Cons skrev:Hvad mener du med 3 kg mad ?
Sidste dag jeg noterede hvad jeg spiste fik jeg følgende:
Morgenmad:
A38, 480g
5-korn(blandede gryn), 170g
1 banan, 105g
Glas mælk, 225g
Frokost:
5 æg, 260g
Rugbrød, 220g
2 æbler, 145g
Aftensmad:
Rejer, 300g
Hvidt brød, 95g
Banan, 100g
Senere/natmad:
Drikke yogurth, 500g
Rugbrød, 435g
Leverpostej, 70g
Spegepølse, 25g
Total: 3130
Det er lidt rundet op men burde passe
Cons skrev:22 km om ugen er da stort set ingenting?
Mener 22 km per gang.
Cons skrev:Jeg gør det, at jeg har en 'baseline' som jeg Skal nå at spise hver dag! Du kan sammenligne det med de store basisøvelser i et træningsprogram.. det er 'basen' som sikrer fremgang, det supplerende er for at stramme op hist og her:) Håber du forstår mig. Jeg skal f.eks. nå at spise 1kg kød og 850g kartofler og 1L mælk, BUM! Så der nogle dage hver jeg skipper min shake og banan, og andre hvor jeg skipper min peanutbuttersandwish osv.. (selvom det er sjældent) Men det er stadig min 'baseline' kost som henter den hjem for mig, og jeg sørger for at få lortet ned Hver dag! Fordi jeg vil det her.. og denne ekstremnisme har da også ført mig op på 45+ arme og 150 bænk clean:)
Mit råd til dig.. sørg for at få 500g kød, 1L mælk, +200g kulhydrater (f.eks. kartofler) Hver dag.. Og nej det er ikke usundt osv. Det handler kun om man har viljen til at gøre noget ud af kosten.. Ellers skal man indse det ikke er noget for en, så kan du nøjes med rugbrød og pålæg og begynde til crossfit, det der også nogle der kan lide:) Go vind
Tak for tippet, det skal jeg prøve, er der nogle supplementer der kunne hjælpe mig med at tage på (har intet i mod at tage fedt på)?