Mange forstår ikke, hvorfor jeg ikke bare spiser rundstykker søndag morgen, når de nu ER på bordet.
Og hvorfor jeg ikke bare engang imellem spiser kage eller slik.
Får tit ad vide, at jeg er alt for fanatisk med mad,
og at det ikke er "normalt" at spise på den måde jeg gør. Selvom jeg forklarer grundigt om, hvor højt jeg går op i min træning og sundhed, og hvorfor, er det kun meget få der kan forstå det.
Jeg spiser for langt det meste, kun den mad jeg selv laver. Fordi jeg ved hvad der er i, og størrelsen af måltiderne er afmålt, så mit energiniveau kommer til at passe. Jeg spiser selvfølgelig også indimellem andre menneskers mad, men jeg spørger altid hvad de har kommet i, for jeg vil helst ikke indtage noget der har en negativ effekt på min krop.
Jeg spiser altid efter en kostplan.
Hver eneste måltid er afvejet. Undtagen når jeg engang imellem tar mig den frihed, at spise et snydemåltid.
Jeg har bestemte makronutrient fordelinger, som jeg går efter.
Har stortset også altid mad med når jeg skal et eller andet.
Ved ikke om i kender det, at få disse kommentarer om jeres kost. Men jeg får dem i hvert fald tit.
Men vil lige være sikker på at jeg ikke ER gået for langt med kosten. Det er efterhånden svært at vurdere selv, kender nemlig ingen der træner seriøst, og spiser fornuftigt.
Men efter min egen mening, synes jeg da ikke jeg er gået for vidt. Jeg vil bare gerne være et sundt menneske