Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

hejven skrev:hov sorry glemte jeg at skrive
military press
skulder press
lateral raises

Jannichhansen skrev:Vil nu også mene det ville være mest optimalt hvis du trænede : Bryst, Triceps og abs - Ryg, biceps og ben
Har nu trænet med det spilt i 2 år, og det fungere helt fint.

hejven skrev:nåår ja kan jeg se tak..
mht dit split, ville jeg gerne lave dødsløft på ryg dagen, men det bare lidt svært når der skal trænes ben dagen efter... synes altid den rammer ben godt samt ryggen.. ellers meget godtg 3 split.

hejven skrev:nåår ja kan jeg se tak..
mht dit split, ville jeg gerne lave dødsløft på ryg dagen, men det bare lidt svært når der skal trænes ben dagen efter... synes altid den rammer ben godt samt ryggen.. ellers meget godtg 3 split.

hejven skrev:okay tak for svar ..
til KimTommyAvlastenok : ville du så starte med at træne skulder? eller helt vælge et andet split program?
har godt bemærket at jeg var helt død til sidst når man var nået til skulderen.....
tror jeg vil tjekke lidt til teknikken, det må være den der halter

MadzP92 skrev:Jannichhansen skrev:Vil nu også mene det ville være mest optimalt hvis du trænede : Bryst, Triceps og abs - Ryg, biceps og ben
Har nu trænet med det spilt i 2 år, og det fungere helt fint.
lol.. træner du ikke skulder?

MadzP92 skrev:hejven skrev:nåår ja kan jeg se tak..
flyt om på ryg/biceps og bryst/triceps og problem solved

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster