Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Niklas! skrev:Jeg er lige begyndt at træne på denne måde, så kan da give noget feedback om nogle uger... Indtil videre er det en sjovere måde at træne på end 5x5.

samsk skrev:Niklas! skrev:Jeg er lige begyndt at træne på denne måde, så kan da give noget feedback om nogle uger... Indtil videre er det en sjovere måde at træne på end 5x5.
Hvor mange % af din RM kører du ?

qazws skrev:Så i stedet for at løfte en vægt 5x5, så vælger man en vægt, som man kan løfte ca. 5 gange og skyder efter 25 reps. Hvor er den helt store altafgørende forskel, der skulle gøre det her så fantastisk? Jeg kan se fordelene, men tvivler på at der er noget revolutionerende over det...

Kolditz skrev:qazws skrev:Så i stedet for at løfte en vægt 5x5, så vælger man en vægt, som man kan løfte ca. 5 gange og skyder efter 25 reps. Hvor er den helt store altafgørende forskel, der skulle gøre det her så fantastisk? Jeg kan se fordelene, men tvivler på at der er noget revolutionerende over det...
Du har vist misforstået noget, du vil umuligt kunne tage din 6rm og så køre 5x5.
Han siger jo ikke hvor mange sæt der er afgørende, om du bruger 5-10 er vel lidt lige meget, bare at du når de 25 reps. Man kan køre det sådan her, 6-5-4-3-2-2-1-2 så har du de 25 reps.

Kolditz skrev:Okay. Nu har jeg lige tjekket din log, og kan se du kan lave 3x105, jeg tror bestemt ikke du vil kunne køre 4 sæt 2-3 reps, da det er lidt i samme dur som 6rm og så 5x5. En 6rm er lidt lige som en 1rm, du vil umuligt kunne lave den igen! Har selv prøvet noget lingene og det kunne bestemt ikke lade sig gøre for mig, måske du er heldig, men så snakker vi ufattelig lange pauser, selvom jeg stadigvæk tror det er umuligt.

Bnaz skrev:Kolditz skrev:Okay. Nu har jeg lige tjekket din log, og kan se du kan lave 3x105, jeg tror bestemt ikke du vil kunne køre 4 sæt 2-3 reps, da det er lidt i samme dur som 6rm og så 5x5. En 6rm er lidt lige som en 1rm, du vil umuligt kunne lave den igen! Har selv prøvet noget lingene og det kunne bestemt ikke lade sig gøre for mig, måske du er heldig, men så snakker vi ufattelig lange pauser, selvom jeg stadigvæk tror det er umuligt.
Det er nemlig en 6rm, der køres fem gange, derved starter du ikke vildt hårdt ud. Anyways, så kan det også være ligemeget.

Kolditz skrev:qazws skrev:Så i stedet for at løfte en vægt 5x5, så vælger man en vægt, som man kan løfte ca. 5 gange og skyder efter 25 reps. Hvor er den helt store altafgørende forskel, der skulle gøre det her så fantastisk? Jeg kan se fordelene, men tvivler på at der er noget revolutionerende over det...
Du har vist misforstået noget, du vil umuligt kunne tage din 6rm og så køre 5x5.
Han siger jo ikke hvor mange sæt der er afgørende, om du bruger 5-10 er vel lidt lige meget, bare at du når de 25 reps. Man kan køre det sådan her, 6-5-4-3-2-2-1-2 så har du de 25 reps.

Kolditz skrev:Bnaz skrev:Kolditz skrev:Okay. Nu har jeg lige tjekket din log, og kan se du kan lave 3x105, jeg tror bestemt ikke du vil kunne køre 4 sæt 2-3 reps, da det er lidt i samme dur som 6rm og så 5x5. En 6rm er lidt lige som en 1rm, du vil umuligt kunne lave den igen! Har selv prøvet noget lingene og det kunne bestemt ikke lade sig gøre for mig, måske du er heldig, men så snakker vi ufattelig lange pauser, selvom jeg stadigvæk tror det er umuligt.
Det er nemlig en 6rm, der køres fem gange, derved starter du ikke vildt hårdt ud. Anyways, så kan det også være ligemeget.
Yep men stadigvæk ufatteligt tæt på! Syntes bare det kunne være spændende at høre hvorfor du mener at man kan køre så tæt på.

Niklas! skrev:præcis det med de korte pauser er jo vigtigt her. med kun 60sek pause er det umuligt at køre 5x5 med sin 4-5RM. i dare you

Niklas! skrev:eftersom "the 25 method" foreskriver at man skal tage sin 4-6RM og løfte løs med kun 60sek pauser, så er det ret væsentligt!

Bnaz skrev:Ja, jeg ved udemærket godt, at det kan jeg ikke, har jeg heller ikke hævdet, jeg ville bare selv tage den lidt tungere end en 6rm, det var mere det, jeg ville frem til.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster