Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Legkongen skrev: Mit spørgsmål er så, om det er muligt at købe noget medicin i håndkøb mod høfeber eller noget i den stil?

tisoe9520 skrev:Kan du ikke finde en anden læge?
Ellers, et hurtigt kig på google gav en helt masse svar omhandlende medicin mod høfeber

The Juice skrev:Man "benytter" ikke bare sådan lige binyrebarkhormon (medmindre man skaffer det ulovligt). Jeg har prøvet at få tre forskellige læger til at ordinere mig det uden resultat. Og jeg har virkelig streng høfeber.
TS: du har græsallergi. Tag et smut forbi din læge og få ham til at lave en priktest. Den tester for alle de gængse typer luftbårne allergisporer (planter og dyr). Herefter kan du få ham til at ordinere væsentligt stærkere antihistaminer end du kan købe i håndkøb. Jeg er på noget der hedder Nefoxef, og det virker. Som Hippokrates skriver, skal du være klar over, at man bliver sløv af antihistaminer, og jo stærkere de er jo sløvere bliver man.

Mikkel leicht skrev:prøv og køb noget benadryl på håndkøb, og så få testet allergi på sygehuset, de kan i dag bare tage en blodprøve og køre alle allergier igennem ret præcist ..

The Juice skrev:Man "benytter" ikke bare sådan lige binyrebarkhormon (medmindre man skaffer det ulovligt). Jeg har prøvet at få tre forskellige læger til at ordinere mig det uden resultat. Og jeg har virkelig streng høfeber.
TS: du har græsallergi. Tag et smut forbi din læge og få ham til at lave en priktest. Den tester for alle de gængse typer luftbårne allergisporer (planter og dyr). Herefter kan du få ham til at ordinere væsentligt stærkere antihistaminer end du kan købe i håndkøb. Jeg er på noget der hedder Nefoxef, og det virker. Som Hippokrates skriver, skal du være klar over, at man bliver sløv af antihistaminer, og jo stærkere de er jo sløvere bliver man.

Mikkel leicht skrev:The Juice skrev:Man "benytter" ikke bare sådan lige binyrebarkhormon (medmindre man skaffer det ulovligt). Jeg har prøvet at få tre forskellige læger til at ordinere mig det uden resultat. Og jeg har virkelig streng høfeber.
Nu er cortison også det hormon jeg kan komme i tanke om med flest og værst bivirkninger, så at det ikke bliver brugt ligeså flittigt som før ser jeg kun som en god ting..

Hippokrates skrev:Mikkel leicht skrev:The Juice skrev:Man "benytter" ikke bare sådan lige binyrebarkhormon (medmindre man skaffer det ulovligt). Jeg har prøvet at få tre forskellige læger til at ordinere mig det uden resultat. Og jeg har virkelig streng høfeber.
Nu er cortison også det hormon jeg kan komme i tanke om med flest og værst bivirkninger, så at det ikke bliver brugt ligeså flittigt som før ser jeg kun som en god ting..
Det er heller ikke ligefrem det mest anabolske hormon der findes

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster