Jeg har valgt at starte denne logbog, da jeg vil forsøge at skrive hvordan hver trænning går, da det helt sikkert vil hjælpe mig med at se et fremskridt, forhåbenligt
Lidt hurtigt om mig:
- Trænet 5 måneder, det første 2 måneder var dog ikke så seriøs mht. kost og selve trænningen var der ikke meget system i.
- Går på gym.
- alder: 17 år
- højde: ca. 188cm
Det eneste "program" jeg ellers har prøvet er bænkpres programmet her fra siden.
Kost:
Efter at finde mere og mere ud af kostens betydning er jeg begyndt at fokusere mere på det. Har det ikke sat i et skema, men spiser med fornuften om man så må sige... Men spiser meget, og følger spejlet... om jeg tager for meget på, men synes nu min vægt er gået lidt i stå på det sidste, så nu ville ejg prøve HST og virkelig prøve om jeg kan gå til den mht. kost.
Jeg har aldrig prøvet at cutte, og ser heller ingen grund til det endnu, jeg vil opnå ordenlig masse først...
Fysikken:
- Gunz: 37,5cm
- Bryst: 107,5cm
- Lår: 56,5cm
- læg: 38cm
- mave: 87cm
- vægt: 82,5kg
alt er målt den 23.01.08 i midten af min pause op til HST.
De bedste løft jeg har fortaget:
- Bænkpres(1rm): 85kg
- Dødløft(6rm): 135kg
- Squat(4rm): 105kg
- Closegrip bænk(6rm): 62,5kg
Så vil jeg så sætte ?-tegn ved om der er mere der ville være en god idé at have mål/data på så der kan måles fremskridt, udover at det også helst skulle kunne ses i spejlet