Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

biggie1 skrev:hej...
træner 2 split fire gange om ugen, og vil derfor gerne vide om man kan tage de fire dage i træk, eller om man ska træne to dage, holde pause 1 dage, og træne to dage til?
på forhånd tak

Vupti skrev:Mange ting spiller ind her![]()
Jeg kan sagtens tage 4-5 dage i træk i et 2-split uden problemer, holde en dags pause og give den gas igen. Prøv dig frem og se om du kan holde til det.

Vupti skrev:Han spurgte jo om man kunne træne 4 dage i træk. Han kan jo bare tage en fridag når han føler det

kuglen skrev:en muskel vokser jo i 48-72 timer efter den er blevet trænet, så i princippet kan du godt træne 4 dage i streg med dit 2-split, da musklerne så bliver stimuleret hver 2. dag ganske som ved et fullbody program.. men jeg tvivler på at resultaterne vil være bedre end hvis du træner 2 dage og holder 1 fri også træner 2 dage igen. faktisk er jeg ret overbevist om at du vil få mere ud af at træne sådan her. 2on 1 off 2on

Lithium skrev:Xerholt skrev:Jeg har også planer om at træne de 4 dage i træk, men af den grund at jeg så har plads til en dag med fullbody i ugen også. Det er så også begrænset hvor meget tid jeg bruger på cardio i løbet af ugen.
fx
Mandag split 2
Tirsdag split 1
Onsdag split 2
Torsdag off
Fredag fullbody
Lørdag off
Søndag split 1
Jeg ville nok være ekstra opmærksompå systemisk overreach på dette program...mere er ikke nødvendigvis bedre...
Jeg ville køre et grundigt fullbody 3 gange om ugen eller evt. hver 2. dag hvis jeg havde samme tid at gøre med som dig. Hvis du kører hver 2. dag så kan du nøjes med 2 offdage i træk hver 2. uge hvis jeg har regnet rigtigt

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster