Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

PPB92 skrev:Så længe du spiser så det passer til dit ligevægtsindtag, så taber du dig ikke. Så hellere spise lidt over ligevægtsindtaget, så man er helt sikker, og så samtidig lave lidt SRT træning (Simplified Rookie Training) som armbøjninger, dips osv.

Ebbi-ztar skrev:Mit spørgsmål: Hvor stor påvirkning har denne pause på mit tab af muskelmasse?? og hvordan kan jeg imødekomme dette?
På forhånd tak!

Garik skrev:Ebbi-ztar skrev:Mit spørgsmål: Hvor stor påvirkning har denne pause på mit tab af muskelmasse?? og hvordan kan jeg imødekomme dette?
På forhånd tak!
Spis mere? Hvis du ligger i kcal-underskud uden at træne, vil du smide mere masse, end hvis du ligger i ligevægt eller endda overskud.

Solidyo skrev:Garik skrev:Ebbi-ztar skrev:Mit spørgsmål: Hvor stor påvirkning har denne pause på mit tab af muskelmasse?? og hvordan kan jeg imødekomme dette?
På forhånd tak!
Spis mere? Hvis du ligger i kcal-underskud uden at træne, vil du smide mere masse, end hvis du ligger i ligevægt eller endda overskud.
Oh rly...

Bob Harris skrev:Du kan ikke træne i en måned? Du er bare lazy. Hvis du fik sat en pistol for panden og blev fortalt at du SKULLE træne selvom du ikke havde et fancy-pancy center, så havde du nok fundet på noget.
Find en legeplads og gå amok. Du bestemmer selv udfaldet.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster