henning skrev:Fra
Android market.Wifi analyzer til at finde trådløse netværk - findes under TOP FREE og katagori TOOLS
Advancet task killer er et "must have" findes under TOP FREE og katagori PRODUCTIVITY
Jeg kan ikke linke direkte, men de skal downloades via mobilen, når du har oprettet en google konto.
Henning
Den største del af pengene går selvfølgelig til udviklerne. Hvis man har en mobil med Android, så er det essentielt at have en Google account, så man kan købe apps, synkronisere mail, kontakter, kalender, noter osv.
Det er bestemt ikke et must at have en task killer. Ram på Android telefoner fungerer nemlig ikke som på en computer. På mobilen er det positivt at have "udfyldt" sine ram. I værste fald vil en task killer føre til en langsommere mobil. I stedet for er det en god ide at installere et program, der kan vise, hvor meget cpu et program bruger. På den måde kan man finde de dårligt kodede og ressourcekrævende programmer og finde et andet alternativ til dem. Man kan hente det her:
http://www.appbrain.com/app/watchdog-ta ... tchdogliteOn topic er det svært at anbefale apps. Det handler jo om, hvad du har behov for. Jeg ville personligt roote (unlocke) min telefon som det første, da det giver en masse fordele, men det er nok ikke alle der gider det.