændig ret i at man KAN! Men nu ligner topicstarter (no offense) ikke som en som har trænet i lang tid, og virkelig har sin baggrundsviden i orden. Så vil ikke tro at topicstarter kan. Synes du da selv det virker sådan?
Det er derfor han har fået et link til artikel-arkivet af mig, så han kan blive lidt klogere.
Dét + han er nybegynder (og få begynder-gains) + han kan begynde i center + han kan starte på Fundament Træning for Begyndere på (link slettet) + han kan træne vildt, vildt hårdt = han vil sagtens kunne få en krop til sommer, der er bedre end de flestes på stranden!
Han kan sagtens klare det, hvis han tager sig sammen

MC skrev:Misterhamper skrev:MC skrev:Misterhamper skrev:MC skrev:bottler skrev:Hvad skal jeg gøre for at ligne bare lidt til sommer, vil bare ikke have den mave :<
Det er derfor han har fået et link til artikel-arkivet af mig, så han kan blive lidt klogere.
Dét + han er nybegynder (og få begynder-gains) + han kan begynde i center + han kan starte på Fundament Træning for Begyndere på (link slettet) + han kan træne vildt, vildt hårdt = han vil sagtens kunne få en krop til sommer, der er bedre end de flestes på stranden!
Han kan sagtens klare det, hvis han tager sig sammen
Tvivler meget på han kan få en krop bedre end de flestes til sommer. Har du kigget på billederne? Der er, lad os sige 6 måneder til sommer, og i den tid skal han både have bulket masse på samt cuttet en del af. Selvfølgelig KAN det lade sig gøre, men der skal VIRKELIG hårdt arbejde til.

Nick187 skrev:Til dit spørgsmål om du kan opbygge muskel og tabe fedt ved et kcalorieunderskud på 500 kcal, så er det stort set umuligt

Misterhamper skrev:Nick187 skrev:Til dit spørgsmål om du kan opbygge muskel og tabe fedt ved et kcalorieunderskud på 500 kcal, så er det stort set umuligt
Medmindre man er nybegynder, og spiser sundt og træner hårdt!Der er jo utallige eksempler rundt omkring på nettet af folk, der har opbygget en god mængde muskler og samtidig tabt fedt, burde det ikke ligesom være bevis nok?

Misterhamper skrev:Nick187 skrev:Til dit spørgsmål om du kan opbygge muskel og tabe fedt ved et kcalorieunderskud på 500 kcal, så er det stort set umuligt
Medmindre man er nybegynder, og spiser sundt og træner hårdt!Der er jo utallige eksempler rundt omkring på nettet af folk, der har opbygget en god mængde muskler og samtidig tabt fedt, burde det ikke ligesom være bevis nok?

MC skrev:Misterhamper skrev:Nick187 skrev:Til dit spørgsmål om du kan opbygge muskel og tabe fedt ved et kcalorieunderskud på 500 kcal, så er det stort set umuligt
Ja han kan godt opleve begyndergains, men det er altså ikke noget han får en sindsyg fysik af. Prøv nu at se væk fra det teoretiske, og så kig på det med realistiske briller på det.

Misterhamper skrev:MC skrev:Misterhamper skrev:Nick187 skrev:Til dit spørgsmål om du kan opbygge muskel og tabe fedt ved et kcalorieunderskud på 500 kcal, så er det stort set umuligt
Ja han kan godt opleve begyndergains, men det er altså ikke noget han får en sindsyg fysik af. Prøv nu at se væk fra det teoretiske, og så kig på det med realistiske briller på det.
Dét vil jeg da ikke ligefrem se som "teoretisk"...
Og jeg har aldrig nævnt en sindssyg fysik. Jeg har nævnt "han vil sagtens kunne få en krop til sommer, der er bedre end de flestes på stranden!". Og de fleste på stranden har ikke en sindssyg fysik. Så lad nu lige være med at ligge ord i munden på mig, tak. Det er ret irriterende nemlig.

Nick187 skrev:Til dit spørgsmål om du kan opbygge muskel og tabe fedt ved et kcalorieunderskud på 500 kcal, så er det stort set umuligt - man kan i teorien godt tage muskel på og tabe fedt på samme tid, men det kræver enten at man er ret overvægtig eller kører meget skræddersyede diæter. Tror det vil være bedre for dig bare at køre en traditionel gang cut med 500 kcal underskud (vil mene du godt kan køre med op til 1000 kcal underskud i starten indtil du har tabt noget mere fedtmasse).
Du vil som MC skriver nok ikke kunne opnå en "muskuløs" sixpack til sommer - men du kan sagtens nå at tabe en god del fedt på de 6 måneder der er indtil strandsæsonen. Vil IMO mene du skal tabe en 15+ kg mere (klart opnåeligt på 6 måneder) og så begynde at bygge noget muskelmasse på vha. et moderat kcaloverskud.
Held og lykke med det mester

MC skrev:Misterhamper skrev:MC skrev:Misterhamper skrev:Nick187 skrev:Til dit spørgsmål om du kan opbygge muskel og tabe fedt ved et kcalorieunderskud på 500 kcal, så er det stort set umuligt
Og jeg har aldrig nævnt en sindssyg fysik. Jeg har nævnt "han vil sagtens kunne få en krop til sommer, der er bedre end de flestes på stranden!". Og de fleste på stranden har ikke en sindssyg fysik. Så lad nu lige være med at ligge ord i munden på mig, tak. Det er ret irriterende nemlig.
Jeg ligger ikke ordene i munden på dig - Men nu efterspørger drengen jo en sixpack, og ikke en average form eller lidt derover. Ja, han kan sagtens smide en masse kg, men hvis han smider for mange vil han få endnu mere løs hud end han har nu, derfor er han nødt til at gøre det lidt ad gangen. Og hvis han skal smide en 10-15 kg, og han højest kan smide omkring 500g om ugen for at ungå for meget løs hud, så kan han kun lige nå at tabe sig det han skal akkurat - Men så bliver det dog uden den sixpack som han efterspørger.

Misterhamper skrev:MC skrev:Misterhamper skrev:MC skrev:Misterhamper skrev:Nick187 skrev:Til dit spørgsmål om du kan opbygge muskel og tabe fedt ved et kcalorieunderskud på 500 kcal, så er det stort set umuligt
Jeg ligger ikke ordene i munden på dig - Men nu efterspørger drengen jo en sixpack, og ikke en average form eller lidt derover. Ja, han kan sagtens smide en masse kg, men hvis han smider for mange vil han få endnu mere løs hud end han har nu, derfor er han nødt til at gøre det lidt ad gangen. Og hvis han skal smide en 10-15 kg, og han højest kan smide omkring 500g om ugen for at ungå for meget løs hud, så kan han kun lige nå at tabe sig det han skal akkurat - Men så bliver det dog uden den sixpack som han efterspørger.
Og pointen er jo at han sagtens kan opbygge muskler imens han smider fedtet. Det er der jo utallige real-life eksempler på overalt på nettet, at det er muligt. Jeg har også selv ligget på samme antal kg, men er stadig blevet størrere og stærkere og sænket min fedtprocent. henover de sidste par måneder. Det er altså ikke så umuligt, som nogen får det til at lyde, fordi det er meget muligt.

MC skrev:Du gør det meget nemmere end det er. Det er egentlig ikke noget jeg vil sidde og diskutere i denne tråd. Synes bare ikke du bør give ham for høje forventninger, for det er meget svært. Hvis det var så nemt som du siger, hvorfor er der så så mange BB atleter der gør brug af bulk/cut approach'et? Og hvordan kan du vide at du ikke har taget fedt på?

Misterhamper skrev:MC skrev:Du gør det meget nemmere end det er. Det er egentlig ikke noget jeg vil sidde og diskutere i denne tråd. Synes bare ikke du bør give ham for høje forventninger, for det er meget svært. Hvis det var så nemt som du siger, hvorfor er der så så mange BB atleter der gør brug af bulk/cut approach'et? Og hvordan kan du vide at du ikke har taget fedt på?
Vægten har stået den samme og jeg har fået størrere muskler. Lidt hovedregning vil godt kunne give dig resultatet, plus mine arme er helt fyldt med veins nu osv. Så der er tabt et par kg fedt. Og der er jo stadig utallige folk, som også har smidt fedt og fået størrere muskler samtidig, på nettet.
Hvor mange bodybuilder-atleter er begyndere? Hvor mange bodybuilder-atleter har en skidt krops-komposition? Hvad er den letteste måde long-term at få en god fysik? Det hele siger vidst lidt sig selv, hvorfor folk benytter sig af bulk og cut.
At gå fra at være lidt flæsket til at få en krop, der er bedre end de fleste folk på stranden (som jo bare er normal-byggede), er næppe at give "for høje forventninger". Selvfølgelig er det muligt.

MC skrev:Misterhamper skrev:MC skrev:Du gør det meget nemmere end det er. Det er egentlig ikke noget jeg vil sidde og diskutere i denne tråd. Synes bare ikke du bør give ham for høje forventninger, for det er meget svært. Hvis det var så nemt som du siger, hvorfor er der så så mange BB atleter der gør brug af bulk/cut approach'et? Og hvordan kan du vide at du ikke har taget fedt på?
Vægten har stået den samme og jeg har fået størrere muskler. Lidt hovedregning vil godt kunne give dig resultatet, plus mine arme er helt fyldt med veins nu osv. Så der er tabt et par kg fedt. Og der er jo stadig utallige folk, som også har smidt fedt og fået størrere muskler samtidig, på nettet.
Hvor mange bodybuilder-atleter er begyndere? Hvor mange bodybuilder-atleter har en skidt krops-komposition? Hvad er den letteste måde long-term at få en god fysik? Det hele siger vidst lidt sig selv, hvorfor folk benytter sig af bulk og cut.
At gå fra at være lidt flæsket til at få en krop, der er bedre end de fleste folk på stranden (som jo bare er normal-byggede), er næppe at give "for høje forventninger". Selvfølgelig er det muligt.
Vil du selv mene at du er nybegynder efter 1½ års træning?
Det er da flot hvis du har formået at tabe fedt samtidig med du har opbygget muskler, men har du talt kalorier af alt du har spist, siden du med sikkerhed kan sige at du har ligget i underskud og taget muskelmasse på? For det er stort set teoretisk umuligt...
Og fordi det har været muligt for dig, er det ikke sikkert det er muligt for ham også - Desuden mener jeg ikke at en normal kropsbygning er over gennemsnittet af hvad du ser på de danske strande. Nogle af dine argumenter holder ikke helt vand, og lugter lidt af at du bare gerne vil virke bedrevidende imo.

Misterhamper skrev:MC skrev:Misterhamper skrev:MC skrev:Du gør det meget nemmere end det er. Det er egentlig ikke noget jeg vil sidde og diskutere i denne tråd. Synes bare ikke du bør give ham for høje forventninger, for det er meget svært. Hvis det var så nemt som du siger, hvorfor er der så så mange BB atleter der gør brug af bulk/cut approach'et? Og hvordan kan du vide at du ikke har taget fedt på?
Vil du selv mene at du er nybegynder efter 1½ års træning?
Det er da flot hvis du har formået at tabe fedt samtidig med du har opbygget muskler, men har du talt kalorier af alt du har spist, siden du med sikkerhed kan sige at du har ligget i underskud og taget muskelmasse på? For det er stort set teoretisk umuligt...
Og fordi det har været muligt for dig, er det ikke sikkert det er muligt for ham også - Desuden mener jeg ikke at en normal kropsbygning er over gennemsnittet af hvad du ser på de danske strande. Nogle af dine argumenter holder ikke helt vand, og lugter lidt af at du bare gerne vil virke bedrevidende imo.
Jeg tæller ikke kalorier, men jeg spiser masser af mad. Og man er stadig lidt begynder efter 1½ år træning, det vil jeg ihvertifald mene.
Om det er teoretisk umuligt gør jo ligemeget, når der er så mange eksempler overalt på nettet af folk der taber fedt og gainer muskelmasse samtidig. En hurtig søgning på T-nation eller bodybuilding.com vil vise det. Real-life eksempler > teoretisk tænkning ifølge mig
En normal kropsbygning er gennemsnittet på strandene (ihvertifald de strande, jeg har besøgt). En normal mængde fedt men med en smule muskler vil være over gennemsnittet.

MC skrev:Ja, men mange af de eksempler du finder på nettet er nok langt fra heeelt clean - Så du kan ikke rigtig "generalisere" på den måde.
Men du skal da være velkommen til at vise mig nogle af alle de eksempler som åbenbart er gået min næse forbi?
Og nej, vil ikke mene du stadig er nybegynder efter 1½ års seriøst træning

bottler skrev:Nick187 skrev:Til dit spørgsmål om du kan opbygge muskel og tabe fedt ved et kcalorieunderskud på 500 kcal, så er det stort set umuligt - man kan i teorien godt tage muskel på og tabe fedt på samme tid, men det kræver enten at man er ret overvægtig eller kører meget skræddersyede diæter. Tror det vil være bedre for dig bare at køre en traditionel gang cut med 500 kcal underskud (vil mene du godt kan køre med op til 1000 kcal underskud i starten indtil du har tabt noget mere fedtmasse).
Du vil som MC skriver nok ikke kunne opnå en "muskuløs" sixpack til sommer - men du kan sagtens nå at tabe en god del fedt på de 6 måneder der er indtil strandsæsonen. Vil IMO mene du skal tabe en 15+ kg mere (klart opnåeligt på 6 måneder) og så begynde at bygge noget muskelmasse på vha. et moderat kcaloverskud.
15kg + mere? så kommer jeg sq til at ligne en som har anorksi. vejer 79 kg og er 187 høj
jeg vil være mega undervægtig

TheFatboy skrev:Nu skal du høre, det er SÅ nemt at tabe sig, at det gør helt ondt! Jeg er selv anti-hardgainer, tager helt vildt let på og har svært ved at tabe mig, men i sommerferien tabte jeg mig 4kg på 2 uger, ved bare - simpelt nok - at sige nej til alle former for usunde kalorier. Slik, chips, ALT! Derudover svømmede jeg hver dag, og levede praktisk taget af havregryn, mælk, kød og salat. 4kg på 2 uger ER muligt, og jeg har et levende bevis på at det ikke bare er midlertidigt, men et varigt vægttab. Det handler bare om at beslutte sig, og skrue KRAFTIGT ned på alt usundt, og i den første periode helst helt holde sig fra det.
Held og lykke med hvad du nu kommer frem til

TheFatboy skrev:bottler skrev:Nick187 skrev:Til dit spørgsmål om du kan opbygge muskel og tabe fedt ved et kcalorieunderskud på 500 kcal, så er det stort set umuligt - man kan i teorien godt tage muskel på og tabe fedt på samme tid, men det kræver enten at man er ret overvægtig eller kører meget skræddersyede diæter. Tror det vil være bedre for dig bare at køre en traditionel gang cut med 500 kcal underskud (vil mene du godt kan køre med op til 1000 kcal underskud i starten indtil du har tabt noget mere fedtmasse).
15kg + mere? så kommer jeg sq til at ligne en som har anorksi. vejer 79 kg og er 187 høj
jeg vil være mega undervægtig
Nu skal du høre, det er SÅ nemt at tabe sig, at det gør helt ondt! Jeg er selv anti-hardgainer, tager helt vildt let på og har svært ved at tabe mig, men i sommerferien tabte jeg mig 4kg på 2 uger, ved bare - simpelt nok - at sige nej til alle former for usunde kalorier. Slik, chips, ALT! Derudover svømmede jeg hver dag, og levede praktisk taget af havregryn, mælk, kød og salat. 4kg på 2 uger ER muligt, og jeg har et levende bevis på at det ikke bare er midlertidigt, men et varigt vægttab. Det handler bare om at beslutte sig, og skrue KRAFTIGT ned på alt usundt, og i den første periode helst helt holde sig fra det.

bottler skrev:Ja, men jeg synes det lyder helt åndssvægt meget med 15kg, jeg er 23 kg undervægtig i forhold til min højde. min BF% ligger på 18.5% ifølge måleren i centret.

Misterhamper skrev:TheFatboy skrev:Nu skal du høre, det er SÅ nemt at tabe sig, at det gør helt ondt! Jeg er selv anti-hardgainer, tager helt vildt let på og har svært ved at tabe mig, men i sommerferien tabte jeg mig 4kg på 2 uger, ved bare - simpelt nok - at sige nej til alle former for usunde kalorier. Slik, chips, ALT! Derudover svømmede jeg hver dag, og levede praktisk taget af havregryn, mælk, kød og salat. 4kg på 2 uger ER muligt, og jeg har et levende bevis på at det ikke bare er midlertidigt, men et varigt vægttab. Det handler bare om at beslutte sig, og skrue KRAFTIGT ned på alt usundt, og i den første periode helst helt holde sig fra det.
Det der er altså teoretisk umuligt! Teorien siger, at det kun er ½ kg fedt om ugen, du kan smide, så de små røverhistorier der må du længere ud på landet med!!!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster