Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

cj8000 skrev:Hej
Hører på flere US fora´r at 6 uger bulk / 2 ugers cut er det nyeste nye inden for "videnskaben". Er der nogen der har artikler liggende angående dette? Eller har noget reel viden om måden at gøre det på?

Thomas Jagd skrev:cj8000 skrev:Hej
Hører på flere US fora´r at 6 uger bulk / 2 ugers cut er det nyeste nye inden for "videnskaben". Er der nogen der har artikler liggende angående dette? Eller har noget reel viden om måden at gøre det på?
Nu du siger indenfor videnskaben, er det så fordi der er nogen speciel videnskabelig opbakning bag dette ? I så fald vil jeg da gerne se det.
Rent teoretisk er det jo en ganske god ide, da man undgår en alt for stor fedtakkumulation, som er risikoen ved længere bulkeperioder. Det er lidt en "2 skridt frem 1 skridt tilbage" teori.
Spørgsmålet er bare om det er optimalt i praksis. Det er jo en ret stor omvæltning, at gå fra anabolisme til katabolisme. Jeg mener hele den biomekemiske balance der er under bulk og den som er under cut er jo diamentralt modsat. Jeg har svært ved at se at man skulle kunne opnå en optimal fedtforbrændingsmodus på kun 2 uger.
Det er også derfor det kunne være interessant at se den videnskab du snakker om ?

Detorian skrev:Hvor har du set det henne CJ, sidder selv på de fleste store US boards, og det siger mig ikke lige noget? Har dog heller ikke fulgt 100% med det sidste lille stykke tid.

cj8000 skrev:Detorian skrev:Hvor har du set det henne CJ, sidder selv på de fleste store US boards, og det siger mig ikke lige noget? Har dog heller ikke fulgt 100% med det sidste lille stykke tid.
De snakker om det på flere boards, men musclemecca & bb.comDog uden nogen kommer med noget konkret efter min mening...

Detorian skrev:cj8000 skrev:Detorian skrev:Hvor har du set det henne CJ, sidder selv på de fleste store US boards, og det siger mig ikke lige noget? Har dog heller ikke fulgt 100% med det sidste lille stykke tid.
De snakker om det på flere boards, men musclemecca & bb.comDog uden nogen kommer med noget konkret efter min mening...
Arrhhh sidder for det meste kun på andre pro sider, og lidt amatør indenfor US, men musclemecca har jeg ikke været inde på i evigheder. Nok derfor, syntes nelig ikke jeg havde set det på nogen andre, som f.eks. musculardevelopment, og det er jo næsten kun folk der enten stiller op, eller er gamle pro BB'er.

the-QB skrev:Nu er jeg lige lidt nysgerrir CJ .. i forbindelse med kosten vil du have videnskabeligt grundlag, men du snakker altid om at "chokke" musklen under træning, har du videnskabeligt grundlag for det? - for det er noget jeg har grublet lidt over ..

cj8000 skrev:the-QB skrev:Nu er jeg lige lidt nysgerrir CJ .. i forbindelse med kosten vil du have videnskabeligt grundlag, men du snakker altid om at "chokke" musklen under træning, har du videnskabeligt grundlag for det? - for det er noget jeg har grublet lidt over ..
Ja det er vel basis for alt styrketræning - hypertrofi. At kroppen vænner sig til en hvis belastning og dermed blir man nød til at hæve kg, reps, sæt, øvelser, volumen osv.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster