Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Moth skrev:man kan ikke flyve..

Misterhamper skrev:Moth skrev:man kan ikke flyve..
Det kan pingviner heller ikke

Karl Æg skrev:Misterhamper skrev:Moth skrev:man kan ikke flyve..
Eller strudse, emuer og kiwier for den sags skyld. Humlebier kan teknisk set heller ikke, men det er en anden snak

Vognbjerg. skrev:Karl Æg skrev:Misterhamper skrev:Moth skrev:man kan ikke flyve..
Eller strudse, emuer og kiwier for den sags skyld. Humlebier kan teknisk set heller ikke, men det er en anden snak
Humlebier kan godt vil jeg li indskyde
Det er noget med den rotation de laver med vingerne så vidt jeg husker... skaber en opdrift så de ka holde sig oppe

Karl Æg skrev:Vognbjerg. skrev:Karl Æg skrev:Misterhamper skrev:Moth skrev:man kan ikke flyve..
Humlebier kan godt vil jeg li indskyde
Det er noget med den rotation de laver med vingerne så vidt jeg husker... skaber en opdrift så de ka holde sig oppe
Bemærk netop derfor, det kægt indsatte "teknisk set" i min post

Smeden skrev:Hvor er det folk har det med at humlebien teoretisk set ikke kan flyve fra? Der er en eller anden alkoholiker der engang har regnet ud, forkert må det formodes, at den ikke kan, hvad der jo er helt tåbeligt, da den med al tydelighed flyver helt fortræffeligt.

JaU.DK skrev:Ja som sagt Yates row er konge, men pullup/pulldown er nu heller ik værst- evt suppleret med noget straight arm pulldown.
Men lige et sidespor, - var det ikke dig der havde planer om at stille op om 4 år?

JaU.DK skrev:Sys det lyder lidt vildt, da du som du selv siger først skal lære alt om træning og kost osv. PÅ 4 år skal du nå at opbygge ret meget muskelmasse, evt prøve at cutte ned en gang før konkurrencen så du har styr på det. - men det er da muligt med de rette gener og engagement, så held og lykke

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster