Tak

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Danté skrev:http://www.bodybuilding.dk/artikler/traeningsprogrammer/george-turners-10x10-program.html
Tog mig næsten 11 sek at finde
sorry
](./images/smilies/eusa_wall.gif)

Bone-14 skrev:Hvad med de små bicepser? Jeg synes også volumen i benene er for lav.

3dec skrev:Jeg ved ikke om du med vilje har undladt leg curls på ben/DL dagen?
Min erfaring er, at ens ben bliver smadret godt igennem, med de øvelser der er nævnt.
God fornøjelse

3dec skrev:10-4

Jamesgoingstrong skrev:Du kunde eventuelt se på German Volume 10x10 eller den mere avancerede 10x5, har virket ganske fornuftigt på mig

freakincage skrev:når nu man kører 10x10 i biceps curls - skal man så sætte vægten ned efterhånden som man kommer igennem sættene - jeg forsøgte den anden dag, men i 4 sæt ved 8 rep gik jeg kold - skal vægten så være lavere fra start eller skal den sænkes i/mellem sættene/reps??? (evt. dum spørgsmål)

Støttrup skrev:freakincage skrev:når nu man kører 10x10 i biceps curls - skal man så sætte vægten ned efterhånden som man kommer igennem sættene - jeg forsøgte den anden dag, men i 4 sæt ved 8 rep gik jeg kold - skal vægten så være lavere fra start eller skal den sænkes i/mellem sættene/reps??? (evt. dum spørgsmål)
Du kan jo læse på 10x10 George Turner og 10x10 German Volume Training

freakincage skrev:Støttrup skrev:freakincage skrev:når nu man kører 10x10 i biceps curls - skal man så sætte vægten ned efterhånden som man kommer igennem sættene - jeg forsøgte den anden dag, men i 4 sæt ved 8 rep gik jeg kold - skal vægten så være lavere fra start eller skal den sænkes i/mellem sættene/reps??? (evt. dum spørgsmål)
tak info..

Patsche skrev:freakincage skrev:Støttrup skrev:freakincage skrev:når nu man kører 10x10 i biceps curls - skal man så sætte vægten ned efterhånden som man kommer igennem sættene - jeg forsøgte den anden dag, men i 4 sæt ved 8 rep gik jeg kold - skal vægten så være lavere fra start eller skal den sænkes i/mellem sættene/reps??? (evt. dum spørgsmål)
tak info..
Det står i artiklen at man skal lave 2 sæt og så falde i vægt og sådan gør du til du har udført 10 sæt i den øvelsemen læs artiklen igen

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster