Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

taurusfoto skrev:Hej med jer.
Jeg er 40 år, 98 kg, 189 cm. Det sidste års tid har jeg tabt 16 kg og det er jo fedt, meeen mangler stadig at få mavefedt væk.
Hvordan filen får jeg det sidste væk, hvad gør jeg galt? Min træning HIIT træning på motionscykel 3 gange om ugen + 3 split styrkeprogram. Tror selv det der kosten jeg fejler med, ikke at jeg spiser meget sukker, men måske sammensætning af kosten.
Er der nogen som har et bud på hvordan det sidste mavefedt kommer væk? og eks på en kostplan jeg kan bruge?
MVH
Thomas

august skrev:taurusfoto skrev:Hej med jer.
Jeg er 40 år, 98 kg, 189 cm. Det sidste års tid har jeg tabt 16 kg og det er jo fedt, meeen mangler stadig at få mavefedt væk.
Hvordan filen får jeg det sidste væk, hvad gør jeg galt? Min træning HIIT træning på motionscykel 3 gange om ugen + 3 split styrkeprogram. Tror selv det der kosten jeg fejler med, ikke at jeg spiser meget sukker, men måske sammensætning af kosten.
Er der nogen som har et bud på hvordan det sidste mavefedt kommer væk? og eks på en kostplan jeg kan bruge?
MVH
Thomas
Når du skriver at du tror det er kosten der er problemer med, så har du med garanti ret. Du bliver nødt til at vide præcist hvad du indtager dagligt, og ikke noget med at du ikke spiser meget sukker.
Her er et forslag til et dagligt indtag.
Morgenmad
1 liter cheasy yoghurt 0,1 procent fedt.
måltid 2.
150 g. levebrød, 1 dåse tun, 100 g. grønt.
Måltid 3.
100 g. pasta, 200 g. fedtfattigt kød, 100 g. grønt.
Måltid 4.
100 g. ris, 200g. fedtfattigt kød, 100 g grønt.
Derudover skal du indtage 15 g. olie dagligt.
Dette var bare en hurtig løsning, og tog ca 2 min. at sammensætte, håber det hjalp.
Mvh august

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster