Bruger login







Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!


Statistik

Vi har 65728 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er peinoin

Vores medlemmer har i alt skrevet 2049585 indlæg i 100422 emner

1 nye indlæg i dag


Online
I alt: 1088
Medlemmer: 4
Skjulte: 0
Gæster: 1084

Følg bodybuilding.dk på

Lær at score :D

Udskriv emne


Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic





http://www.mastergroup.dk/webinar/?id=106

Her kan du melde dig til et webinar hvor du lærer at score :)

Mange kender det også som "The Game" :roll: Men det her virker virkelig :D

Exsempel: http://www.youtube.com/watch?v=vRVltsDvcoU

Manges ego er for stort til det her og de vil ikke indrømme de ikke er gode med piger, det vil jeg, også derfor jeg skal i byen med de her gutter i sommerferien :D

Ellers kan i bare melde jer for sjov, de her gutter er god underholdning =D>

+ mini guide http://www.leveluplife.dk/blog/?p=17

Håber virkelig i gider (hvem vil ikke score? :mrgreen: ) :)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 229
Tilmeldt: 27. jun 2006, 09:05
Geografisk sted: Sjælland
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Ham der Neil som står for LevelUpLife lyder som den største opblæste nar jeg længe har hørt om.
Jeg kender ham ikke og har kun hørt ham på nettet, men jeg var så til gengæld også ved at brække mig efter 20 sekunder #-o

Og hvad viser det youtubeklip der?
Kan godt jeg ikke forstår det helt, men for mig viser det bare en dreng som scorer en tilfældig pige et sted i byen. Hvis man kan det er man så kvalificeret til at guide andre mænd i at score? :roll:
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2294
Tilmeldt: 20. jun 2006, 13:45
Geografisk sted: Sydney, Australien
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg indrømmer da blankt, at jeg ikke er god til det med piger, men det vil da aldrig få mig til at tage et kursus i at "score" #-o

Hvad giver du så for det? 1000 kr?
Synnejye!
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2141
Tilmeldt: 24. jan 2008, 16:32
Geografisk sted: Amager
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 97.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 160.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



ThaChamp skrev:Mange kender det også som "The Game" :roll: Men det her virker virkelig :D


Det gør The Game også :wink:

Men som så meget andet af den slags, er det kun sjovt mens det er nyt. Jeg havde dog meget glæde af The Game, men det var primært fordi, det er en sjov bog at læse.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Chill guys.

The Game handler ikke om blot om teknikker og tricks til at score. Det handler primært om at blive god til at være "natural". Det vil sige, at man ikke er bange for at starte en samtale med hvilken som helst pige, uanset hvor man er, og hvor lækker hun er. Det handler om at indse, at man ikke behøver købe drinks til en pige for at vinde hendes kærlighed. Det handler om at indse, man selv er en fantastisk person. Det handler om at lære at håndtere socialt pres. Det handler om at få det maksimale ud af livet.

Hvis man føler, man allerede har alle disse kvaliteter, har man allerede et lækkert naturligt "game". Hvis man derimod føler, man mangler nogle af de kvaliteter, vil man ofte kunne udvikle sig ved at engagere sig lidt i Spillet.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010
 
Reputation point: 573
 
Indlæg: 22937
Tilmeldt: 26. jun 2005, 20:35
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



TheCzech skrev:Chill guys.

The Game handler ikke om blot om teknikker og tricks til at score. Det handler primært om at blive god til at være "natural". Det vil sige, at man ikke er bange for at starte en samtale med hvilken som helst pige, uanset hvor man er, og hvor lækker hun er. Det handler om at indse, at man ikke behøver købe drinks til en pige for at vinde hendes kærlighed. Det handler om at indse, man selv er en fantastisk person. Det handler om at lære at håndtere socialt pres. Det handler om at få det maksimale ud af livet.

Hvis man føler, man allerede har alle disse kvaliteter, har man allerede et lækkert naturligt "game". Hvis man derimod føler, man mangler nogle af de kvaliteter, vil man ofte kunne udvikle sig ved at engagere sig lidt i Spillet.


Word, det er en investering i så mange andre ting i livet også egentlig :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1437
Tilmeldt: 2. apr 2006, 17:46
 
Træner her: Performance Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (13)
Kostplan: Vis kostplan



Lassah: Jeg kan godt lide ham :) Video viser bare det kan lade sig gøre :wink: Jeg ved ikke med dig, men jeg kan ikke gå op til en helt tilfældig pige og score hende på gaden foran alle hendes venner :)

vQlse: Arhh, et par tusind mere for en weekend :)

Karl Æg: Ja selvfølgelig gør det, men det er ikke rutiner osv. Det her er mere naturligt synes jeg :)

Og ja, det er rigtig god bog :)

TheCzech: Tak for det gode indlæg, det er præcis det jeg mener med gamet :) De fleste drenge jeg har fortalt det om, siger de ikke rigtigt vil, fordi så skulle man jo indrømme man var dårlig til det først :wink:

R0mme1: Ja, det er også meget personlig udvikling, selvværd, selvtillid og generelt at leve livet :)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 229
Tilmeldt: 27. jun 2006, 09:05
Geografisk sted: Sjælland
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Jeg må erklære mig meget enig med TheCzech! Det er absolut noget man kan lære meget af og det kan sagtens være meget mere end blot at score - jeg ser det som selvudvikling og har mange flere aspekter af det.
Brugeravatar

Moderator
 
Reputation point: 55
 
Indlæg: 6079
Tilmeldt: 4. okt 2006, 10:51
Geografisk sted: København
 
Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 302.50
- Dødløft: 292.50
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



det er lige så meget at lære social dynamik og selvudvikling... når man har styr på det skal der ikke meget til for at kunne charme
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 23
Tilmeldt: 25. feb 2008, 14:46
Geografisk sted: Nørresundby
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



ThaChamp skrev:Lassah: Jeg kan godt lide ham :) Video viser bare det kan lade sig gøre :wink: Jeg ved ikke med dig, men jeg kan ikke gå op til en helt tilfældig pige og score hende på gaden foran alle hendes venner :)



Vi er alle heldige en gang imellem. Jeg synes bare ikke han kan kalde sig score-guru fordi han formår at score en tilfældig pige i byen.

Der er forskel på "The Game" og så LevelUpLife ikk?
Er The Game ikke skrevet af en udenlandsk "guru"?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2294
Tilmeldt: 20. jun 2006, 13:45
Geografisk sted: Sydney, Australien
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



lassah skrev:Vi er alle heldige en gang imellem. Jeg synes bare ikke han kan kalde sig score-guru fordi han formår at score en tilfældig pige i byen.

Forskellen er jo bare, at han kunne lave sådan en video, hver gang han er i byen..
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 363
Tilmeldt: 14. jun 2007, 19:36
Geografisk sted: Aalborg
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



hulck skrev:
lassah skrev:Vi er alle heldige en gang imellem. Jeg synes bare ikke han kan kalde sig score-guru fordi han formår at score en tilfældig pige i byen.

Forskellen er jo bare, at han kunne lave sådan en video, hver gang han er i byen..


Det kunne jeg også. Og det kunne mindst 10 af mine venner også. Hvad med de 5 gange i løbet af aftenen hvor det ikke lykkedes?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2294
Tilmeldt: 20. jun 2006, 13:45
Geografisk sted: Sydney, Australien
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Helt ærligt drenge, hvis man først skal "oplæres" i the game eller leveluplife (uh så fancy et navn) før man kan opføre sig "naturligt" og afslappet foran kvinder, så har man altså problemer...
Personligt så synes jeg at det er sådan lidt småynkeligt, desuden så er det da også utroligt nedgørende overfor kvinder?
Sidst rettet af Odysseus 11. jun 2008, 13:08, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2706
Tilmeldt: 25. sep 2007, 23:22
 
Træner her: Power Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Odysseus skrev:Helt ærligt drenge, hvis man først skal "oplæres" i the game eller leveluplife (uh så fancy et navn) før man kan opføre sig "naturligt" og afslappet foran, så har man altså problemer...
Personligt så synes jeg at det er sådan lidt småynkeligt, desuden så er det da også utroligt nedgørende overfor kvinder?


Jeg synes selv at jeg er blevet bedre til at omgå med andre mennesker, efter at have læst The game(Halvvejs kun hehe). Det har f.eks. gjort mig mere opmærksom på andre personer.
Husk at ikke er ligegode til at omgå med andre mennesker ;)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1437
Tilmeldt: 2. apr 2006, 17:46
 
Træner her: Performance Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (13)
Kostplan: Vis kostplan



Det er skam heller ikke for at gøre mig bedre end andre Romme1, men altså man lærer jo netop sådanne ting ved at omgåes rigtige mennesker, og være udadvendt istedet for at sidde derhjemme og læse en bog?
Men jeg har heller ikke læst "The Game", så det er jo bare min egen subjektive holdning, og jeg vil da heller ikke afvise at jeg kunne lære noget, men det tiltaler mig bare ikke rigtigt :)
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2706
Tilmeldt: 25. sep 2007, 23:22
 
Træner her: Power Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Odysseus skrev:Det er skam heller ikke for at gøre mig bedre end andre Romme1, men altså man lærer jo netop sådanne ting ved at omgåes rigtige mennesker, og være udadvendt istedet for at sidde derhjemme og læse en bog?
Men jeg har heller ikke læst "The Game", så det er jo bare min egen subjektive holdning, og jeg vil da heller ikke afvise at jeg kunne lære noget, men det tiltaler mig bare ikke rigtigt :)


dem der praktisere det sider satme heller ikke hjemme og læser som en anden nørd.... de gør netop som du siger med at tage ud for at øve sig... hver weekend og i hverdagene. i bussen og i gågaden....
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 23
Tilmeldt: 25. feb 2008, 14:46
Geografisk sted: Nørresundby
 
Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hey..

Er der ikke en som kan smide et link, hvor man kan købe bogen "the game"?? Tak..
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 380
Tilmeldt: 1. maj 2007, 18:05
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Buzz01 skrev:Hey..

Er der ikke en som kan smide et link, hvor man kan købe bogen "the game"?? Tak..


søg på google skulle være mærkeligt hvis du ikke kunne finde den der? :)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1328
Tilmeldt: 21. nov 2007, 15:14
Geografisk sted: Hillerød
 
Træner her: Hillerød Fysioterapi & Træningscenter
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Hejsa,

'Spillet' kan købes på SAXO.com i hardback udgave til 238,-

Har selv kone og børn, men synes stadig det kunne være interessant læsning - men må vel godt flirte lidt :wink:
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 92
Tilmeldt: 26. aug 2007, 19:18
Geografisk sted: Hornslet
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



BBA skrev:Hejsa,

'Spillet' kan købes på SAXO.com i hardback udgave til 238,-

Har selv kone og børn, men synes stadig det kunne være interessant læsning - men må vel godt flirte lidt :wink:


sjovt du kommer fra hronslet, der kommer hele min familie fra :)
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 1328
Tilmeldt: 21. nov 2007, 15:14
Geografisk sted: Hillerød
 
Træner her: Hillerød Fysioterapi & Træningscenter
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Odysseus skrev:Helt ærligt drenge, hvis man først skal "oplæres" i the game eller leveluplife (uh så fancy et navn) før man kan opføre sig "naturligt" og afslappet foran kvinder, så har man altså problemer...
Personligt så synes jeg at det er sådan lidt småynkeligt, desuden så er det da også utroligt nedgørende overfor kvinder?


Du er ret glad for at have kontante holdninger til emner, du ikke ved noget om, hva?

Hvad er der nedgørende ved det? Man sætter sig ind i hvordan social interaktion foregår og prøver at forstå, hvordan man kan blive bedre til at skabe social kontakt. Hvordan adskiller det sig fra al muligt andet selvhjælp?

Odyseus skrev:Det er skam heller ikke for at gøre mig bedre end andre Romme1, men altså man lærer jo netop sådanne ting ved at omgåes rigtige mennesker, og være udadvendt istedet for at sidde derhjemme og læse en bog?


Så din indledende kommentar, der sagde, at dem dem der læser den slags er ynkelige, var bare din måde at tale pænt om andre på? Desuden lader det ikke helt til at være gået op for dig, at mange mænd ikke er et kæmpe jern med selvtillid nok til

Odyseus skrev:Men jeg har heller ikke læst "The Game", så det er jo bare min egen subjektive holdning, og jeg vil da heller ikke afvise at jeg kunne lære noget, men det tiltaler mig bare ikke rigtigt


Jeg forstår det ikke rigtig. Du har ikke læst bogen og ved ikke rigtig hvad den handler om, men alligevel tiltaler den dig ikke? Det hænger da ikke sammen. Man kan da ikke have holdninger til ting man ikke kender til og forstår. Lære og forståelse af social dynamik er i øvrigt meget spændende læsning for de uindviede, og jeg er ret sikker på, at alle vil kunne lære noget af "Spil"-teori. Også dig :wink:
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Hvad har manden, der har skrevet The Game af baggrund?

Men altså det giver da sig selv, at man skal være naturlig og afslappet. Kommer man 100% længst med :)
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 80
 
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 9. jan 2005, 13:00
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Unifitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Karl Æg skrev:
Odysseus skrev:Helt ærligt drenge, hvis man først skal "oplæres" i the game eller leveluplife (uh så fancy et navn) før man kan opføre sig "naturligt" og afslappet foran kvinder, så har man altså problemer...
Personligt så synes jeg at det er sådan lidt småynkeligt, desuden så er det da også utroligt nedgørende overfor kvinder?


Du er ret glad for at have kontante holdninger til emner, du ikke ved noget om, hva?

Hvad er der nedgørende ved det? Man sætter sig ind i hvordan social interaktion foregår og prøver at forstå, hvordan man kan blive bedre til at skabe social kontakt. Hvordan adskiller det sig fra al muligt andet selvhjælp?

Odyseus skrev:Det er skam heller ikke for at gøre mig bedre end andre Romme1, men altså man lærer jo netop sådanne ting ved at omgåes rigtige mennesker, og være udadvendt istedet for at sidde derhjemme og læse en bog?


Så din indledende kommentar, der sagde, at dem dem der læser den slags er ynkelige, var bare din måde at tale pænt om andre på? Desuden lader det ikke helt til at være gået op for dig, at mange mænd ikke er et kæmpe jern med selvtillid nok til

Odyseus skrev:Men jeg har heller ikke læst "The Game", så det er jo bare min egen subjektive holdning, og jeg vil da heller ikke afvise at jeg kunne lære noget, men det tiltaler mig bare ikke rigtigt


Jeg forstår det ikke rigtig. Du har ikke læst bogen og ved ikke rigtig hvad den handler om, men alligevel tiltaler den dig ikke? Det hænger da ikke sammen. Man kan da ikke have holdninger til ting man ikke kender til og forstår. Lære og forståelse af social dynamik er i øvrigt meget spændende læsning for de uindviede, og jeg er ret sikker på, at alle vil kunne lære noget af "Spil"-teori. Også dig :wink:


Du er ret glad for at kommentere alt hvad jeg siger?

Og jo, jeg ved godt hvad "The Game" er, se evt selv hvordan et stort dansk community beskriver det, "The game" er kodeordet for videnskaben at forføre kvinder.

Altså det spiller på at lære at forføre kvinder, det samme går igen inde på leveluplife, hvis den slags ikke er småynkeligt så ved jeg ikke hvad det er!
Emnet her hedder "Lær at score", Karl Æg, nu må du simpelthen lade være med at lege "rasmus modsat", er det ikke det du kalder det?

Du kan udemærket forstå hvad jeg skriver, dine spørgsmål svarer næsten sig selv, hvis du gider læse mit indlæg, og være bare en smule objektiv!

Og jo, jeg synes at litteratur og kurser, som er baseret på at lære enten læsere eller kursister at "score" er ynkelige og en smule kvindenedgørende, er det så svært at affinde sig med?
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2706
Tilmeldt: 25. sep 2007, 23:22
 
Træner her: Power Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



schulz skrev:Hvordan scorer man Dennis Wolf?


Du spørger da bare Karl Æg, han ved alt.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2706
Tilmeldt: 25. sep 2007, 23:22
 
Træner her: Power Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



schulz skrev:Hvordan scorer man Dennis Wolf?


En stor steak, der er medium stegt og så noget fiskeline... :mrgreen:
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 80
 
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 9. jan 2005, 13:00
Geografisk sted: Aalborg
 
Træner her: Unifitness
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



8800 skrev:
schulz skrev:Hvordan scorer man Dennis Wolf?


En stor steak, der er medium stegt og så noget fiskeline... :mrgreen:


Så er du godt på vej ja!
Hvis du vil have gevinst første aften kunne du også tilbyde ham en gratis afblegning af håret, med dertilhørende hovedbundsmassage.
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2294
Tilmeldt: 20. jun 2006, 13:45
Geografisk sted: Sydney, Australien
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



lassah skrev:
8800 skrev:
schulz skrev:Hvordan scorer man Dennis Wolf?


En stor steak, der er medium stegt og så noget fiskeline... :mrgreen:


Så er du godt på vej ja!
Hvis du vil have gevinst første aften kunne du også tilbyde ham en gratis afblegning af håret, med dertilhørende hovedbundsmassage.


Eller et engelskkursus :D
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2706
Tilmeldt: 25. sep 2007, 23:22
 
Træner her: Power Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan



Odysseus skrev:Du er ret glad for at kommentere alt hvad jeg siger?


Overhovedet ikke. Jeg kommenterer og retter, når folk udtaler sig om noget de ikke har forstand på for at afklare misforståelser.

Odysseus skrev:Og jo, jeg ved godt hvad "The Game" er, se evt selv hvordan et stort dansk community beskriver det, "The game" er kodeordet for videnskaben at forføre kvinder.

Altså det spiller på at lære at forføre kvinder, det samme går igen inde på leveluplife, hvis den slags ikke er småynkeligt så ved jeg ikke hvad det er!
Emnet her hedder "Lær at score", Karl Æg, nu må du simpelthen lade være med at lege "rasmus modsat", er det ikke det du kalder det?


Igen, hvorfor er det ynkeligt? Hvis jeg nu kan score en masse 5'ere og 6'ere uden hjælp fra "Spil"-teori men ikke 8'ere og 9'ere, er det vel en ærlig sag at finde en måde at komme til det på. Er der ikke et ordsprog der hedder: "All is fair in love and war"? Som navnet indikerer, så er det et spil, og "Spil"-teori er en række redskaber til at blive bedre til at spille det. Er det også ynkeligt når chefer går til kurser for at blive bedre til ledelse eller sekretærer tager kurser for at blive bedre til at betjene deres pc'er? Er det ynkeligt at læse kogebøger for at blive bedre til at lave mad?

Du har misforstået et eller andet. Jeg kan vel næppe være den der nægter at forstå, når det er dig der udtaler dig ud over evne?

Odyseus skrev:Du kan udemærket forstå hvad jeg skriver, dine spørgsmål svarer næsten sig selv, hvis du gider læse mit indlæg, og være bare en smule objektiv!


Udenomssnak og uden relevans for noget som helst. Jeg har læst dit indlæg og kommenteret meget konkret på det. Hvis du mener jeg har misforstået noget, må du jo uddybe.

Odyseus skrev:Og jo, jeg synes at litteratur og kurser, som er baseret på at lære enten læsere eller kursister at "score" er ynkelige og en smule kvindenedgørende, er det så svært at affinde sig med?


Overhovedet ikke, det står skam for egen regning. Det har dog rod i din uvidenhed om emnet, og jeg synes det er besynderligt at udtale sig så skråsikkert om noget man ikke kender til og forstår. Men din uvidenhed kan jeg nok desværre ikke afhjælpe det helt store. Desuden er det stadig i skarp kontrast og meget selvmodsigende med:

Det er skam heller ikke for at gøre mig bedre end andre
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Odysseus skrev:Du spørger da bare Karl Æg, han ved alt.


Helt ærligt, hvis du ikke kan lide at folk er skeptiske over for det du siger, hvad laver du så på et debatforum?
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator
 
Reputation point: 710
 
Indlæg: 15068
Tilmeldt: 26. maj 2005, 23:14
Geografisk sted: Østerbro
 
Træner her: The Gym
 
Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan



Prøv nu at høre her cykeldreng, hvis du nu kunne komme ned fra din høje hest, og lade være med at stoppe dig med alverdens euforiserende stoffer, og derved fortrænge disse vrangforestillinger som du tydeligvis har, så kunne vi måske føre en saglig debat!
Og jo mit sprog er ikke pænt nu, men det er sjovt som du ALTID, i ALLE tråde ved bedre end andre, og farer op hvis du føler at du lige kan "bidrage" med lidt mere end andre.

Og ved at du kalder kvinder for "5'ere" og "6'ere" så objektiviserer du dem jo også, det er da omend noget, umodent! Men igen saver du den gren over som du sidder på.

Og nej jeg har ikke læst den bog, da jeg ved hvad den handler om, og det tiltaler mig ikke!
Du kan kalde det "social interaktion", hvilket det også er, men motivet for det er jo ynkeligt!
Vær nu en rigtig mand, og tro på dig selv istedet for at ty til den slags! Hvis kvinder vidste at i læste den slags ville de dø af grin over jer....

Okay Karl Æg? PUSH IT! STFU #-o
Brugeravatar
 
Reputation point: 0
 
Indlæg: 2706
Tilmeldt: 25. sep 2007, 23:22
 
Træner her: Power Gym
 
Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan


Næste

Tilbage til Off topic




Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 138 gæster