Jeg køre en bulk kostplan lige pt. men jeg orker virkelig ikke og spise mere peanut butter så jeg ville høre om der var noget som kunne give mig et eller flere alternativer til det. Jeg skal have 80g peanut butter om dagen.
På forhånd tak

Mvh
Morten

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

men får allerede 250g ris og 6 skiver rugbrød om dagen. Det er til et måltid der hedder:

Jediper skrev:jeg har købt kostplanen hos "bodybananas" ved ikke om du kender hammen får allerede 250g ris og 6 skiver rugbrød om dagen. Det er til et måltid der hedder:
200g kylling
80g peanut butter
4 skiver rugbrød
er ikke ret godt inde i kostplan endnu så jeg er stadig under kraftig oplæring, derfor jeg måske spørger lidt som en newcomer
-NID. mente dog et alternativ til diverse butters ;) Har self ikke prøvet de andre men ville nu hellere se om der var et andet godt alternativ til det

Jediper skrev:jeg har købt kostplanen hos "bodybananas" ved ikke om du kender hammen får allerede 250g ris og 6 skiver rugbrød om dagen. Det er til et måltid der hedder:
200g kylling
80g peanut butter
4 skiver rugbrød
er ikke ret godt inde i kostplan endnu så jeg er stadig under kraftig oplæring, derfor jeg måske spørger lidt som en newcomer
-NID. mente dog et alternativ til diverse butters ;) Har self ikke prøvet de andre men ville nu hellere se om der var et andet godt alternativ til det

200g kylling
80g peanut butter
4 skiver rugbrød

Jediper skrev:Har ikke betalt ret meget, men det er ogs for sent nu. Ja syntes sku ogs den er ret skod så står sådan set lidt på bar bund igen :/ ja det er helt fuckt det 4 måltid! Igen, når man er ny så ved man ikke hvad det kan erstattes med...
Han skrev jeg gerne måtte tilføje lette grønsager, men det hjælper mig ikke når jeg ikke ved hvor meget jeg må få og hva for nogen....

men mange tak for svaret! Prøver lige og lave en når jeg kommer hjem også smider den op så må vi se om jeg godt nok er helt dum til kostplan ;) 
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 88 gæster