Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69535 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lithium skrev:Kæmperen skrev:Fin rapport Lith.
Jeg tror dette går hen og bliver mit første strukturerede program nogensinde. Forventer at starte op omkring 1. september.
Jeg har lige et par spørgsmål:
Hvordan fungerer pogrammet sammen med konditionstræning? Jeg håber nemlig på at jeg er begyndt at løbe til den tid, ellers vil jeg i hvertfald cykle en del.
Kan flies skiftes ud? Jeg synes det er en skod øvelse og får til problemer med mine skuldre af den.
Jeg tror ikke jeg vil anbefale sheiko som din først cycle Kæmper - den er simpelthen for led restitutionsmæssigt - især når man tænker på hvad du skal lave af cardio udover.
Kan du ikke prøve at skrive hvordan du vil træne ? hvilke dage vægte ? hvilke dage cykel, svøm, løb, forhindringsbane osv ?
Så må vi prøve at sætte det sammen i forhold til de mål du gerne vil nå og den tid du vil bruge/dine restituive evner.
Men ellers kan flies sagtens skiftes ud med anden tilsvarende hjælpeøvelse - det er ikke så vigtigt, man kan f.eks køre 5x10 Paused DB benchpress i stedet.

Lithium skrev:Friche skrev:Flyes skulle jo bruges som en slags restittutionsøvelse pga den høje bænkvolumen. Men hvis den driller i skulderen så skal den selvfølgelig ikke med
Det kan DB- presses vel også bruges til tænker jeg - bare man kører ganske light weight. Jeg havde også lidt probs i starten jeg kørte flies men nu har jeg vænnet mig til dem så de får muligvis lov at blive i den comp. cycle jeg starter på snart

Lithium skrev:Kæmperen skrev:Lithium skrev:Kæmperen skrev:Fin rapport Lith.
Jeg tror dette går hen og bliver mit første strukturerede program nogensinde. Forventer at starte op omkring 1. september.
Jeg har lige et par spørgsmål:
Hvordan fungerer pogrammet sammen med konditionstræning? Jeg håber nemlig på at jeg er begyndt at løbe til den tid, ellers vil jeg i hvertfald cykle en del.
Kan flies skiftes ud? Jeg synes det er en skod øvelse og får til problemer med mine skuldre af den.
Jeg tror ikke jeg vil anbefale sheiko som din først cycle Kæmper - den er simpelthen for led restitutionsmæssigt - især når man tænker på hvad du skal lave af cardio udover.
Kan du ikke prøve at skrive hvordan du vil træne ? hvilke dage vægte ? hvilke dage cykel, svøm, løb, forhindringsbane osv ?
Så må vi prøve at sætte det sammen i forhold til de mål du gerne vil nå og den tid du vil bruge/dine restituive evner.
Men ellers kan flies sagtens skiftes ud med anden tilsvarende hjælpeøvelse - det er ikke så vigtigt, man kan f.eks køre 5x10 Paused DB benchpress i stedet.
Jeg har ikke lagt mit træningsskema for september endnu, bl.a. fordi jeg ligger i eksamensperiode og ikke er helt klar over, hvad der bliver tid til.
Men tre gange styrketræning om ugen burde jeg kunne klare.
Hvis jeg kan løbe, bliver det en rolig opstart, med løb tre gange om ugen, med lav intensitet.
Svømning én gang om ugen. Det bliver hver mandag morgen.
Håber på at kunne cykle ca. en time, to gange om ugen. Men den er stadig meget usikker.
Burde jeg ikke kunne klare programmet??
Måske kan du godt klare det, men alt det squat tager altså livet af dine ben så du skal lytte meget til kroppen undervejs og skære ned på cykel/løb/svøm hvis det bliver for meget -
Men nu er dine max jo heller ikke så høje så - no offence Kæmperså det er ikke sikkert at du bliver så kvæstet alligevel
![]()
Har du aldrig prøvet en almindelig lineær cyclus før ? det ville jeg nok starte med. Hvis aldrig du har kørt efter progression før vil du stadigvæk opleve heftig fremgang bare af at få planlagt vægtene/peakingtidspunktet ordentlig.

Kæmperen skrev:Poliquin: Tak for rådet. Jeg har aldrig kørt Goodmornings, så det var måske en idé.

Poliquin skrev:Kæmperen skrev:Poliquin: Tak for rådet. Jeg har aldrig kørt Goodmornings, så det var måske en idé.
GM er en ganske god øvelse til bagkæden, men måske bare lige svær nok at starte med i en ny cyklus. Vil mene du skal have styr på teknikken på dine øvelser inden Sheiko begyndelse

Kæmperen skrev:Poliquin skrev:Kæmperen skrev:Poliquin: Tak for rådet. Jeg har aldrig kørt Goodmornings, så det var måske en idé.
GM er en ganske god øvelse til bagkæden, men måske bare lige svær nok at starte med i en ny cyklus. Vil mene du skal have styr på teknikken på dine øvelser inden Sheiko begyndelse
Det var også det jeg tænkte. SLDL kender jeg allerede
Men på den anden side har jeg jo en lille måned til at lære teknikken i.

StefDue skrev:Hvor taster man andre tal ind end BP, DL og squat? :S
måske har jeg bare ikke fanget det!
Ellers rigtig flot fremgang. Det vil jeg prøve når jeg er færdig med mit igangværende program

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster