Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag

Ulvene skal findes blandt:
Desler
hjælpervenner
Muskelpianisten/darkthrone
PumpToAchieve
WALLE/Viggoermig
Desler, som også er ny, har været mere aktiv over hele dagen, og kunne i større grad ligne en nybegynder der har fået besked på at huske at skrive noget hist og her.
Det her lugter virkeligt at forsøg på at spewe Delser villa. Ved at FreddyB staver hans navn forkert, "Drelser", skal vi tro at de ikke er sammenkædet(fordi man kan jo godt stave sine medulves navne). I samme indlæg, staver han også TheGunShows navn forkert "The Gun Show", som vi ved er villa( så vi kan lave den der 2+2 tankegang, med at hvis han staver TGSs navn forkert, som er villa, så må Desler også være villa, når han heller ikke kan stave hans navn rigtigt).
Her skriver FreddyB også alles navne korrekt, og med brug af forkortelser:
Det er selvfølgelig smart at få fokus over på mig, når så mange mener at du er ulv. TGS peekede mig som ulv ud af det blå 10 min inden EOD, meget ulvet opførsel IMO og måske det der fik ham dræbt.
Du stavede også mit navn forkert ... er du ulv!?
Båttibilter skrev:
Hvis FreddyB er ulv, er jeg helt hooked på at Desler og Muskelpianisten også er.
Så har du jo allerede fundet 3 ulve - det bliver et kort spil.

Niller_ skrev:Vi skal lynche donlauge i aften. Er ret sikker.
her er ulvene:
mharritz
donlauge
de sidste to er svære men tror den ene er
muskel
jeg har også lidt andets, men btb talte godt for ham flere gange
villa:
viggo
valeur
hjælpevenner
og mig
resten er usikkert.

Niller_ skrev:Vi skal lynche donlauge i aften. Er ret sikker.
her er ulvene:
mharritz
donlauge
muskel
villa:
viggo
valeur
hjælpevenner
og mig
resten er usikkert.

DonLauge skrev:Peek B:
N0 = TGS
N1 = Valeur
Ergo ValeurValeur er nu cleared.

andreas7074 skrev:DonLauge skrev:Peek B:
N0 = TGS
N1 = Valeur
Nej han er ikke. Der er en corrupted villagerulv, men vi må anse ham som "mest" clear lige pt, da chancen for at han er ulv kun er 1/resterende spillere.
Derudover så godt arbejde i går af BTB. Han pressede godt på, og det var det rigtige valg. I dag skal vi således se på FreddyB's posts, og se om han semi-spewer nogle af sine kammerater.

andreas7074 skrev:andreas7074 skrev:DonLauge skrev:Peek B:
N0 = TGS
N1 = Valeur
Nej han er ikke. Der er en corrupted villagerulv, men vi må anse ham som "mest" clear lige pt, da chancen for at han er ulv kun er 1/resterende spillere.
Derudover så godt arbejde i går af BTB. Han pressede godt på, og det var det rigtige valg. I dag skal vi således se på FreddyB's posts, og se om han semi-spewer nogle af sine kammerater.
Corrupted ulv, selvfølgelig.
Cursed Villager (Modifikation tilsat til en tilfældig indbygger, excl. Seer, der gør at denne peekes til at være ulv. Spilleren ved ikke at han er Cursed.)

Jeg fatter slet ikke, hvorfor vi ikke skulle lynche BTB i nat. Han er jo åbenlys ulv, når han kørte den strategi, han gjorde i går. Jf. min analyse i går, så er MP ulv, hvis han ikke kommer mere på banen. Det er for underligt, at han pludselig er så tavs. Han vil tydeligt have fokus væk fra sig selv.
MP, du giver bare igen. Det er fair nok, du er trods alt kendt for at sprede hagl.
Drelser bliver mere og mere ulv i min optik. Han er super inaktiv, og han skriver kun få gange i løbet af dagen. Han oplever i øjeblikket på at han er ny i gamet. Og bare læser med fra side linjen.. Hans 2. post i dag er at stemme på mig uden nogen form for argumentation.
Okay. Det er håbløst det her, selvom i er forkert på den. Jeg er afklaret med, at jeg bliver lynchet i aften. Men for hulen, hvor er det deprimerende at spille med brugere Desler og Walle, der er så inaktive og når de endelig kommer frem, så er det kun med en vote.

Valeurvaleur skrev:Jeg er indbygger - og nu er mine dage talte pga. BTB's peek. Such is life.
En af Freddy's første posts igår:Jeg fatter slet ikke, hvorfor vi ikke skulle lynche BTB i nat. Han er jo åbenlys ulv, når han kørte den strategi, han gjorde i går. Jf. min analyse i går, så er MP ulv, hvis han ikke kommer mere på banen. Det er for underligt, at han pludselig er så tavs. Han vil tydeligt have fokus væk fra sig selv.MP, du giver bare igen. Det er fair nok, du er trods alt kendt for at sprede hagl.Drelser bliver mere og mere ulv i min optik. Han er super inaktiv, og han skriver kun få gange i løbet af dagen. Han oplever i øjeblikket på at han er ny i gamet. Og bare læser med fra side linjen.. Hans 2. post i dag er at stemme på mig uden nogen form for argumentation.
kl. 16:Okay. Det er håbløst det her, selvom i er forkert på den. Jeg er afklaret med, at jeg bliver lynchet i aften. Men for hulen, hvor er det deprimerende at spille med brugere Desler og Walle, der er så inaktive og når de endelig kommer frem, så er det kun med en vote.
--
Hoveddelen af hans interaktioner var med BTB, så det får vi ikke meget ud af. Jeg synes at måden MP og FreddyB kommunikerer på, virker påtaget og konstrueret. Anklagerne mod Desler er skarpe, og aggressive - men det kan godt være, som BTB tænkte, et forsøg på at cleare en medulv. Det samme gælder Walle, som pludselig bliver nævnt.
Jeg er mest sikker på Muskelpianisten, som BTB også havde på sin lynch-liste.

Mharritz skrev:Niller_ skrev:Vi skal lynche donlauge i aften. Er ret sikker.
her er ulvene:
mharritz
donlauge
muskel
villa:
viggo
valeur
hjælpevenner
og mig
resten er usikkert.
hvorfo har du HV som villa, det forstår jeg ik?

Viggoermig skrev:
Jeg synes det er synd, darkthrone og Anders er sådan efter mig. Men som jeg allerede har pointeret kan det være svært at se skoven for bare træer.
At jeg påtager en helter-skelter stil indtil der rent faktisk er noget konkret at gå efter bliver aldrig nogensinde usmart så tidligt i spillet, DET SKABTE REAKTIONER, DET KAN ENHVER SE. Snak om retorik? Hvilken retorik skal vi benytte når vi intet ved endnu? Jeg forstår det ikke. Hvordan skal man overhovedet benytte god retorik når intet konkret er på bordet til at tage udgangspunkt i?
Jeg er ikke for stolt til noget som helst (andet end lige at skrive denne rant), jeg er blot bragende uenig i det, du siger.

DonLauge skrev:andreas7074 skrev:andreas7074 skrev:DonLauge skrev:Peek B:
N0 = TGS
N1 = Valeur
Jeg forstår ikke, hvor i reglerne du finder det? Jeg finder dette:Cursed Villager (Modifikation tilsat til en tilfældig indbygger, excl. Seer, der gør at denne peekes til at være ulv. Spilleren ved ikke at han er Cursed.)
Dvs hvis B havde peeket Valeur til at være ulv, kan han egentlig godt være indbygger.

Niller_ skrev:Mharritz skrev:Niller_ skrev:Vi skal lynche donlauge i aften. Er ret sikker.
her er ulvene:
mharritz
donlauge
muskel
villa:
viggo
valeur
hjælpevenner
og mig
resten er usikkert.
hvorfo har du HV som villa, det forstår jeg ik?
som jeg har skrevet før, ved jeg hvordan hv spiller når han er ulv, PGA. Jeg var moderator på et spil hvor han var ulv. Han er 100% villa!

andreas7074 skrev:andreas7074 skrev:DonLauge skrev:Peek B:
N0 = TGS
N1 = Valeur

Viggoermig skrev:Godmorgen gutter, godt klaret, selvom jeg ikke var der de sidste par timer gik det jo meget godt!
Jeg begynder at læse resten af D2 igennem, og derefter alle FreddyB's interaktioner, så LET'S GET TO IT!andreas7074 skrev:andreas7074 skrev:DonLauge skrev:Peek B:
N0 = TGS
N1 = Valeur
"Cursed Villager (Modifikation tilsat til en tilfældig indbygger, excl. Seer, der gør at denne peekes til at være ulv. Spilleren ved ikke at han er Cursed.)"
Kan peekes som ulv, ikke peekes som det modsatte, ergo er Valeur 100% clear. Chayen har allerede sagt, at rollerne kun kan PRÆCIS hvad der står i deskriptionen, altså må han betegnes som garanteret clear medmindre Chayen bryder sin egen regel.
darkthrone sejler videre, men det er okay, han er jo ulv alligevel.

Niller_ skrev:Læg også mærke til interaktionen til sidst mellem donlauge og freddy. Det er så åben lyst det gør ondt DonLauge.
mht. Mp så har du sikkert ret valeur. Jeg har også den fortolkning af det, men jeg er mere sikker på lauge
hjælpervenner skrev: Ulvene skal med sikkerhed findes blandt dem der stemmer på mig og FreddyB.
MP skrev: Lol, godt set, der er ca. 2 der ikke stemmer på enten dig eller ham..
Hjælpervenner: Så du er faktisk klar over at hverken jeg eller FreddyB er ulve?
Muskelpianisten
Han tror ikke selv på at ham han stemmer på er ulv.
MP's svar:
Aaaah HV i en nøddeskal!

Viggoermig skrev:
Og nu vil jeg foretage mig et telefonopkald hvorefter jeg vil læse igennem for spews fra FreddyB. Godt gutter.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster