Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner

1 nye indlæg i dag

I alt: 885
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 882

Følg bodybuilding.dk på

Werewolf - VM Brazil D1

Udskriv emne

Brug søgefunktionen og/eller læs i artikel-arkivet før du stiller flere spørgsmål

Tilbage til Skraldespanden

Niller_ skrev:
Muskelpianisten skrev:
Benjamin Reilly skrev:Det lyder en smule søgt synes jeg.

Jeg er enig, men jeg tænker at en ulv ville have gennemtænkt det mere. Det sjældent at en ulv skriver rigtig dumme ting. Det plejer at være velovervejet hvert eneste ord.

Nu bliver jeg beskyldt for at beskytte Niller , hvilket ikke er smart, da vi allerede er set som mulige ulvevenner. Det fint, men helt forkert.

Jeg kan da ikke mindes at have læst du på noget tidspunkt beskytter mig?

Nej men omvendt er såmænd tilfældet.
Most everyone's mad here.
Brugeravatar

Reputation point: 192

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Benjamin Reilly skrev:
Niller_ skrev:
Muskelpianisten skrev:
Benjamin Reilly skrev:Det lyder en smule søgt synes jeg.

Jeg er enig, men jeg tænker at en ulv ville have gennemtænkt det mere. Det sjældent at en ulv skriver rigtig dumme ting. Det plejer at være velovervejet hvert eneste ord.

Nu bliver jeg beskyldt for at beskytte Niller , hvilket ikke er smart, da vi allerede er set som mulige ulvevenner. Det fint, men helt forkert.

Jeg kan da ikke mindes at have læst du på noget tidspunkt beskytter mig?

Nej men omvendt er såmænd tilfældet.

Ja præcist, du beskyttede mig tidligere. Sådan lidt i hvert fald. En mistanke kom på samme tid, men om ikke andet mener folk at vores første samtale var konstrueret.
Aiming for, "Junior Fat-Ups Master"
Brugeravatar

Reputation point: 69

Geografisk sted: København k

Kostplan: Ingen kostplan

Mharritz
"Second by second, you lose the opportunity to become the person you wanna be. When are you gonna stop making excuses, and take charge of your fucking life?"

-Greg Plitt

My skin is too thick and bulletproof, to touch me!
Brugeravatar

Reputation point: 47

Niller_ skrev:Det lyder til at det er mathiasen der står mest til lynch, synes dog det er for tidligt at lynche ham. Vi har ikke det store på ham og det eneste mystiske synes jeg er at han går direkte til modangrab på BTB efter anklager. Dog havde jeg nøjagtig samme reaktion i første spil og der var jeg indbygger.

Synes ikke vi skal lynche ham endnu, men har dog desværre ikke en bedre kandidat endnu. :/

Jeg har en seriøs fornemmelse af, at Niller_ er ulv. Efter at have læst dette indlæg læste jeg tråden igennem, og jeg synes virkelig der kommer mange vibes.
Dette indlæg har en slående lighed med noget af det, jeg skrev i sidste spil på D1, da jeg selv var ulv. Han forsvarer mathiasen i så tilpas en grad, at det virker nonchalant, men omvendt kan det sagtens være fordi han ved, at Mathiasen er indbygger, og det virker som om der ikke er nogen argumentation i Nillers indlæg, han skriver sågar selv

"Synes ikke vi skal lynche ham endnu, men har dog desværre ikke en bedre kandidat endnu."

Denne sætning giver ingen mening i mit hoved. Hvorfor skal vi ikke lynche ham hvis der ikke er bedre kandidater? Jeg synes bare det virker virkelig mystisk skrevet, og som et forsøg på at hente villa points på en eventuel lynchning af Mathiasen, så indtil videre unvote
Niller_

Ydermere er der flere indlæg jeg finder mærkelige
Niller_ skrev:
darkthrone skrev:
Niller_ skrev:Jeg må dog lige forsvare MP at selvom han sagde at han vil være mindre aktiv, så har han da indtil videre været en af de mest aktive :D
Jeg har tit overvurderet MP handlinger, men tror han i dette tilfælde bare er almindelig indbygger igen.

Det er jo lige netop det der gør ham ulvet. Han er meget aktiv i starten og så trækker han sig tilbage...

Jeg ville også sige det er ulvet, men som skrevet så har jeg den tendens til at overvurdere hans evner eller bare at overfortolke det, så jeg derved komme frem til han er indbygger :) Selvfølgelig er det kun so-far, så det kan altid ændre sig senere. Intet er fastlagt pt.

Han forholder sig virkelig neutralt i alt han skriver, masser af smileys og han har et glimt i øjet, indtil nogle spørger i spøg om han er ulv og svaret blot er "Nope"

Niller_ skrev:Jeg har det lidt på den måde, at hvis vi lynchede nogen der var indbygger i sidste spil så synes jeg det er synd at køre hetz på ham igen. Det er dog lidt et problem for mig, for han kan jo i virkeligheden jo godt være ulv :D

Dette giver altså virkelig ikke mening.

Niller_ skrev:Det er lidt svært at tolke på de nye's indlæg, men indtil videre ikke de helt store alarmklokker herfra.

Kan vi være enige om, at vi denne gang ikke nakker en nøgle person første dag? :D

Dette er igen meget nonchalant, sagt meget afslappende og forsøger sådan lidt at lægge en dæmper på det hele.

Oven i købet vil han ikke stemme på Valeur fra starten af, blot fordi MP allerede har gjort det, igen et argument, som ikke giver meget mening i mit hoved, bortset fra altså hvis han nødig vil være en af frontløberne for en potentiel lynchning af Valeur fordi han ved, han er indbygger.
Der findes ingen uinteressante ting, kun uinteresserede mennesker.
Brugeravatar

Reputation point: 35

Styrkeliste
- Dødløft: 110.00

Jeg har skimmet de sidste par sider igen, og umiddelbart er der 'faktioner', som jeg ser det:

MP, Niller_, M20 <-- regner ikke med at alle er ulve, men 1-3 ulve her

ELLER

BTB, Mharritz, Benjamin Reilly, Viggoermig <-- samme som ovenstående

Der er dog stadig en masse inaktive wildcards og/eller personer som ikke har givet mange signaler; Francho, Chayen, Benjaminfilt, Andreas, Manutd. Darkthrone.

Jeg synes at både Mharritz og M20 er fornuftige bud på en ulv - synes dog at Mathiasen20 skal have stemmen, da jeg hellere vil miste en nybegynder end en rutineret, hvis vi skulle komme til at lynche en indbygger. No hate, Mathiasen20.
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 222

Godt observeret, Viggoermig. Jeg lagde også mærke til: "Nope", tidligere, og fandt det noget besynderligt. Som om han ikke turde skrive andet, af frygt for at lyde som en ulv.

Nu hvor jeg tænker over det, giver mange af hans indlæg rigtig god mening, hvis man ser det fra en ulvs side.
"Second by second, you lose the opportunity to become the person you wanna be. When are you gonna stop making excuses, and take charge of your fucking life?"

-Greg Plitt

Brugeravatar

Kan folk ikke lade være med at skrive det som om at vi SKAL lynche én? Det er da klart bedre at undgå lynch, end det er at lynche en indbygger.

-Greg Plitt

Brugeravatar

hjælpervenner skrev:Kan folk ikke lade være med at skrive det som om at vi SKAL lynche én? Det er da klart bedre at undgå lynch, end det er at lynche en indbygger.

Hvad mener du?
Brugeravatar

Jeg er tilbage nu, boys. Blev en lang træning, kunne ikke lade være med at smugkigge mellem sets, så det er årsagen hvis nogen undrer sig over hvorfor mit navn til tider stod i bunden af tråden :lol:

Jeg kan se det står lidt mellem Mharritz og Mathiasen20. Jeg kunne godt tænke mig at folk kunne evt. citere hvad det er de skriver der har givet ulve-vibes, i stedet for blot at de er "anderledes" (selvom jeg godt kan være tilbøjelig til at give jer ret).
Personligt har jeg ikke meget at gå efter, men som jeg skrev tidligere fandt jeg det mystisk at Mharritz stemte på MP grundet et indlæg om inaktivitet før spillet gik i gang - da Chayen havde skrevet det samme på siden før, men ikke blev nævnt, og i mine øjne ville 1) give mere mening 2) være mere troværdigt. Igen, Mharritz+MP != W/W i min optik (eftersom BTB ikke rettede mig da jeg skrev dette håber jeg at han er enig).

Mht. Mathiasen20 er det jo lidt hips som haps. Det eneste jeg personligt finder ulvet, var som jeg skrev tidligere, linjen om at "Lad os fange de ulve!" eller hvordan det var, efterfulgt af en linje om at han ikke ville være på resten af dagen. Det virker for mig en anelse "desperat".

Jeg skal lave mad nu, men kom gerne med samtaler Mathiasen20 har haft der kan udelukke andre, hvis det skulle vise sig at vi har ramt plet - jeg stemmer Mharritz indtil videre, da det i min optik vil cleare MuskelPianisten (og evt. flere, har ikke læst grundigt igennem endnu)
Brugeravatar

Reputation point: 55

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 160.00

Viggoermig skrev:
Niller_ skrev:Det lyder til at det er mathiasen der står mest til lynch, synes dog det er for tidligt at lynche ham. Vi har ikke det store på ham og det eneste mystiske synes jeg er at han går direkte til modangrab på BTB efter anklager. Dog havde jeg nøjagtig samme reaktion i første spil og der var jeg indbygger.

Synes ikke vi skal lynche ham endnu, men har dog desværre ikke en bedre kandidat endnu. :/

Jeg har en seriøs fornemmelse af, at Niller_ er ulv. Efter at have læst dette indlæg læste jeg tråden igennem, og jeg synes virkelig der kommer mange vibes.
Dette indlæg har en slående lighed med noget af det, jeg skrev i sidste spil på D1, da jeg selv var ulv. Han forsvarer mathiasen i så tilpas en grad, at det virker nonchalant, men omvendt kan det sagtens være fordi han ved, at Mathiasen er indbygger, og det virker som om der ikke er nogen argumentation i Nillers indlæg, han skriver sågar selv

"Synes ikke vi skal lynche ham endnu, men har dog desværre ikke en bedre kandidat endnu."

Denne sætning giver ingen mening i mit hoved. Hvorfor skal vi ikke lynche ham hvis der ikke er bedre kandidater? Jeg synes bare det virker virkelig mystisk skrevet, og som et forsøg på at hente villa points på en eventuel lynchning af Mathiasen, så indtil videre unvote
Niller_

Niller_ skrev:
darkthrone skrev:
Niller_ skrev:Jeg må dog lige forsvare MP at selvom han sagde at han vil være mindre aktiv, så har han da indtil videre været en af de mest aktive :D
Jeg har tit overvurderet MP handlinger, men tror han i dette tilfælde bare er almindelig indbygger igen.

Det er jo lige netop det der gør ham ulvet. Han er meget aktiv i starten og så trækker han sig tilbage...

Jeg ville også sige det er ulvet, men som skrevet så har jeg den tendens til at overvurdere hans evner eller bare at overfortolke det, så jeg derved komme frem til han er indbygger :) Selvfølgelig er det kun so-far, så det kan altid ændre sig senere. Intet er fastlagt pt.

Han forholder sig virkelig neutralt i alt han skriver, masser af smileys og han har et glimt i øjet, indtil nogle spørger i spøg om han er ulv og svaret blot er "Nope"

Niller_ skrev:Jeg har det lidt på den måde, at hvis vi lynchede nogen der var indbygger i sidste spil så synes jeg det er synd at køre hetz på ham igen. Det er dog lidt et problem for mig, for han kan jo i virkeligheden jo godt være ulv :D

Niller_ skrev:Det er lidt svært at tolke på de nye's indlæg, men indtil videre ikke de helt store alarmklokker herfra.

Kan vi være enige om, at vi denne gang ikke nakker en nøgle person første dag? :D

Dette er igen meget nonchalant, sagt meget afslappende og forsøger sådan lidt at lægge en dæmper på det hele.

Oven i købet vil han ikke stemme på Valeur fra starten af, blot fordi MP allerede har gjort det, igen et argument, som ikke giver meget mening i mit hoved, bortset fra altså hvis han nødig vil være en af frontløberne for en potentiel lynchning af Valeur fordi han ved, han er indbygger.

Ha ha, hvis du begrunder pga. mine smileys så gør du samme fejl som i spil 1 :) Jeg bruger altid smiley's så det kan du desværre ikke konkludere på ;)

Derudover kan jeg godt se hvad du skriver, men jeg er også en af dem der skriver mest så kommer nemt i søgelys :)

Det med valeur er fordi at han plejer at være lidt aggressiv med at vote i starten så tænkte bare (+ han har været indbygger hele tiden) at det var hans tur, men så begyndte MP på det. Så kunne ikke se hvorfor 2 personer uden nogen grund skulle stemme på samme person.

Jeg har lidt svært ved at lynche fordi det er D1 og vi har ramt forkert hver gang! Derudover har jeg hellere ikke været den bedste til at spotte ulve, så er bange for at vi lyncher forkert og måske prøver derfor at "afmistænke?" folk.

DEFENSE SHIT YEAH!
Brugeravatar

Reputation point: 10

Træner her: Fitness World Kolding

Styrkeliste
- Bænkpres: 10.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 155.00

Muskelpianisten skrev:
hjælpervenner skrev:Kan folk ikke lade være med at skrive det som om at vi SKAL lynche én? Det er da klart bedre at undgå lynch, end det er at lynche en indbygger.

Hvad mener du?

Jeg mener det er klogere helt at lade være med at lynche folk, hvis man er meget i tvivl om hvem der er ulv. Så at man bare hovedløst smider sin stemme på en af dem der ikke har prøvet spillet før, virker derfor helt idiotisk, hvis man er indbygger, og gerne vil lynche ulve.

-Greg Plitt

Brugeravatar

Kan GM ikke lave en votecount. Jeg har sgu mistet overblikket
Brugeravatar

Reputation point: 90

Styrkeliste
- Bænkpres: 152.50
- Squat: 202.50
- Dødløft: 227.50

Logbog: Ingen logbog

Muskelpianisten skrev:

Hvad mener du?

Tror han mener at vi har muligheden for at ingen bliver lynchet - hvis jeg husker rigtig, og at det er tilladt iflg. reglerne. Det kræver jo self. at ingen stemmer, så vidt jeg ved. Problemet med det er at ulvene potentielt får et 'gratis' NK - men det vil altid være bedre for os end at komme til at lynche en indbygger, fordi vi ingen anelse har om hvem der er ulv, men alligevel lyncher en-eller-anden fordi vi føler vi bliver nødt til det.

Forresten, så ville det være godt hvis alle gad og smide deres peeks. Ville være ærgerligt hvis seeren sidder derude og ikke tør at afsløre deres peek, fordi vi kun er 3-4 stykker der har smidt et peek.
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 222

I øvrigt drenge så husk lige at man ikke behøver skrive "unvote -indsæt navn-", blot skriv unvote hvis du ikke vil stemme på en ny, ellers bare skriv personen du gerne vil stemme på. Jeg blev selv mega forvirret da jeg blev rickrolled 2 min. før EOD i sidste spil fordi der stod "unvote Francho" over det hele. :lol:
Brugeravatar

Styrkeliste

Francho skrev:I øvrigt drenge så husk lige at man ikke behøver skrive "unvote -indsæt navn-", blot skriv unvote hvis du ikke vil stemme på en ny, ellers bare skriv personen du gerne vil stemme på. Jeg blev selv mega forvirret da jeg blev rickrolled 2 min. før EOD i sidste spil fordi der stod "unvote Francho" over det hele. :lol:

Hvis det er mig du hentyder til så var der faktisk et komma mener jeg. Jeg stemmer på Mharritz.
Brugeravatar

Hele tonen i Niller_'s ovenstående indlæg virker på mig alt for mistænkelig.

-Greg Plitt

Brugeravatar

Muskelpianisten skrev:
Francho skrev:I øvrigt drenge så husk lige at man ikke behøver skrive "unvote -indsæt navn-", blot skriv unvote hvis du ikke vil stemme på en ny, ellers bare skriv personen du gerne vil stemme på. Jeg blev selv mega forvirret da jeg blev rickrolled 2 min. før EOD i sidste spil fordi der stod "unvote Francho" over det hele. :lol:

Hvis det er mig du hentyder til så var der faktisk et komma mener jeg. Jeg stemmer på Mharritz.

Nej nej, det er bare generelt til alle. Tænke på det tidligere men glemte at skrive det :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Jeg laver lige en votecount. Den er oppe om 10 min ca.
Brugeravatar

hjælpervenner skrev:
Muskelpianisten skrev:

Hvad mener du?

Jeg mener det er klogere helt at lade være med at lynche folk, hvis man er meget i tvivl om hvem der er ulv. Så at man bare hovedløst smider sin stemme på en af dem der ikke har prøvet spillet før, virker derfor helt idiotisk, hvis man er indbygger, og gerne vil lynche ulve.

Det er da logisk.
Hvis vi lyncher en indbygger kommer spillet i gang. Vi kan se, hvad han skrev på D1, og han er clearet så hans ord vægter godt, og derfor skal hvem end han var efter til at forsvare sig.
Lyncher vi ingen bliver en eller anden bare NKet og hvis ulvene spiller klogt er der stadig ingen der har den fjerneste ide om, hvem der er ulv på D2.

@Niller_
Den post der giver dig virkelig ikke villa points i min bog - tværtimod.

"Derudover kan jeg godt se hvad du skriver, men jeg er også en af dem der skriver mest så kommer nemt i søgelys "
Der er mange, som skriver lige så meget, men det er måden de skriver det på i forhold til dig. De virker til gerne at ville løse spillet, du virker totalt nonchalant som om dagen bare skal gå uden at du selv tiltrækker dig opmærksomhed. Derudover giver det ingen mening, for du er ikke nemt kommet i søgelyset, du har netop gjort det modsatte ved at spille så neutralt at det først er nu, der reelt er nogen der har øjnene rettet mod dig. Der var en stemme på dig, men det var Valeur i hans første indlæg, så det lægges der naturligvis intet i.

"Jeg har lidt svært ved at lynche fordi det er D1 og vi har ramt forkert hver gang! Derudover har jeg hellere ikke været den bedste til at spotte ulve, så er bange for at vi lyncher forkert og måske prøver derfor at "afmistænke?" folk."
Du har ikke været den bedste til at spotte ulve, derfor synes du, at det at du selv ikke finder Mathiasen mistænkelig bør betyde, at vi ikke skal lynche ham, på trods af, at du efter eget udsagn selv er dårlig til at spotte ulve?

Lige nu synes jeg det virker som om du graver din egen grav med det forsvar der
Brugeravatar

Styrkeliste

Pis, gjorde det samme da jeg var seer og der endte jeg med at ryge ud. Folk kan åbenbart ikke se min logik.
Brugeravatar

Styrkeliste

Niller_

VOTECOUNT

[1] Muskelpianisten - Mharritz
[] Hjælpervenner - Niller_
[] ValeurValeur - Mathiasen20
[] Andreas7074
[] Chayen - Francho
[] Darkthrone
[1] Francho - Mathiasen20
[] Viggoermig - Mathiasen20
[1] Båttibilter - Mathiasen20
[2] Niller_
[] Mharritz - Muskelpianisten
[5] Mathiasen20 - Båttibilter
[] Manutd - Mathiasen20
[] Benjaminfilt
[] Benjamin Reilly - Niller_

Ret gerne hvis i ser fejl[/quote]
Brugeravatar

Gode observationer Viggoermig.

Viggoermig skrev:

Niller_

Niller_ skrev:
darkthrone skrev:

Selvom Francho stadig i min bog er mistænkt for at være ulv, ser jeg disse pointer fremlagt af Viggoermig meget mistænksomme omkring Niller_, så han ser ud til at være bedste bud og især da jeg stadig synes argumentet mod Mathiasen20 er meget tyndt.
Chayen Daniel Kashi
Fysioterapeut.
Brugeravatar

Geografisk sted: Lørenskog, Norge

Træner her: Fitness World - Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 240.00

Benjamin Reilly skrev:Niller_

VOTECOUNT

[] Andreas7074
[] Chayen - Francho
[] Darkthrone
[2] Niller_
[] Manutd - Mathiasen20
[] Benjaminfilt

Ret gerne hvis i ser fejl
[/quote]

Viggo ændrede sin stemme til mig :/
Brugeravatar

Styrkeliste

Benjamin Reilly skrev:Niller_

VOTECOUNT

[] Andreas7074
[] Chayen - Francho
[] Darkthrone
[2] Niller_
[] Manutd - Mathiasen20
[] Benjaminfilt

Ret gerne hvis i ser fejl
[/quote]
Jeg har allerede stemt Niller_, men lige for god ordens skyld.

Jeg føler mig virkelig sikker på at der er noget med Niller_, hans forsvar af Mathiasen er ubegrundet, og virker i min optik som et forsøg på at få villa points når det viser sig, at han er indbygger, da Niller_ som ulv allerede ved, at Mathiasen er villa
Brugeravatar

Styrkeliste

Niller_ skrev:Pis, gjorde det samme da jeg var seer og der endte jeg med at ryge ud. Folk kan åbenbart ikke se min logik.

Hvilken logik er det helt præcis vi taler om her? Den du ikke præsentere nævneværdigt?

Jeg havde formuleret et længere indlæg, men jeg kan se, at Viggoermig er kommet mig i forkøbet. Jeg er overvejende enig i hans argumentation.

Hvad angår stemmerne på Mathiasen20 synes jeg de placeret på et enormt tyndt grundlag. Det samme gælder i og for sig Mharritz. De spiller begge aggressivt, og direkte. Det er ikke nødvendigvis ulvet at søge konfrontation.
Brugeravatar

Lige til info plejer det at være en mulighed blot at stemme ''no lynch'', hvilket er en voting mulighed der muliggør at ingen lynches den runde.

Ved ikke om det er noget DonLauge vil tillade, det ser dog alligevel ikek ud til at blive relevant.
Chayen Daniel Kashi
Fysioterapeut.
Brugeravatar

Geografisk sted: Lørenskog, Norge

Træner her: Fitness World - Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 240.00

Niller_ Viggoermig fremfører nogle overbevisende teser
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 152.50
- Squat: 202.50
- Dødløft: 227.50

Logbog: Ingen logbog

"Lad os fange de ulve!!" - Hvorfor er denne sætning mistænksom? Prøver bare at forstå alle dem som stemmer på Mathias20 :)

-Greg Plitt

Brugeravatar

hjælpervenner skrev:"Lad os fange de ulve!!" - Hvorfor er denne sætning mistænksom? Prøver bare at forstå alle dem som stemmer på Mathias20 :)

Om end det forekommer en smule spøjs, hvilket også angår hans konstante jeg er indbygger, er jeg enig. Jeg finder ham simpelthen ikke så ulvet. Blot aggressiv.
Brugeravatar

Chayen skrev:Lige til info plejer det at være en mulighed blot at stemme ''no lynch'', hvilket er en voting mulighed der muliggør at ingen lynches den runde.

Ved ikke om det er noget DonLauge vil tillade, det ser dog alligevel ikek ud til at blive relevant.

Det er helt fint med mig :)

Reputation point: 115

ForegåendeNæste

Tilbage til Skraldespanden

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 0 gæster