Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Marque84 skrev:#Bahar -> Man stiger jo ikke 5 kg hver gang? Man stiger 5 kg når man kan køre 5x5, med de ekstra 5 kg kan det så være man kun kan tage 1x5, 1x5, 1x4, 1x3, 1x2 eller lign, så skal man jo bare bliver ved med at træne med den mængde kg indtil man kan tage 5x5 igen og så stiger man 5kg. Så der kan jo sagtens gå lang tid imellem at man stiger

Marque84 skrev:Nu har jeg jo benpress, så synes det bliver lidt overkill at lave squat. Og igen, vil jeg sætte pris på argumenter. Hvorfor mener du jeg skal have squat? I stedet for hvilke/hvilken øvelse og hvorfor er det bedre?
Og samme med dødløft, I stedet for hvilke/hvilken øvelse og hvorfor er det bedre?

Marque84 skrev:Nu har jeg jo benpress, så synes det bliver lidt overkill at lave squat. Og igen, vil jeg sætte pris på argumenter. Hvorfor mener du jeg skal have squat? I stedet for hvilke/hvilken øvelse og hvorfor er det bedre?
Og samme med dødløft, I stedet for hvilke/hvilken øvelse og hvorfor er det bedre?

Marque84 skrev:Jeg mente at det var overkill både at have benpres og squat, så du mener jeg skal skifte:
Benpres -> Squat
Hyperextentions -> Dødløft
Og tak for argumenter

Marque84 skrev:Nogen kommentarer til andre ændringer?
Målet er at blive større og mere markeret??

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster