Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner

1 nye indlæg i dag

I alt: 1348
Medlemmer: 4
Skjulte: 0
Gæster: 1344

Følg bodybuilding.dk på

Werewolf: The Wolf King (D3)

Udskriv emne

Brug søgefunktionen og/eller læs i artikel-arkivet før du stiller flere spørgsmål

Tilbage til Skraldespanden

Kongen af Lupos kunne ikke sove. Han blev ved med at dvæle ved noget besynderligt ved aftenens makabre lynch. Da FreddyB var blevet overmandet af adskillige Lupos soldater og lå blødende for foden af slottet, havde han stirret på kongen. Ja, ikke bare stirret. Han havde stirret Kongen direkte i øjnene og på trods af at hans dage var talte, smilte han. Han smilte, som om han vidste der ville ske noget. Kunne det tænkes at ulvene virkelig havde modet til at dræbe kongen? Selveste kongen af Lupos? Nej, det ville være et for stort mål. Men igen, han var jo lederen af byen og fik de ram på ham, ville de med sikkerhed skabe kaos i byen.

Kongen besluttede sig for at spørge en til råds. Han ville have en andens synspunkt på sagen. Efter kort overvejelse besluttede han sig for i nattens løb at besøge Viggoermig. Halvvejs på turen til Viggoermig's hjem, blev han dog overfaldet af 4 store ulve. Båttibilter havde ingen chance og indså nu hvor dumt han havde ageret, ved at gå udenfor slottets beskyttende mure midt om natten.

Om morgenen fandt indbyggerne til deres store skræk og rædsel alle kongens lemmer revet af hans blodrøde corpus. Kongen af Lupos var besejret og indbyggernes kampgejst, blev erstattet af en voksende frygt for døden og de glubske ulve.

Båttibilter night killes
Båttibilter døde
Båttibilter var King (Seer)
Dagen er begyndt og vil slutte kl. 22:00 iaften.

Deltagere:
1. hjælpervenner
2. Båttibilter (Night Killed N2 - King (Seer))
3. DonLauge
4. Muskelpianisten
5. Valeurvaleur
6. Francho (Wolf Killed N1 - Indbygger)
7. andreas7074
8. Niller_
9. darkthrone
10. Dura (Night Killed N1 - Indbygger/Robber Assistant)
11. Desler
12. Benjamin Reilly (Lynched D1 - Doctor)
13. TheGunShow (Myrdet N1 - Indbygger)
14. Viggoermig
15. Mharritz
16. Benjaminfilt (Mod Killed D2 - Indbygger)
17. WALLE
18. PumpToAchieve
19. FreddyB (Lynched D2 - Wolf Robber)
Chayen Daniel Kashi
Fysioterapeut.
Brugeravatar

Reputation point: 90

Geografisk sted: Lørenskog, Norge

Træner her: Fitness World - Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 240.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Super godt arbejde af BTB og Viggoermig igår. I fik virkelig ram på FreddyB. Blot en skam vi skal miste endnu en indbygger - og så pga modkill? Come on.

Jeg vil være mere aktiv idag og forhåbentlig bidrage med nogle gode pointer. Nu vil jeg starte ud med at lave nogle reads fra B, samt hvilke peeks han har lagt.

God jagt.

Reputation point: 115

Peek B:

N0 = TGS
N1 = Valeur

Ergo ValeurValeur er nu cleared.

har travlt her fra morgenen af så kommer nok først på engang i eftermiddag, indtil da vil jeg lige gøre opmærksom på at jeg stadig mistænker HV for at være ulv.

Reputation point: 60

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 190.00

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Så røg FreddyB alligevel trods ihærdigt skuespil. Mistænker stadig HV rigtig meget qua hans strejfen omkring og mistanker der bliver smidt til højre og venstre.

Reputation point: 20

Bs ulve:

Ulvene skal findes blandt:
Desler
hjælpervenner
Muskelpianisten/darkthrone
PumpToAchieve
WALLE/Viggoermig

Desler:
Ny i spillet, men kommer rigtig hurtigt med. Bliver anklaget ved brug af ulve-chat. Derudover quote fra B:
Desler, som også er ny, har været mere aktiv over hele dagen, og kunne i større grad ligne en nybegynder der har fået besked på at huske at skrive noget hist og her.

Samme med her:
Det her lugter virkeligt at forsøg på at spewe Delser villa. Ved at FreddyB staver hans navn forkert, "Drelser", skal vi tro at de ikke er sammenkædet(fordi man kan jo godt stave sine medulves navne). I samme indlæg, staver han også TheGunShows navn forkert "The Gun Show", som vi ved er villa( så vi kan lave den der 2+2 tankegang, med at hvis han staver TGSs navn forkert, som er villa, så må Desler også være villa, når han heller ikke kan stave hans navn rigtigt).

Som B uddyber igår kl 12:06 (boardtid)
Her skriver FreddyB også alles navne korrekt, og med brug af forkortelser:

Deslers respons vedr TGS:
Det er selvfølgelig smart at få fokus over på mig, når så mange mener at du er ulv. TGS peekede mig som ulv ud af det blå 10 min inden EOD, meget ulvet opførsel IMO og måske det der fik ham dræbt.

TGS var villa.

Desler prøver at forsvare FreddyBs stavefejl:
Du stavede også mit navn forkert ... er du ulv!?

Meget ulvet i mine øjne.

Yderligere da B går til stålet igår:
Båttibilter skrev:
Hvis FreddyB er ulv, er jeg helt hooked på at Desler og Muskelpianisten også er.

Desler:
Så har du jo allerede fundet 3 ulve - det bliver et kort spil.

_________________________________________________________________________________________________________________

Jeg vil læse op på HV igen, da jeg simpelthen ikke kan lade ham gå forbi.
Muskelpianisten var i B's kikkert. Ham bør vi også læse en smule op på.

Hvis vores sheriff har 1 skud mere i bøssen, ser jeg dagen idag som værende oplagt til at udnytte det. 2 fluer med 1 smæk på dag 3.

I spilder jeres stemme hvis i stemmer mig som ulv og villa er langt nok bagefter i forvejen :)

Vi skal lynche donlauge i aften. Er ret sikker.

her er ulvene:
mharritz
donlauge

de sidste to er svære men tror den ene er
muskel

jeg har også lidt andets, men btb talte godt for ham flere gange

villa:
viggo
valeur
hjælpevenner
og mig :)

resten er usikkert.
Brugeravatar

Reputation point: 10

Træner her: Fitness World Kolding

Styrkeliste
- Bænkpres: 10.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 155.00

Fordi at en af vores indbygger blev modkilled, synes jeg sheriffen skal have et skud ekstra :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Niller_ skrev:Vi skal lynche donlauge i aften. Er ret sikker.

her er ulvene:
mharritz
donlauge

muskel

villa:
viggo
valeur
hjælpevenner

resten er usikkert.

Sikker på hvilken måde?
Nu ikke kaste med sten. På trods af du ikke har gjort dig bemærket, spiller du en smule anderledes. Om det er med vilje eller pga ulve-rollen, skal jeg ikke kunne svare på.
Du kommer snigende ind fra højre, smider med anklager og smutter væk igen?.

Er der overhovedet nogen, der har pekket Niller? Eller formår han blot at snige sig igennem spillet ligesom BR, da han var ulv?

her er ulvene:
mharritz
donlauge

muskel

villa:
viggo
valeur
hjælpevenner

resten er usikkert.

hvorfo har du HV som villa, det forstår jeg ik?

Styrkeliste

DonLauge skrev:Peek B:

N0 = TGS
N1 = Valeur

Nej han er ikke. Der er en corrupted villager, men vi må anse ham som "mest" clear lige pt, da chancen for at han er ulv kun er 1/resterende spillere.

Derudover så godt arbejde i går af BTB. Han pressede godt på, og det var det rigtige valg. I dag skal vi således se på FreddyB's posts, og se om han semi-spewer nogle af sine kammerater.

Reputation point: 232

Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 210.00
- Dødløft: 220.00

andreas7074 skrev:

N0 = TGS
N1 = Valeur

Nej han er ikke. Der er en corrupted villagerulv, men vi må anse ham som "mest" clear lige pt, da chancen for at han er ulv kun er 1/resterende spillere.

Derudover så godt arbejde i går af BTB. Han pressede godt på, og det var det rigtige valg. I dag skal vi således se på FreddyB's posts, og se om han semi-spewer nogle af sine kammerater.

Corrupted ulv, selvfølgelig.

Styrkeliste

andreas7074 skrev:
andreas7074 skrev:

N0 = TGS
N1 = Valeur

Nej han er ikke. Der er en corrupted villagerulv, men vi må anse ham som "mest" clear lige pt, da chancen for at han er ulv kun er 1/resterende spillere.

Jeg forstår ikke, hvor i reglerne du finder det? Jeg finder dette:
Cursed Villager (Modifikation tilsat til en tilfældig indbygger, excl. Seer, der gør at denne peekes til at være ulv. Spilleren ved ikke at han er Cursed.)

Dvs hvis B havde peeket Valeur til at være ulv, kan han egentlig godt være indbygger.

Jeg er indbygger - og nu er mine dage talte pga. BTB's peek. Such is life.

En af Freddy's første posts igår:

Jeg fatter slet ikke, hvorfor vi ikke skulle lynche BTB i nat. Han er jo åbenlys ulv, når han kørte den strategi, han gjorde i går. Jf. min analyse i går, så er MP ulv, hvis han ikke kommer mere på banen. Det er for underligt, at han pludselig er så tavs. Han vil tydeligt have fokus væk fra sig selv.

MP, du giver bare igen. Det er fair nok, du er trods alt kendt for at sprede hagl.

Drelser bliver mere og mere ulv i min optik. Han er super inaktiv, og han skriver kun få gange i løbet af dagen. Han oplever i øjeblikket på at han er ny i gamet. Og bare læser med fra side linjen.. Hans 2. post i dag er at stemme på mig uden nogen form for argumentation.

kl. 16:

Okay. Det er håbløst det her, selvom i er forkert på den. Jeg er afklaret med, at jeg bliver lynchet i aften. Men for hulen, hvor er det deprimerende at spille med brugere Desler og Walle, der er så inaktive og når de endelig kommer frem, så er det kun med en vote.

--

Hoveddelen af hans interaktioner var med BTB, så det får vi ikke meget ud af. Jeg synes at måden MP og FreddyB kommunikerer på, virker påtaget og konstrueret. Anklagerne mod Desler er skarpe, og aggressive - men det kan godt være, som BTB tænkte, et forsøg på at cleare en medulv. Det samme gælder Walle, som pludselig bliver nævnt.

Jeg er mest sikker på Muskelpianisten, som BTB også havde på sin lynch-liste.
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 222

Valeurvaleur skrev:Jeg er indbygger - og nu er mine dage talte pga. BTB's peek. Such is life.

En af Freddy's første posts igår:

Jeg fatter slet ikke, hvorfor vi ikke skulle lynche BTB i nat. Han er jo åbenlys ulv, når han kørte den strategi, han gjorde i går. Jf. min analyse i går, så er MP ulv, hvis han ikke kommer mere på banen. Det er for underligt, at han pludselig er så tavs. Han vil tydeligt have fokus væk fra sig selv.

MP, du giver bare igen. Det er fair nok, du er trods alt kendt for at sprede hagl.

Drelser bliver mere og mere ulv i min optik. Han er super inaktiv, og han skriver kun få gange i løbet af dagen. Han oplever i øjeblikket på at han er ny i gamet. Og bare læser med fra side linjen.. Hans 2. post i dag er at stemme på mig uden nogen form for argumentation.

kl. 16:

Okay. Det er håbløst det her, selvom i er forkert på den. Jeg er afklaret med, at jeg bliver lynchet i aften. Men for hulen, hvor er det deprimerende at spille med brugere Desler og Walle, der er så inaktive og når de endelig kommer frem, så er det kun med en vote.

--

Hoveddelen af hans interaktioner var med BTB, så det får vi ikke meget ud af. Jeg synes at måden MP og FreddyB kommunikerer på, virker påtaget og konstrueret. Anklagerne mod Desler er skarpe, og aggressive - men det kan godt være, som BTB tænkte, et forsøg på at cleare en medulv. Det samme gælder Walle, som pludselig bliver nævnt.

Jeg er mest sikker på Muskelpianisten, som BTB også havde på sin lynch-liste.

Jeg er fuldt ud med på at FreddyBs samtale med mig kan opfattes som et forsøg på at cleare mig som ulv, men man skal også være opmærksom at FreddyB selv spreder med hagl her - en ting han ikke er bange for at anklage MP for.

Mharritz skrev:

her er ulvene:
mharritz
donlauge

muskel

villa:
viggo
valeur
hjælpevenner

resten er usikkert.

som jeg har skrevet før, ved jeg hvordan hv spiller når han er ulv, PGA. Jeg var moderator på et spil hvor han var ulv. Han er 100% villa!
Brugeravatar

Styrkeliste

Det var sgu da træls med modkill... og så vores seer også. Den rolle er forbandet. Men det efterlader os flere spor at gå efter.

Ulve:
Viggoermig: Er slet ikke opsat på at opklare spillet. Meget fluff og forvirring. Hvis man bruger hans egne ord kan han ikke se skoven for bare træer. Eller vil han ikke...
Selvom at han bliver beskyldt for at være ulv af BTB går han stadig ind og clear ham. Han distancere sig på den måde fra BTB så han ikke bliver kædet sammen med hans NK. Desuden tager han hele tiden offer rollen. En ting er at være defensiv for forvare sig, men en anden ting er at være passiv og spille offer. Men skulle næsten tro at han havde været i lære hos MP og lært nogle offer tricks.

Viggoermig skrev:
Jeg synes det er synd, darkthrone og Anders er sådan efter mig. Men som jeg allerede har pointeret kan det være svært at se skoven for bare træer.
At jeg påtager en helter-skelter stil indtil der rent faktisk er noget konkret at gå efter bliver aldrig nogensinde usmart så tidligt i spillet, DET SKABTE REAKTIONER, DET KAN ENHVER SE. Snak om retorik? Hvilken retorik skal vi benytte når vi intet ved endnu? Jeg forstår det ikke. Hvordan skal man overhovedet benytte god retorik når intet konkret er på bordet til at tage udgangspunkt i?
Jeg er ikke for stolt til noget som helst (andet end lige at skrive denne rant), jeg er blot bragende uenig i det, du siger.

Jeg ved ikke hvor den normalt så skarpe Viggo er henne. Men han er ikke med i det her spil.

Hvis vi kigger på Freddy's død. Så er det bemærkelsesværdigt at kigge på hvem der hopper med på stemme bølgen. DonL hopper relativt sent med. Måske fordi at han ved at løbet var kørt

HJ udsender mange mærkelige signaler. Det kan være svært at se om det er dem gode gamle Hj som er til højre og venstre eller om han bliver styret af en mere fattet spiller. Han har dog ikke kommet med så mange udbrud som han plejer, hvilket godt kunne tyde på at han bliver guidet.

PumpA: hvor er du? Meget inaktiv. Derfor kan det være svært at sige noget om ham. Værd at kigge nærmere på.

Valeur: Ham synes jeg er tæt på clear. Har haft et lidt anderledes spil grundet private problemer.

Anders: Har jeg haft som villa siden D1 Var lidt mere inaktiv senere hen i igår. Men er igen aktiv idag. Gode argumenter og bemærkninger.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 152.50
- Squat: 202.50
- Dødløft: 227.50

Læg også mærke til interaktionen til sidst mellem donlauge og freddy. Det er så åben lyst det gør ondt DonLauge.

mht. Mp så har du sikkert ret valeur. Jeg har også den fortolkning af det, men jeg er mere sikker på lauge
Brugeravatar

Styrkeliste

DonLauge skrev:
andreas7074 skrev:
andreas7074 skrev:

N0 = TGS
N1 = Valeur

Jeg forstår ikke, hvor i reglerne du finder det? Jeg finder dette:
Cursed Villager (Modifikation tilsat til en tilfældig indbygger, excl. Seer, der gør at denne peekes til at være ulv. Spilleren ved ikke at han er Cursed.)

Dvs hvis B havde peeket Valeur til at være ulv, kan han egentlig godt være indbygger.

Så der er kun 1 cursed rolle og det er villa. I see,.

For resten, så troede jeg, at jeg havde stemt i går, men det havde jeg ikke, hvis nogen falder over det.

Styrkeliste

Niller_ skrev:
Mharritz skrev:

her er ulvene:
mharritz
donlauge

muskel

villa:
viggo
valeur
hjælpevenner

resten er usikkert.

som jeg har skrevet før, ved jeg hvordan hv spiller når han er ulv, PGA. Jeg var moderator på et spil hvor han var ulv. Han er 100% villa!

Så at HV muligvis ikke spiller på samme måde, er simpelthen umuligt? Den hopper jeg ikke på.

Godmorgen gutter, godt klaret, selvom jeg ikke var der de sidste par timer gik det jo meget godt!

Jeg begynder at læse resten af D2 igennem, og derefter alle FreddyB's interaktioner, så LET'S GET TO IT!
andreas7074 skrev:
andreas7074 skrev:

N0 = TGS
N1 = Valeur

"Cursed Villager (Modifikation tilsat til en tilfældig indbygger, excl. Seer, der gør at denne peekes til at være ulv. Spilleren ved ikke at han er Cursed.)"
Kan peekes som ulv, ikke peekes som det modsatte, ergo er Valeur 100% clear. Chayen har allerede sagt, at rollerne kun kan PRÆCIS hvad der står i deskriptionen, altså må han betegnes som garanteret clear medmindre Chayen bryder sin egen regel.

darkthrone sejler videre, men det er okay, han er jo ulv alligevel.
Der findes ingen uinteressante ting, kun uinteresserede mennesker.
Brugeravatar

Reputation point: 35

Styrkeliste
- Dødløft: 110.00

Viggoermig skrev:Godmorgen gutter, godt klaret, selvom jeg ikke var der de sidste par timer gik det jo meget godt!

Jeg begynder at læse resten af D2 igennem, og derefter alle FreddyB's interaktioner, så LET'S GET TO IT!
andreas7074 skrev:
andreas7074 skrev:

N0 = TGS
N1 = Valeur

"Cursed Villager (Modifikation tilsat til en tilfældig indbygger, excl. Seer, der gør at denne peekes til at være ulv. Spilleren ved ikke at han er Cursed.)"
Kan peekes som ulv, ikke peekes som det modsatte, ergo er Valeur 100% clear. Chayen har allerede sagt, at rollerne kun kan PRÆCIS hvad der står i deskriptionen, altså må han betegnes som garanteret clear medmindre Chayen bryder sin egen regel.

darkthrone sejler videre, men det er okay, han er jo ulv alligevel.

Strong post is strong. Hvad belyste du lige dér, som ikke allerede er skrevet af DonL? Godt argument mod DT, btw.

Styrkeliste

Niller_ skrev:Læg også mærke til interaktionen til sidst mellem donlauge og freddy. Det er så åben lyst det gør ondt DonLauge.

mht. Mp så har du sikkert ret valeur. Jeg har også den fortolkning af det, men jeg er mere sikker på lauge

Hvad havde du svaret på hans sure anklage, fordi han blev lynchet?

Derudover lugter det da LANGT mere mellem MP & HV? Læs sidste side fra igår:
Muskelpianisten skrev:

hjælpervenner skrev: Ulvene skal med sikkerhed findes blandt dem der stemmer på mig og FreddyB.

MP skrev: Lol, godt set, der er ca. 2 der ikke stemmer på enten dig eller ham..

Hjælpervenner: Så du er faktisk klar over at hverken jeg eller FreddyB er ulve?

Så skifter HV stemme?
Muskelpianisten

Han tror ikke selv på at ham han stemmer på er ulv.

MP's svar:

Aaaah HV i en nøddeskal!

Vil prøve at stemme på denne person for at få en reaktion fra ham. Jeg synes han har været mærkeligt fraværende ifht. de førhenværende spil, hvor han har været meget aktiv.

Muskelpianisten

Styrkeliste

Stemmeoptælling:

Muskelpianisten x2 (Valeurvaleur, Mharritz)
DonLauge x1 (Niller_)
Chayen Daniel Kashi
Fysioterapeut.
Brugeravatar

Geografisk sted: Lørenskog, Norge

Træner her: Fitness World - Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 240.00

@Anders
Tillad mig at beklage, jeg overså det.
Hvorom alting er kan det være lige meget.

darkthrone sejler da helt enormt.
"Slet ikke opsat på at klare spillet"
Javel. Jeg brugte jo også kun adskillige timer i går på at skrive enorme indlæg om D1 og D2. Selv hvis jeg er gået skævt ind på Anders, er det ikke mindre et forsøg. At sige jeg slet ikke er opsat er vitterligt beyond me. Altså hvad forlanger han? Jeg er da en af dem som har gjort mest, så kan det da nok være der også er en del fluff, men selv hvis man udelader det har jeg gjort mit, vil jeg vove at påstå.

"Selvom at han bliver beskyldt for at være ulv af BTB går han stadig ind og clear ham. Han distancere sig på den måde fra BTB så han ikke bliver kædet sammen med hans NK. Desuden tager han hele tiden offer rollen. En ting er at være defensiv for forvare sig, men en anden ting er at være passiv og spille offer. Men skulle næsten tro at han havde været i lære hos MP og lært nogle offer tricks. "

Vent. Hvad? Jeg bliver kun beskyldt af dig. Og BTB. Han clearer mig ikke, han siger blot, sandfærdigt, at det nok er dumt at lynche mig medmindre jeg overlever NK mange flere dage (hvor det jo så stadig er ret dumt da jeg er villa). At sige jeg cleares er altså mærkeligt når han sådan set, udover dig selv, nærmest er den eneste som er efter mig.

Offerrollen? Hvad? Vent. Hvornår er jeg passiv? Har jeg ikke svaret på majoriteten af dine indholdsløse anklager? Jeg beklager desuden meget hvis ikke det er acceptabelt at jeg havde et socialt arrangement i går aftes, hvorfor jeg naturligvis ikke havde mulighed for at deltage.

Altså, altså.

Jeg er klar over, at ingen andre end mig beskylder dark, for nu, men da Muskelpianisten med al sandsynlighed også er ulv kan vi godt smide ham ud i dag.

Muskelpianisten

Og nu vil jeg foretage mig et telefonopkald hvorefter jeg vil læse igennem for spews fra FreddyB. Godt gutter.
Der findes ingen uinteressante ting, kun uinteresserede mennesker.
Brugeravatar

Reputation point: 35

Styrkeliste
- Dødløft: 110.00

Muskelpianisten

Som det ser ud nu, holder jeg stadigvæk på:

MuskelP
Desler
Hjælpervenner

Tror simpelthen ikke, Walle er så inaktiv, hvis han/hun er ulv.

Viggo. Du skriver fucked-up. En ulv ville ikke skrive sådan.

Valeur er clearet af seer.

50/50?:
Andreas
Niller
Mharritz
Darkthrone

Viggoermig skrev:
Og nu vil jeg foretage mig et telefonopkald hvorefter jeg vil læse igennem for spews fra FreddyB. Godt gutter.

Jeg vil forsøge at læse op på MP. Måske han har dummet sig.

Næste

Tilbage til Skraldespanden

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster