Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Marcus skrev:Hvis du er under 18år og tager kreatin, så kan du tabe håret.
Det passer selvfølgelig ikke. Læs her for at finde ud af noget om kreatin: artikler/kost-kosttilskud/hvad-er-kreatin.html

skyprey skrev:Seriøst! Det er selvfølgelig dit valg, men i din alder er du jo levende testosteron, glem alt om supplements, bare spis godt, træn hårdt og sov ordentligt, så ligner du arnold inden du har set dig om!

Jenslyn87 skrev:Har også erfaring for, at folk reagerer ret forskelligt. Jeg er temmeligt sikker på, det har en effekt på mig, men den er ikke ret udtalt... det er dog noget billigt stads, så ingen alarm
Jeg går ud fra dette kan tjekkes ved at holde øje med vægten. Kreatin binder væske i kroppen hvilket burde øge vægten med 1-2kg ca.

Jenslyn87 skrev:Yessirs, husk at drikke meget vand!

ckp2906 skrev:Jenslyn87 skrev:Yessirs, husk at drikke meget vand!
Bland det op i din shake efter træning og godt med carbs.. Kreation optages bedst med carbs og prot.

Kimphilippe skrev:kreatin er pis ..
Ingen ved særlig meget om det og fitness verdenen forguder det som var det guld!
Husk på at i 1940 anbefalede lægerne næsten "Dianaboler" eller "D-bol" som kost tilskud til træningen og det ses idag som et meget farligt anabolsk stof.
Drik dine shakes, vil du have der sker mere ??
Så få styr på træningen!
Er du doven og vil lade penge og produkter gøre arbejdet for dig ??
Så tag steroider og smut ind på Bodyhouse i stedet.
Lige til slut, undskyld mit udbrud, men ser dette spørgsmål danmark over 24/7, og personligt synes jeg creatin er spild af penge.
Tjek efter videnskabelige beviser på kreatin og du vil se at det eneste der er bevist er at:
Tager du en prof. 100 m løberes tid og giver ham creatin i den anbefalede periode vil hans tid blive forbedret med hele... og nu kommer det 2 / 100 af et sekundt, det vil sige 0,02 af et sekund bliver han hurtigere, brug hellere jeres penge mere fornuftigt på protein.
Jeg tør væde 10000000 dkr på at du ikke spiser nok fordi du ikke vil være "fed" og derfor tager du minimale muskler på.
Bare mine 2 cents ;)

Kimphilippe skrev:Mit indlæg er noget pis ..
Ingen ved særlig meget om det og fitness verdenen forguder det som var det guld!
Husk på at i 1940 anbefalede lægerne næsten "Dianaboler" eller "D-bol" som kost tilskud til træningen og det ses idag som et meget farligt anabolsk stof.
Lige til slut, undskyld mit udbrud, men ser dette spørgsmål danmark over 24/7, og personligt synes jeg creatin er spild af penge.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster