Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69535 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Men det er derfor jeg får stagnation i perioder?

Wermuth skrev:Hvad så, hvis jeg er ligeglad med styrkemæssig fremgang, og bare vil have masse? Er det det samme?

Wermuth skrev:Hvad så, hvis jeg er ligeglad med styrkemæssig fremgang, og bare vil have masse? Er det det samme?

Biggalow skrev:Interresant post
Thomas Jagd:
Udover det du har forklaret, hvad for nogle negative virkninger kan konstant faliure træning udsætte kroppen for?
Jeg tænker især på led eller nerve systemet.
Grunden til at jeg spørg er dels fordi jeg blev spurgt for nogle dage siden omkring failure træning og da jeg ikke kunne huske at jeg havde læst nogle artikler eller lign. kunne jeg ikke svare på spørgsmålet.

PBH skrev:Angående failure, syntes jeg har læst et sted at det er godt at træne, til failure 1 uge 14 dage inden en Dekon uge da det skulle, have et positive virkning vedr Hypertrophi?

Wermuth skrev:Mange tak for inputsne.
Men Dekon uge, hvad er det ?

junjer skrev:så f.eks ang i HST er de sidste 2 ugers ex træning? nogle som har erfaring? skulle det give ekstre, eller er det klogest at stoppe efter de 6 uger deload og igang igen?

seppppp skrev:tja jeg træner crossfit og der skal man næsten altid træne til failure, der er mange der stadig oplever stor fremgang. har dog ikke trænet det så lang tid endnu så har ikke personlig erfaring.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster