Jeg er i gang med et vægttab, hvor jeg har smidt omkring de 28 kg nu. Nu overvejer jeg så at ændre min kost, fordi jeg har fået at vide og læst mig til at jeg skal spise lidt flere proteiner. I får lige en plan over hvordan min kost kunne se ud en normal dag nu:
Morgenmad (ca 07:00)
En portion havregryn, med minimælk
Formiddag (ca 10:00)
Et stykke rugbrød med fedtfattigt pålæg, en agurk eller et stykke frugt.
Middag (ca 11:40)
Endnu et stykke rugbrød med fedtfattigt pålæg, nogle små tomater, agurk og frugt.
Sen middag (ca 13:00)
Et stykke rugbrød mere, med fedtfattigt pålæg, hvis jeg er sulten.
Efter skole (ca 15:30-16:00)
Et eller 2 stykker rugbrød med tun, eller fedtfattigt pålæg.
Aftensmad (ca 18:30-19:00) : Kylling med grøntsager, fedtfattigt kød med grønt eller salat. Det varierer en del.
Drikker vand til alle måltider, drikker omkring de 3 liter om dagen.
Nu overvejer jeg så at putte noget protein pulver ind i min kost, fordi jeg har hørt meget at jeg skal bruge flere proteiner, så ville lige høre jer. Nu er mit mål ikke at jeg skal være en stor fyr, men vil gerne være ''tynd'', men markeret. Lige nu vejer jeg omkring de 89 kg, og er ca 183 høj, har stadig meget fedt på kroppen.
Men det jeg overvejer er at lave min kostplan således:
Morgenmad (ca 07:00)
En portion havregryn, med minimælk
Formiddag (ca 10:00)
Proteinshake
Middag (ca 11:40)
Endnu et stykke rugbrød med fedtfattigt pålæg, nogle små tomater, agurk og frugt.
Sen middag (ca 13:00)
Et stykke rugbrød mere, med fedtfattigt pålæg, hvis jeg er sulten.
Efter skole (ca 15:30-16:00)
Proteinshake
Aftensmad (ca 18:30-19:00) : Kylling med grøntsager, fedtfattigt kød med grønt eller salat. Det varierer en del.
Jeg styrketræner 3 gange om ugen, og går mig en lang tur en gang om ugen ca. Mener i at det er en god idé at bytte 2 af mine mellem måltider ud med shakes? og i så fald, hvilket pulver ville være godt, og i må bare skrive hvis i har andre ideer til hvordan det skal sammensættes, og generelle holdninger til min kost!
Tak på forhånd