Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til et spøjst/underligt dilemma jeg ret pludselig er kommet i.
For ca. en uge siden skriver en pige (via facebook) jeg for en del år siden har mødt gennem et fælles vennepar, men ellers ikke har snakket sammen med til mig.
Skriveriet udvikler sig, og det bliver mere og mere en flirt, og det kører sådan fint frem og tilbage..
I nat vågner jeg så og kan se jeg har fået en besked fra et nummer jeg ikke kender.
I beskeden står der:
"Hej XXX
Har fornemmelsen af dig og XXX er begyndt at snakke meget sammen. Ved ikke hvad hun har sagt, men hun er sammen med mig.. Og det skulle gerne forblive sådan.. Håber derfor for din forståelse og respekt for dette og stoppe den store kontakt.."
Jeg har for nogle dage siden i samtalen med pigen spurgt hende hvad der blev af hendes mangeårige kæreste, og de havde brudt for længst.
Hvordan skal jeg tackle den her? Jeg tænker selv at sende beskeden videre til pigen. Der er jo et eller andet HELT galt med deres forhold hvis det er sådan her det foregår. Det ønsker jeg ikke at blive en del af, og hvis hun er sådan overfor en, hvorfor skulle hun så ikke være det overfor mig senere hen..
Hvad tænker i der er bedst at gøre her?